וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולם המים בתוך הבית שלכם

בשיתוף "עולם המים"

עודכן לאחרונה: 7.6.2021 / 17:32

אין דרך טובה יותר להכניס את הטבע אל תוך הבית שלנו מאשר אקווריום מרשים הכולל דגים ששוחים להנאתם מול עינינו. הכירו את משה כהן, הבעלים של חברת ''עולם המים'', המתמחה בהקמה ותחזוקה של אקווריומים, בניית בריכות דגים ונוי

עולם המים, הקמה של אקווריומים, בניית בריכות דגים ונוי/אולפן הנבחרים

אקווריום מעוצב יכול לספק לכם פינת טבע קסומה בתוך חלל הבית ולהעניק לכם תחושה של רוגע ושקט נפשי. מי שיכול לעזור לנו בנושא זה הוא משה כהן, בעלי "עולם המים", המתמחה בהקמת אקווריומים, בריכות ודגי נוי. משה, מעיד על עצמו שאהב דגים כבר מגיל קטן וזה למעשה מה שהוביל אותו להקים את העסק המצליח.

שאלנו אותו אילו שירותים מעניקים בחברה שלו:

"אנחנו מספקים אקווריומים לבתים. לוקחים מידות לפי גודל הדירה וכך מעצבים את האקווריום ללקוח. אנחנו מתאימים את המכשור המתאים לכל אחד מה אקווריומים. הלקוח בוחר את הדגים שהוא רוצה, ואנחנו מעצבים גם אקווריומים במידה אישית לפי רצון הלקוח. יש לנו קטלוג לבחירת דגים, קטלוג לבחירת אקווריומים וכו'".

מה הייחודיות שלכם בתחום?

"בראש ובראשונה, הלקוחות הופכים לחברים שלנו מעבר ליחס לקוח ומוכר, זה דבר שמייחד אותנו לאורך השנים ואנשים יכולים להעיד על כך. לקוחות מעידים שהאקווריומים גורמים להם להתנתק מהטלוויזיה ולצפות בדגים".

מה הטיפ שלך לניקוי ושימור האקווריום?

"דבר ראשון, יש דגים שמתים בגלל עודף אוכל. זה גורם לחומציות במים מה שגורם להרעלה של הדגים. צריך להחליף את המים מדי פעם כמובן ולבדוק את הפילטרים אחת לכמה זמן".


אתר

פייסבוק

אינסטגרם

0506468996

בשיתוף "עולם המים"
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully