וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתפנק עם עוגה מתוקה של לירינק'ה

בשיתוף לירינק'ה

עודכן לאחרונה: 13.6.2021 / 14:14

ליר אמיניה היא קונדיטורית שמכניסה את הלב והנשמה שלה אל תוך המאפים הטעימים שהיא מכינה. התוצאה? ללקק את האצבעות

לירינק'ה. יח"צ,
לירינק'ה/יח"צ

מי מאיתנו שארגן פעם יום הולדת לאחד מילדיו, יודע שלא מדובר במשימה פשוטה כלל ועיקר: להזמין חברים, לוודא עם ההורים שלהם שהם באמת באים, לדאוג לבידור, לנקות, לסדר, לעשות קניות, ובסוף אתם מגיעים לאירוע עם הלשון בחוץ, בעודכם חרדים מתגובת הילדים המוזמנים, ומקווים שהם יואילו בטובם לספר לעולם שהיה להם כיף במסיבה. אחרי כל זה, פתאום נזכרתם ששכחתם את העוגה.

כשמדברים על אירועים קטנים, אין חגיגה בלי עוגה, והיום הסטנדרטים בעוגות גבוהים במיוחד. לכן, אם אתם עורכים מסיבת יום הולדת, מארחים חברים או משפחה או אפילו עורכים אירוע, כדאי לכם ליצור קשר עם הקונדיטורית ליר אמיניה מבאר שבע.

לירינק'ה. יח"צ,
לירינק'ה/יח"צ

"גם קייטרינג חלבי"

"אני גדלתי בבית של אפיה", אומרת ליר. "מגיל קטן הייתי מסתכלת על אמא שלי במטבח, איך היא אופה וכדומה. כל השנים 'נגעתי' באפיה, עשיתי הרבה סדנאות ולמדתי לא מעט, אבל תמיד כתחביב, לא בתור עבודה. עם זאת, אפיה זה מדע מדויק, ולומדים המון דרך ניסוי וטעיה, זו הדרך הכי טובה ללמוד בסופו של דבר. לפני כמה שנים, הייתי צריכה להכין עוגת יום הולדת לבן שלי. רציתי עוגה מפוארת, והחלטתי להכין אחת לכבודו בעצמי. כשעבדתי על העוגה ממש נהניתי, והיא יצאה ממש יפה. באותו הרגע הבנתי שזה מה שאני צריכה לעשות כל הזמן".

מה את מציעה כיום?

ליר: "אני עושה פחות או יותר הכול. עוגות, מאפים, מארזים וכדומה. כאשר מזמינים מארז מאפים ליומולדת או לאירוח, אני לא מגבילה את הלקוח למוצרים מסוימים, אלא בעצם עושה לפי הדרישה. לרוב נותנים לי יד חופשית, היות וסומכים עלי שאני אעשה את המארז הכי מפואר ומפנק שאפשר. לי אישית מספיק ששולחים לי את הפנטזיה בקווים כלליים, ומשם אני רצה לבד. בעוגות אני מכינה עוגות מכל הסוגים, אולם אני במיוחד אוהבת להכין עוגות טורט מצופות קרם, שמבחינה אסתטית נראות הכי יפות שיש. זו האופנה היום בעוגות, שהחליפה את הטרנד של בצק סוכר. בנוסף, אני עושה קייטרינג חלבי עד ל-250 איש. הקייטרינג כולל הכול: מאפים, פוקצ'ות, קינוחים, קישים סלטים ומה לא. מה שצריך לאירוע מפנק וטעים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
לירינק'ה. יח"צ,
לירינק'ה/יח"צ

מה הייחודיות שלך?

"הייחודיות שלי מתבטאת באותנטיות שאני מביאה לאפייה שלי", אומרת ליר. אני עושה הכל לבד, בבית. על כל עוגה אני משקיעה את הנשמה, כדי שהיא תהיה מושלמת, ובקייטרינג בכלל אין מדבר: לפעמים אני מבלה יממה שלמה ברצף במטבח. היופי הוא שכאשר מזמינים אצלי, מרגישים שהכל עבודת יד, טרי, לא מתועש. בקייטרינג חלבי במיוחד, הדבר מתבטא בהבדלי איכות משמעותיים. להזמין קיש וקינוחים ממני, זה לא כמו לקנות ממאפיה מסחרית. בנוסף, יש לי גמישות גדולה, ולכן אני יכולה להכין לכל אחד בדיוק מה שמתאים לו, במיוחד כאשר יש רגישויות מסוימות כמו צליאק או טבעונים. המוצרים הטבעונים שלי טעימים ממש".

לירינק'ה. יח"צ,
לירינק'ה/יח"צ

אם בא לכם להתפנק עם עוגה איכותית, טעימה ואסתטית של לירינק'ה, לפנק מישהו במארז מתוקים מושקע ומדהים, או שאתם רוצים לארגן קייטרינג חלבי איכותי לאירוע של עד ל-250 מוזמנים, כנסו לקונדיטוריה לירינק'ה בפייסבוק, וצרו קשר עם ליר אמיניה. אפשר להתרשם גם מעמוד האינסטגרם המהמם של לירינ'קה. איסוף מבאר שבע (יש אפשרות למשלוחים).

בשיתוף לירינק'ה
  • עוד באותו נושא:
  • קייטרינג
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully