וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואים את האור: כך תבחרו את התאורה הנכונה ביותר לבית

בשיתוף אלירן תאורה אדריכלית

עודכן לאחרונה: 7.6.2021 / 12:52

לתאורה בכל אחד מחללי הבית יש תפקיד חשוב בקביעת האווירה וההרגשה. אלירן זריהן, בעלי "אלירן תאורה אדריכלית", מציע מגוון פתרונות תאורה, לצד שירות וייעוץ אישי בבית הלקוח, איכות גובהה ומחירים אטרקטיביים. פייר, נדלקנו

"התאורה היא אלמנט חשוב ממה שיוצר את האווירה בבית". חלל עם גופי תאורה של אלירן תאורה אדריכלית. יח"צ,
"התאורה היא אלמנט חשוב ממה שיוצר את האווירה בבית". חלל עם גופי תאורה של אלירן תאורה אדריכלית/יח"צ

אחד הדברים הקשים ביותר בבניית בית חדש או בשיפוץ בית קיים הוא בחירה נכונה של התאורה, שכן היא בעלת תפקיד אסתטי קריטי בהדגשת האלמנטים השונים בחלל המעוצב, לצד כמובן תפקיד פונקציונלי חשוב של קביעת הראות בהתאם לצרכים בסלון, בחדרי השינה והילדים, במטבח, באמבטיה, בחללים החיצוניים ועוד. לכן, לא משנה כמה נשקיע בסידור הפנימי של הבית, בצבעי הקירות או בריהוט, לא נצליח להגיע לשלמות מבלי לעצב כראוי את התאורה. אבל רגע, איך עושים את זה הכי נכון ומדויק שאפשר? או, טוב ששאלתם.

כדי לענות על השאלה הסופר חשובה הזו, ולאחר אין ספור המלצות, הגענו לאלירן זריהן, בן 35 מבית שמש, שבמקביל לתחילת לימודיו כהנדסאי אדריכלות פתח לפני כמה שנים את "אלירן תאורה אדריכלית".

"אם בעבר התאורה נחשבה לפונקציונלית בלבד, כשתפקידה היחיד היה להאיר את החלל וגוף התאורה היה חוט שממנו משתלשלת 'מנורת קבלן', כיום התאורה הפכה למרכזית בעיצוב הבית והיא אלמנט חשוב ממה שיוצר בו את האווירה", מסביר לנו אלירן. "התאורה בחלל משרה על האדם הרגשה מסוימת בתת מודע, למשל אור צהוב משדר חמימות ורוגע ואור לבן משדר קרירות והוא תעשייתי יותר. בנוסף, כמובן שלכל גוף תאורה צריכות להיות התאמות נכונות, בתחשב בדגשים ובצרכים באותו חלל".

"תופרים חליפה מותאמת אישית ללקוח". תאורת מטבח של אלירן תאורה אדריכלית. יח"צ,
"תופרים חליפה מותאמת אישית ללקוח". תאורת מטבח של אלירן תאורה אדריכלית/יח"צ

אבל איך יודעים לבחור תאורה נכונה?

"הרבה מהאנשים באמת מתקשים בכך, וכאן אנחנו נכנסים לתמונה. במקום ללכת לחנות או לחלל תצוגה ענק ומבלבל, שגם מוגבל באיזשהו אופן בכמות גופי התאורה והפתרונות שהוא יכול להציג, אנחנו מגיעים לפרויקט עצמו בכל שלב ו'תופרים' עבורו חליפה במידה מדויקת ומותאמת אישית בכל הקשור לתאורה. זו למעשה הנקודה שבה אנחנו שונים מאחרים, שכן אנחנו מגיעים עד ללקוח, מאפיינים עבורו את כל הבית ועובדים בשיתוף פעולה עם אדריכלים ומעצבים. אנחנו מאפיינים כל חלל ביחד עם הלקוח באופן אישי, מייעצים, מעצבים ומתאימים לכל נקודה את גוף התאורה העונה על צרכי ודרישות הלקוח באופן הטוב ביותר".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
"מקפידים על רמת איכות גבוהה". אלירן. יח"צ,
"מקפידים על רמת איכות גבוהה". אלירן/יח"צ

בנוסף לקשר האישי והישיר עם הלקוחות, לחברה יש כמובן אתר אינטרנט שבו ניתן לראות ולהזמין במשלוח חינם את כל פתרונות התאורה שקיימים. "אנו מציעים באתר אלפי גופי תאורה, עם מבחר עצום בכל קטגוריה. יש לנו גופי תאורה מיצרנים מקומיים, לצד גופים מיובאים מחו"ל וכמובן תאורה אדריכלית בהתאמה אישית שאנו מייצרים בעצמנו.

"בכל גופי התאורה שלנו אנו מקפידים לשמור על רמת איכות גבוהה מבחינת המפרט הטכני וכדומה, ולא מתפשרים על שום פרט. המושג 'לא קיים' באמת לא קיים אצלנו, ואנחנו יודעים למצוא פתרון מתאים וישים לכל אחד, במחירים אטרקטיביים במיוחד".

איזה פתרונות למשל?

"יש לנו, למשל, 60 סוגי פרופילים של תאורת לד, בחתכים ובווריאציות שונות, שאנחנו מייצרים איתם פתרונות לכל הבית. פעם בתלייה, פעם צמוד לקיר, פעם שקוע, פעם כתאורת חוץ מוגנת ממים, הכל. אנחנו יודעים כמובן גם 'לשחק' עם עוצמות האור, הגוונים וצבע הפרופיל, ועובדים עם המותגים הטובים בעולם כגון SAMSUNG, PILIPS, MEANWALL, OSRAM, EPISTAR ועוד. לכן, אנחנו מרשים לעצמנו לתת אחריות של חמש שנים, ושנה בבית הלקוח".

אתה עובד גם עם אנשי מקצוע שונים בפרויקטים שלהם?

"בהחלט. אנשי מקצוע כמו אדריכלים ומעצבי פנים משתמשים בשירותים שלנו באופן קבוע, וגם קבלנים. יש לנו שירות ייחודי לאדריכלים, שבו אנחנו מגיעים אליהם למשרד, מאפיינים עבורם את התאורה ועוזרים להם למקם ולתכנן את כל הגופים שהם צריכים בפרויקטים השונים שהם עובדים עליהם, על פי התוכנית שלהם".

"פתרונות לכל הבית, ולחללים בחוץ". תאורת חוץ של אלירן תאורה אדריכלית. יח"צ,
"פתרונות לכל הבית, ולחללים בחוץ". תאורת חוץ של אלירן תאורה אדריכלית/יח"צ
"60 סוגי פרופילים של תאורת לד, בחתכים ובווריאציות שונות". גופי תאורה של אלירן תאורה אדריכלית. יח"צ,
"60 סוגי פרופילים של תאורת לד, בחתכים ובווריאציות שונות". גופי תאורה של אלירן תאורה אדריכלית/יח"צ

רגע לפני שאנחנו מפקידים את התאורה שלנו בידיו, אי אפשר שלא לדבר קצת על התכל'ס.

אז אלירן, כמה זה עולה לנו?

"אנחנו גובים 350 שקלים על פגישת ייעוץ ואפיון בבית הלקוח, שכבר במהלכה אנחנו מציעים פתרונות שמתאימים עבורו. התשלום על פגישת הייעוץ נשמר כזיכוי, בביצוע הזמנת המוצרים.

"הלקוחות יכולים גם להזמין ולהתייעץ איתנו דרך אתר האינטרנט, או לחילופין לשלוח לנו אפילו בווטסאפ תוכניות או תמונות של החלל שהם רוצים להאיר - ואנחנו נאפיין ביחד איתם את הפרויקט ונסייע להם לתכנן את התאורה ללא עלות כספית. מעבר לכך, אנחנו מתחייבים למחירים הטובים ביותר בשוק ויודעים להוזיל כל הצעת מחיר בתחום התאורה, תוך שמירה על האיכות ואפילו השבחתה".

"המושג 'לא קיים' באמת לא קיים אצלנו". פרויקט של אלירן תאורה אדריכלית. יח"צ,
"המושג 'לא קיים' באמת לא קיים אצלנו". פרויקט של אלירן תאורה אדריכלית/יח"צ

"היום, כל אדם שרוצה תאורה מעוצבת בין אם הוא אדריכל, מעצב או לקוח פרטי, לא צריך לרוץ לחנות תאורה, במיוחד כשאתה לא יודע איך אותו גוף תאורה מהחנות ייראה אצלך בבית והאם הוא מתאים לצורך שאליו אתה מייעד אותו. לבחור תאורה אינו עניין קל או זול, ולכן אצלנו יש גם מבחר עצום של גופי תאורה יפים ומעוצבים שמעניקים פתרון ייעודי לכל חלל וחלל, גם שירות עד הבית, גם אתר אינטרנט נגיש ונוח וגם מחירים הכי טובים שאפשר, הכל כדי לספק לכל אחד את הפתרון המתאים, היעיל והמעוצב ביותר עבורו".

טלפון - 077-3301130

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף אלירן תאורה אדריכלית
  • עוד באותו נושא:
  • תאורה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully