וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קן התוכי - החנות שלכם לחיות המחמד

בשיתוף קן התוכי

עודכן לאחרונה: 2.6.2021 / 16:13

בעלי החיים שמתגוררים איתנו מרעיפים עלינו אהבה אין סופית וללא תנאים, וכל שנותר לנו הוא להחזיר להם בחזרה אהבה. הכירו את חנות המזון והציוד לבעלי חיים ''קן התוכי'', המשמשת כגן עדן אמיתי לחובבי החיות

קן התוכי, חנות לחיות בפרדס חנה/אולפן הנבחרים

מחפשים חנות לציוד ואוכל לחיות מחמד? הכירו את "קן התוכי" חנות החיות בפרדס חנה, בבעלותו של דקל מלכה. מי שהצטרף אלינו היום לראיון הוא שלומי מלכה, אחיו של דקל.

שאלנו את שלומי, מהם המוצרים שניתן למצוא בחנות שלהם:

"כל המוצרים שצריך לצורך גידול בעלי חיים כמו כלבים, חתולים, מכרסמים, כל מה שדרוש בכדי לגדל בהצלחה חיית מחמד, יש לנו בחנות".

ספר לנו על מוצר הדגל שלכם, סאמיט 10?

"מדובר במזון פרימיום שמיוצר בספרד. אנחנו מייבאים אותו לארץ כבר שמונה שנים. זאת חברה שמייצרת מגוון רחב של מזון לכל בעיה של כלב או חתול. יש מזון לכלבים צעירים, גורים. ישנו מזון שנועד לכלבים לכל גיל מסוים. לכלבים מבוגרים ישנו אוכל מיוחד המיועד להם".

איזה אוכל נוסף יש לכם בחנות?

"יש לנו מגוון רחב של מוצרים. מזון לכלבים, מזון לציפורים ותוכים. גם אם בטעות ישנו מוצר שאין לנו, תמיד ישנו מוצר שיכול להוות תחליף לאותו מוצר".

אתם שמים דגש על חווית הלקוח, מה תוכל לומר לנו על כך?

"התחלנו לפני כ-15 שנה בחנות קטנה במיוחד. עכשיו יש לנו כבר חנות גדולה כ-600 מ"ר שהיא כמו סופרמרקט שלם לבעלי חיים. הלקוח תמיד צריך לצאת מרוצה. אם זה משלוחים חינם עד הבית, אם זה בהסברים על יתרונות המוצרים שלנו. אנחנו משתדלים להסביר את היתרון באימוץ בעל חיים ולא קנייה שלו. לעיתים קרובות אנחנו עושים ימי אימוץ בהם אנשים יכולים למצוא את חיית המחמד המתאימה להם".


אתר

פייסבוק

בשיתוף קן התוכי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully