וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופשה בחו"ל רק עם ווינגס

בשיתוף ווינגס סוכנות נסיעות

עודכן לאחרונה: 6.6.2021 / 11:10

כולנו מסכימים על כך שהדבר שהכי חסר לנו במהלך שנת הקורונה הוא החופשה בחו''ל. הכירו את סוכנות הנסיעות ''ווינגס'' מציעה חבילות נופש לשלל יעדים נחשקים מסביב לעולם במחירים אטרקטיביים במיוחד

ווינגס, סוכנות נסיעות/אולפן הנבחרים

אין ספק כי שנת הקורונה גרמה לכולנו געגוע רב לחופשות בחו"ל. מי שיכול לעזור לנו כעת לאחר שהקורונה בדעיכה הוא חמד סויטאת, בעלי סוכנות הנסיעות "ווינגס", המציעה שלל חבילות נופש ליעדים מבוקשים ברחבי העולם.

שאלנו את חמד, באילו יעדים הם מתמקדים בסוכנות:

"אנחנו מתמקדים במזרח אירופה. מדינות כמו בוסניה שהיא גן עדן למטיילים, קרואטיה, סלובניה. מלבד זה יש לנו דילים למלונות בסיני, לאיסטנבול, לדובאי, ועוד שלל יעדים".

מה הייחודיות שלכם?

"מה שמבדיל אותנו מסוכנויות אחרות היא העובדה שאנחנו בודקים בעצמינו את היעדים והמלונות שאנחנו מוכרים בחבילת הנופש. דבר נוסף, אנחנו בודקים למי הטיול בדיוק מיועד, אם זה לזוגות, משפחות, מטיילים בודדים וכו'".

מהו היעד המומלץ לקיץ הקרוב?

"היעד החם לקיץ הקרוב כפי שאני רואה אותו הוא בוסניה. המדינה היא גן עדן למטיילים, המחייה שם זולה מאוד, הנופים מגוונים מאוד, יש אטרקציות רבות, מפלים, נהרות, מעיינות ובמחיר שווה לכל כיס. אין חברה שיכולה להתחרות במחירים שלנו. אם זה לסיני, עקבה בירדן ושאר היעדים שלנו, אנחנו הזולים ביותר".

לסיכום - הדרך לחופשה הבאה שלכם עוברת בסוכנות נסיעות איכותית המציעה מחירים אטרקטיביים במיוחד. ווינגס היא בדיוק סוכנות הנסיעות עבורכם.


אתר

בשיתוף ווינגס סוכנות נסיעות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully