וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלחה ישראלית באמריקה - הכירו את רן עוז

בשיתוף רן עוז

עודכן לאחרונה: 2.6.2021 / 16:47

כמו סיפורי סינדרלה נהדרים רבים, זה של רן עוז הוא זה שרוב האנשים חולמים עליו כשהם חושבים על החלום האמריקאי. ישבנו לשיחה מרתקת עם רן, הבעלים של אחת מחברות הבידור האינטראקטיבי הגדולות בפלורידה, כדי לשמוע את סוד ההצלחה שלו ולגלות מה הוא ההישג הגדול ביותר שלו

רן עוז. דויד דה פאס,
רן עוז/דויד דה פאס

מרוקסטאר בישראל לכוכב במיאמי

בכל היבט רן הוא סיפור הצלחה ישראלי באמריקה. הוא הגיע ללוס אנג'לס בשנת 2004 לאחר שירותו הצבאי בישראל, לאחריו סיים את בית הספר למשחק. שלא תטעו, הדרך הייתה פתוחה בפניו להצלחה בישראל; הוא הקים להקת רוק שהייתה ממש על סף ההצלחה, רגע לפני שהתחייב ללהקה וכל מה שכרוך בלהיות רוקסטאר, הוא החליט לנסוע ללוס אנג'לס לבקר את אחותו והוריו שגרים שם. לילה אחד אחותו החליטה לקחת אותו לליל קריוקי במסעדה סמוכה, לילה שסימל את תחילת חייו החדשים של רן.

ללא הכנה מראש, רן קפץ אל הבמה והחל להנחות את ערב הקריוקי, תוך כדי יצירת משחקים ושירים אינטראקטיביים עם הקהל, מה שגרם לבעל המקום להציע לו עבודה בו במקום: להנחות את ערבי הקריוקי פעמיים בשבוע ולהרוויח משכורת מפתה מאוד. בעוד שרוב האנשים היו כנראה חושבים פעמיים על צעד כזה, רן הוא מסוג האנשים שלוקחים הזדמנויות בשתי ידיים, וזה אולי הסוד הגדול ביותר להצלחה שלו - האומץ והדרייב שלו.

רן עוז. דויד דה פאס,
רן עוז/דויד דה פאס

כשאהבה נכנסה לתמונה

רן החליט במהירות לעשות את המעבר הקבוע לאל.איי, והחל לעבוד במסעדת הקריוקי, הופיע כתקליטן וזמר בלהקת רוק. זמן לא רב לאחר מכן הכיר את אשתו, זמרת רוק ספרדית ורקדנית מקצועית, בת להורים ישראלים שהתגוררו בוונצואלה. "לאחר זמן מה באל.איי החלטנו לעבור למיאמי", אומר רן. "אשתי רצתה להיות קרובה לאמה שגרה שם, וזו הייתה בסופו של דבר ההחלטה הטובה ביותר שקיבלנו. פתחנו סטודיו לריקוד, ולאורך השנים התמזל מזלנו ליצור את אחת מחברות הבידור האינטראקטיביות הגדולות ביותר למשפחה וילדים בפלורידה. ביום העמוס ביותר שלנו אנו יכולים להנחות עד 10 אירועים ביום ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

חזרה למצב עבודה

לפני מגפת הקורונה, היה לרן ולאשתו מקום לאירועים בו הם אירחו ימי הולדת, ערבי קריוקי, בר מצווה, מסיבות רווקות ועוד, שלמרבה הצער לא פעל במהלך המגפה. היום, לאחר שהמגפה שככה, רן חזר למצב עבודה מלא: הוא הבעלים של אולפן ריקודים, אולפן הקלטות שבו הוא מייצר אלבומים לאמנים מצליחים, חברת תקליטים שבה הם מחתימים כישרונות צעירים ומפתחים אותם בדרך לגדולה, וחברת הפקות המתזמרת מופעים והופעות נהדרות עבור כמה מהחברות הגדולות באמריקה, כמו גם מספקת שירותי DJ לאירועים חגיגיים. "אני עושה דברים מיוחדים שאף אחד לא עושה ברחבי ארה"ב, כי אני מביא הרבה טרנדים ואביזרים מישראל. רחבת ריקודים LED, רהיטי LED, תחנות סלפי אינטראקטיביות וכיפיות ועוד ועוד".

רן עוז. דויד דה פאס,
רן עוז/דויד דה פאס

ומה צופן העתיד?

לא יכולנו שלא לשאול את רן היכן הוא רואה את עצמו בעוד 10 שנים, לאחר שהשיג הצלחה כה גדולה בגיל צעיר. "יש לי עוד הרבה לאן ללכת" הוא עונה בחיוך. "אני רוצה לראות את חברת התקליטים מתפתחת, אני אוהב את ההזדמנות לפגוש ילד כשהוא בן 10, לעזור לו לגדול ולהפוך לאמן מבצע ואז להחתים אותו על חוזה תקליטים כשהוא בן 23, וזה משהו שקרה לי. יש סיפוק מדהים בלראות כישרון שעזרת ליצור, משיג הצלחה גדולה".

רן, לצד אשתו שרון, חיים את החיים הטובים. שרון עוז היא מאמנת בריאות הוליסטית, המציעה תהליך ניקוי של 21 יום על ידי הרמב"ם, המשנה את בריאות המשתתפים. את התוכנית ניתן לרכוש תמורת 18 דולר בלבד באתר שלה. יחד, רן ושרון מגדלים יחד את שלושת הבנים היפים שלהם. "אני פשוט ילד מישראל שחלם חלומות גדולים והצליח להגיע למצב שהוא מצליח במיאמי, אבל אני באמת צריך להודות ששלושת הבנים שלי, גיל, עדן ובן, הם ההישגים הגדולים ביותר שלי".

רן עוז. דויד דה פאס,
רן עוז/דויד דה פאס

ומה לגבי חזרה לישראל?

"אנו חיים אורח חיים ציוני מאוד. ישנם מקומות מסוימים בישראל שאשמח שילדיי יגדלו בהם, וזה משהו שאנחנו בהחלט חושבים עליו לעתיד. לעת עתה אנו עובדים יחד עם קק"ל ויוצרים תכניות חינוכיות לחגי ישראל כמו יום העצמאות, יום ירושלים וט"ו בשבט. אני מופיע בלמעלה מ-70 בתי ספר שונים בתכנית זו, עוזר לילדים ולהוריהם להתחבר לישראל ולתרום כסף כדי לעזור לבנות ולקדם את המדינה. מבחינתי זה מרגיש כמו הבית שלי מחוץ לבית ".

אז איך יוצרים קשר עם רן? רן הוא הבעלים של חברת הבידור לאירועים בשם CooLAM Productions, וכן חברת דוכני צילום מובילה Mask booths, הוא הבעלים והמנהל של Party venues, הוא המנהל הקריאטיבי של Young Stars Showcase, ומנכ"ל .OZ MUSIC RECORD LABLE רן הוא גם הבעלים והמנהל של Florida superstar camp - מחנה לאמנויות הבמה ומדיה דיגיטלית לגילאי 6 - 15. אל תהססו לפנות אליו ולצוותו, מידע מלא ליצירת קשר זמין בכל הקישורים.

בשיתוף רן עוז
  • עוד באותו נושא:
  • בידור
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully