וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעימי בייבי - הפינוק המושלם לתינוק שלכם

בשיתוף נעימי בייבי

עודכן לאחרונה: 10.6.2021 / 10:56

לפני כשלוש שנים החלה גלינה לוינשטיין, לסרוג ולתפור ביגוד עבור בנה הבכור. בשל אהבתה הרבה לבגדים ולעיצוב, הפך התחביב לעסק בעל שם דבר בתחום מוצרי הטקסטיל לתינוקות. הכירו את "נעימי בייבי", חנות מקוונת למכירת מוצרים לגיל הרך

נעימי בייבי, חנות למוצרי טקסטיל לתינוקות/אולפן הנבחרים

כולנו תמיד רוצים לפנק את התינוקות שלנו. עכשיו ישנה דרך לעשות זאת, היכנסו לאתר של "נעימי בייבי", ותבחרו לו מוצר שווה במיוחד. בעלת החנות היא גלינה לוינשטיין והיא מצטרפת אלינו לראיון.

שאלנו את גלינה, אילו מוצרים ניתן למצוא אצלה בחנות:

"אנחנו תופרים מוצרי טקסטיל לחדרי תינוקות. שמיכות, משטחי החתלה, מגני ראש. מוצר הדגל שלנו הוא הבייבי נסט - מוצר חדש בשוק המתאים לתינוקות מגיל לידה עד לגיל חצי שנה, אפשר לשים אותו בתוף מיטה, בתוך עריסה. את כל המוצרים שלנו ניתן להזמין בעיצוב אישי, ניתן ממש להרכיב סט שלם בהתאם לרצון של הלקוח. יש לנו מעל 100 סוגי מוצרים שונים".

מה קורה כאשר לקוח רוצה להחליף מוצר שרכש?

"האמת שזה כמעט ולא קורה אצלנו. מכיוון שהלקוח בוחר את סוג הבד באופן אישי, הוא יודע מה הוא הולך לקבל. זה קורה בעיקר כאשר קונים את המוצר למתנה, וגם אז אין בעיה להחליף. שירות הלקוחות שלנו מסודר ומאורגן והמוצרים מיוצרים כולם כחול לבן בארץ. אנחנו מאוד מקפידים על איכות המוצרים שלנו. אנחנו משתמשים אך ורק במוצרים המיועדים לתינוקות".

האם יש משלוחים של המוצרים?

"יש משלוחים לכל חלקי הארץ, וניתן לאסוף את המוצרים באיסוף עצמי מהסטודיו שלנו בהרצליה".


אתר

פייסבוק

בשיתוף נעימי בייבי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully