וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים מתלבשות יפה יותר באקסרה ביי ניהאיה

בשיתוף ''אקסרה ביי ניהאיה''

עודכן לאחרונה: 3.6.2021 / 16:16

אם אתן חובבות אופנה אמיתיות, אתן כבר יודעת כי את הפריטים השווים באמת ניתן למצוא בחנויות בוטיק לבגדי מעצבים. הכירו את ''אקסרה ביי ניהאיה'', חנות בוטיק לבגדי מעצבים בנצרת

''אקסרה ביי ניהאיה'', חנות בוטיק לבגדי מעצבים בנצרת/אולפן הנבחרים

הכירו את ג'ומאן סויטאת, בעלת חנות הבוטיק לשמלות כלה ושמלות ערב ''אקסרה ביי ניהאיה'' בנצרת. אימה של ג'ומאן, הייתה עיתונאית בעברה, ולאחר שנים החליטה להגשים את חלומה ולפתוח חנות בוטיק לשמלות ערב ושמלות כלה. ג'ואן מעידה כי היא אוהבת כל מה שקשור בעולם האופנה ולכן החליטה להצטרף לאימה בחנות הבוטיק.

שאלנו אותה מה ניתן למצוא בחנות:

"ניתן למצוא כל פריט לכל לוק. הכוונה היא שהחנות שלנו מחולקת לחלקים שונים, אם זה ביגוד לערב, בגדי קז'ואל, אקססוריז, יש לנו חלק שלם להוט קוטור, בגדי מעצבים וכמובן גולת הכותרת - שמלות כלה. אנחנו מייבאים את הפריטים באופן אישי ובודקים כל שמלה ממש לפרטי פרטים. אנחנו טסות לחו"ל מדי פעם ובוחנות מה יכול להתאים לקהל הלקוחות שלנו, אנחנו מייבאות מכל רחבי העולם".

מה הייחודיות של החנות?

"השילוב בין הקו הצעיר שלי, לבין הניסיון של אמא הוא מה שמאפשר לכל לקוחה למצוא בדיוק את מה שהיא מחפשת. ניתן למצוא אצלנו כל פריט לכל גיל, לצעירות יותר, ולמבוגרות יותר. המגוון בחנות הוא רחב ביותר".

0526232993

בשיתוף ''אקסרה ביי ניהאיה''
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully