וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלהקה שמשגעת את לוס אנג'לס

בשיתוף InJoy Productions

עודכן לאחרונה: 3.6.2021 / 14:20

השירה של גילת נוגעת בכולם, כך גם צלילי להקת InJoy Productions, שאותה היא מנהלת, המקרבת בין תרבויות ומשמחת לבבות

. גילת יוסף רפפורט. Deborah Hanock,
גילת יוסף רפפורט/Deborah Hanock

כוחה של המוזיקה לגעת, ללטף וליצור שיח ללא מילים ובכל השפות. כאשר הצלילים מגיעים ממקום אמיתי וכן, הם יכולים גם לחבר בין אנשים, בין תרבויות ובין מקומות. גילת יוסף רפפורט, אמא לשלושה ילדים המתגוררת בלוס אנג'לס, הקימה לפני יותר משני עשורים את להקת INJOY PRODUCTIONS המציעה רפרטואר עשיר מבחינת שפות וסגנונות, דבר אותו היא עושה מעבר לים עם קשר מובהק לישראל. אם אתם מגיעים ללוס אנג'לס או מכירים מישהו המתגורר באזור, אל תוותרו על ההופעה המרגשת שתסחוף אתכם ותרטיט את לבבכם. גם אם אתם רחוקים מהיבשת הגדולה, גילת והלהקה יגיעו לכל מקום כדי לשמח ולרגש.

מסע שמתחיל בישראל וממשיך מעבר לים

היא נולדה בפתח תקווה עם קול של זמיר, כשרון שקיבל מענה מהוריה בכל שלב בחייה, כפי שהיא נזכרת: "מהרגע שהוריי גילו שאני יכולה לשיר, הם מיד השקיעו בי ונתנו את כל הכלים כדי לפתח את היכולת שלי לשיר. למדתי פיתוח קול בקונסרבטוריון בתל אביב, השתתפתי בלהקה מקומית בפתח תקווה, בלהקה צבאית של חיל החינוך ולמדתי בבית ספר 'רימון' למוזיקה. בשנים אלו לקחתי גם חלק פעיל בהופעות ברחבי הארץ ובעולם".

במהלך הלימודים קיבלה גילת הצעה לשיר בלוס אנג'לס כזמרת בלהקה מקומית. החוויה הזמנית הפכה למגורי קבע בעיר הכוכבים, בה היא נצנצה בשמי הצלילים והתפתחה כזמרת, מנהלת להקה חיה לאירועים, מלווה בשירתה את הזוג המתחתן בדרכו לחופה ומאמנת פיתוח קול בשיטת NLP".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

להקת INJOY PRODUCTIONS - זוכה להצלחה רבה

תחילת דרכה הייתה רצופה בהתמודדות לא פשוטה ולמרות זאת, גילת לא הסכימה לוותר: "למרות כל מה שהובטח לי כשהגעתי ללוס אנג'לס על ידי הגורם שהביא אותי לשם, הבטחות לחוד ומציאות לחוד. באתי עם חלום להזדמנות להגשמה עצמית, כדי ליצור, לשיר ולעבוד בתחום. הרגשתי שלא התחלתי לטעום את לוס אנג'לס, שעדיין לא מיציתי ושיש לי עוד כל כך הרבה ללמוד, לחוות ולעשות. הוריי ביקשו ממני לחזור, אחרי הכל הייתי ילדונת בת 23 ולמרות זאת, החלטתי להישאר ולא לוותר" היא נזכרת.

לאחר שהכירה את הקהילה והופיעה במגוון אירועים במסגרות שונות, היא החליטה לצאת לדרך עצמאית ולהקים את להקת INJOY PRODUCTIONS. מקור שמה של הלהקה InJoy Productions הוא שמה של גילת באנגלית (joy) וגם המשמעות של בשמחה (being in joy). "בהתחלה לא היה קל והיו לא מעט חבלי לידה. עם הזמן והעמקת ההיכרות עם חברי הקהילה, השקנו ליין של רוק ישראלי במועדון המיתולוגי "טמפו" בימי רביעי, שזכה להצלחה מסחררת, ולאחר מכן המשכנו להופעות באירועים ופסטיבלים מכל הסוגים בכל השפות והסגנונות. הלהקה התהדקה ועד היום מופיעה בעיקר לקהל יהודי עם רפרטואר עשיר ומגוון".

בנוסף להיותה של הלהקה קצבית וסוחפת, במהלך ההופעה, הזמרים וחלק מהנגנים יורדים לרחבת הריקודים לשלהב ולהטריף את הקהל.

InJoy Productions. לינדה קשיאן,
InJoy Productions/לינדה קשיאן

המוזיקה מאחדת

להקת InJoy Productions מונה כיום 5 זמרים ו-10 נגנים, המופיעים בארצות הברית וברחבי העולם. גם היא אישית שרה מעבר לים, במסגרת פרויקטים של להקת הנוער "פיקוד מלאבס", וגם לאחר שירותה בלהקה צבאית, בפרויקטים של קרן היסוד וגופים נוספים.

מדובר בלהקה ייחודית שמאחדת בין תרבויות ושפות, ויוצרת מוזיקה בינלאומית. "הלהקה שלנו בועטת, קיצבית, ומרגשת, ואף מעבירה מסר של אחדות וקבלת האחר בעצם היותה כל כך מגוונת. באותו אופן בו אנחנו מקבלים סגנונות מוזיקליים שונים, כך עלינו לקבל האחד את השני ודעות מנוגדות, בצורה פתוחה וסובלנית. זה בסדר לחשוב אחרת וכך גם חשוב לקדם שוויון הזדמנויות לכל אדם. זה מה שהצלילים שלנו מייצגים", אומרת בגאווה גילת, ומוסיפה: "המוזיקה מאחדת ונותנת מענה מוסיקלי בצורה הכי אותנטית שיש. אנחנו מופיעים לכל סוגי הקהלים, יהודים, אמריקאים, רוסים, פרסים ועוד ונותנים מענה לכל קהל, בצורה הכי אותנטית שיש".

InJoy Productions. לינדה קשיאן,
InJoy Productions/לינדה קשיאן

לשיר בכל השפות

גילת שרה ב-8 שפות: עברית, אנגלית, ספרדית, צרפתית, רוסית, פרסית, אידיש ואיטלקית. את השפות שהיא פחות מבינה למדה להכיר תוך כדי שירה, תמהיל שבזכותו זוכה הקהל שלה ליהנות ממגוון תרבויות וסגנונות.

"אני הכי אוהבת לשיר ב-4 שפות: עברית, אנגלית, ספרדית ואיטלקית" היא מגלה ומפרטת: "לכל שפה יש את המשמעות שלה. עברית זה המקורות והשורשים. אנגלית, כי אני מאוד אוהבת מוזיקה אמריקאית, עוד מילדות, בין אם מדובר בסטיבי וונדר, מריה קארי או אלטון ג'ון. אני מאוד אוהבת לשיר בספרדית כי השפה מתגלגלת על הלשון והקצב של המוסיקה הספרדית מטריף חושים! השירה בשפה האיטלקית אצילי, יחד עם זאת, מחזירה אותי לרקע הקלאסי ממנו באתי ומזכירה לי את היסודות שאימצתי באהבה רבה, ואותם אני מעבירה הלאה גם כהיותי מאמנת פיתוח קול".

InJoy Productions. לינדה קשיאן,
InJoy Productions/לינדה קשיאן

פיתוח קול בשיטה מיוחדת

לאחרונה החליטה גילת להעניק מהידע המקצועי וכשרונה, גם למי שמעוניין ללמוד פיתוח קול. הרעיון התגבש בתקופת הקורונה, כאשר בוטלו כל ההופעות והאירועים. "תמיד רציתי ללמד אבל לא היה לי זמן. בתקופת הקורונה החלטתי להעניק שיעורי פיתוח קול פרונטליים ובזום" מספרת גילת ומסבירה על הייחודיות של התוכנית שהיא מציעה: "אני מלמדת שיעורי ווקאל קוצ'ינג ,(vocal coaching) שכוללים NLP, במטרה להעניק לכל תלמיד את כל האלמנטים שזמר או פרפורמר צריך. יש לי תעודת הסמכה של NLP Master, והלימודים יכולים לתת מענה גם לצד המנטלי שחשוב כל כך לכל מי שעולה על הבמה. רבים כל כך מתמודדים עם מחשבות כמו: 'אני לא יכול', 'אני לא שווה', 'אני לא מספיק טוב' - דברים שאנחנו מאכילים את עצמנו במשך שנים. באמצעות שיטת ה-NLP אני עוזרת לתלמידים שלי להתגבר על החסמים האלו, ולמצות את כל הפוטנציאל שלהם".

. גילת יוסף רפפורט. Deborah Hanock,
גילת יוסף רפפורט/Deborah Hanock

האם כל אחד יכול לשיר?

"כל אחד יכול לשיר, השאלה האם כל אחד יכול להיות זמר?" אומרת גילת ומוסיפה: "הבסיס לשירה טובה הוא שמיעה מוזיקלית טובה. במהלך שיעורי פיתוח קול אני מנגנת צליל, עליו התלמיד אמור לחזור ולכן חשוב שישמע כל תו וכל אקורד. אני גם עובדת עם דוברים, המשתמשים בקולם רוב היום ולעיתים מאבדים אותו, כדי ללמד אותם איך לדבר ולנשום נכון. יש לי תלמידים מכל הגילים, ילדים מקסימים ומוכשרים שרק מתחילים את דרכם, זמרים מקצועיים שרוצים לשמר ולהתחזק במקצוע, ואפילו תלמיד מקסים וחמוד בצורה בלתי רגילה, בן 84 שרוצה להגשים את עצמו ולהעביר את מורשתו לילדיו, נכדיו וניניו באמצעות השירים שאנחנו מקליטים באולפן יחדיו. המסע שלנו יחד מאוד מרגש ומעניין".

מוזמנים ליהנות מהרפרטואר העשיר של להקת InJoy Productions ואף להזמין הופעה או שיעורי פיתוח קול:

Websites:

www.injoyprod.com
www.GilatVocalCoach.com

Social Media:

@injoyprod
@InJoy Productions prod
@gilat_vocalcoach

Tel:
1-818-571-6663 cell
1-818-705-3437 Office
1-888-770-7786 international bookings

בשיתוף InJoy Productions
  • עוד באותו נושא:
  • מוזיקה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully