וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להפוך את האהבה למקצוע עם בית הספר למקצועות האופנה

בשיתוף STYLEPINK

עודכן לאחרונה: 1.6.2021 / 10:39

נשים רבות חולמות לממש את התשוקה שלהן לעולם האופנה היצירתי ולפתח את עצמן בתחום. בואו לקרוא על STYLEPINK, בית הספר למקצועות האופנה שיעזור לכן להגשים חלום ולהיות מעצבות מן השורה

STYLEPINK. יח"צ,
STYLEPINK/יח"צ

יותר ויותר נשים בכל גיל, צעירות ומבוגרות גם יחד, בוחרות לפנות לבתי ספר לאופנה, שם יוכלו ללמוד כיצד ליצור פריטים ייחודים משל עצמן, בין אם זה במטרה לפתוח עסק בתחום, לעשות הסבת מקצוע או לפתח תחביב בתפירה. בין שלל בתי הספר למקצועות האופנה, מתבלטSTYLEPINK Fashion School, שמסתמן ככוכב העולה של תעשיית האופנה הישראלית.

STYLEPINK Fashion School הוא בית ספר ללימודי מקצועות האופנה המציע מגוון רחב של קורסים, לפיהם מלמדים מאפס ועד לסיום התהליך עם מורות בעלות ניסיון של 30 שנה ומעלה בתעשיית האופנה. הקורסים שניתן למצוא בבית הספר הם קורס עיצוב אופנה, עיצוב בגדי ים, הלבשה תחתונה, עיצוב שמלות כלה וערב ועוד. STYLEPINK הוקם על ידי מעצבת האופנה מירית אסולין במטרה לאפשר לנשים רבות להגשים את החלום שלהן במחיר נוח לכל כיס ובזמן יחסית קצר.

STYLEPINK. יח"צ,
STYLEPINK/יח"צ

לימודי אופנה בזמן קצר

בשונה מבתי ספר אחרים בתעשיית האופנה, שבהם תידרשו ללמוד במשך 3 שנים ולשלם הון תועפות, ב-STYLEPINK תוכלו ללמוד בדיוק את מה שאתן צריכות בצורה מתומצת ומדויקת בתקופה של 3-4 חודשים. במהלך הלימודים תקבלו את כל הכלים הנדרשים כדי לעבוד בתחום ולהיות מעצבות אופנה מובילות לפי הסטייל שלכן.

"אחרי הצבא החלטתי ללמוד עיצוב אופנה במגוון תחומים", סיפרה מירית. "תקופת הלימודים הייתה ארוכה מאוד, במהלכה שילמתי לא מעט כסף, והרגשתי שלא קיבלתי באמת את כל הכלים שהייתי צריכה. הרגשתי שאני רוצה ליצור שינוי בתעשייה ולהעניק לבנות את האופציה שלא הייתה זמינה עבורי. לכן, החלטתי להקים את בית הספר למקצועות האופנה שבמטרה לתת מענה לנשים שרוצות להיכנס לתחום האופנה ולעסוק בו בעלות זולה יותר משמעותית מהמתחרים ובצורה ממוקדת".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
STYLEPINK. יח"צ,
STYLEPINK/יח"צ

יחס אישי ומשפחתי

בעוד שבבתי הספר הגדולים לומדים בקבוצות גדולות ומקבלים יחס פורמלי ולא ישיר, ב- STYLEPINK תזכו ללמוד באווירה ביתית ומשפחתית בקבוצות קטנות. זה מאפשר להעניק יחס אישי לכל תלמידה ולוודא את ההתפתחות האישית שלה, כך שכל אחת שתסיים את הקורס תקבל את כל הידע שהיא צריכה. "הגיעו אלינו נשים שלמדו במקומות אחרים ומגיעות אלינו כי לא באמת הצליחו לרכוש את הכלים הנדרשים, וחשוב לנו לוודא שזה אכן קורה אצלנו", הוסיפה מירית.

לימודי אופנה בהתאמה אישית

בשיעור הראשון כל תלמידה עוברת הדרכה עם מומחית לשימוש במכונות התפירה, ובהמשך לומדים את הבסיס - איך תופרים את הגזרות הבסיסיות מאפס. STYLEPINK יספקו לכן את גזרות הבסיס לפיתוח ולעיצוב, אבל מעבר לזה ילמדו אתכן לקחת את גזרות הבסיס ולהפוך אותן למוצרים ייחודים לפי רצונכם. במידה ויש בגד ים או חולצה שאהבתן, תלמדו ב- STYLEPINKאיך לפתח מידות - איך להגדיל, להקטין ולהתאים את הגזרה למגוון רחב של לקוחות.

כך, שבשונה ממקומות אחרים, ב- STYLEPINKכל תלמידה יכולה להתפתח בקורס בהתאם לסגנון שלה, ולפתח את מה שתרצה לדעת לעצב. "לרוב, במקומות אחרים לומדים בסיס של כל מוצר לפי גזרות בסיסיות, אבל אצלנו אין תבנית קבועה ולא כולן חייבות לעשות את אותה גזרה. אם תלמידה מתחברת יותר לעיצוב או סגנון מסוים, אנחנו מאפשרים לה לקחת את זה לכיוון שלה", אמרה.

STYLEPINK. יח"צ,
STYLEPINK/יח"צ

ליווי צמוד לכל אורך הדרך

STYLEPINK יעניק לכן ליווי צמוד והכוונה לאורך הדרך מהתחלה ועד השלב הסופי של הקמת מותג אופנה מוביל, גם למי שאין רקע בתחום. עם מעטפת שירותים מלאה, תקבלו את כל מה שצריך - ומעבר, על מנת להקים את מותג האופנה שתמיד חלמתן עליו. בית הספר מאובזר ברמה הגבוהה ביותר עם ציוד משוכלל שמתאים במיוחד עבור התלמידות, ולכל ציוד נלווה נוסף (כמו מכונות תפירה או בדים) תקבלו מחירים מסובסדים.

בנוסף, תקבלו ערכת תפירה ללא תוספת תשלום עם כל הציוד הנדרש לתופרת מתחילה, ותזכו להשתתף בסדנה בפיתוח מותג ושיווק ברשתות החברתיות. בסיום הקורס תקבלו תעודה מוסכמת של מעצבת אופנה שמסמיכה אתכן לעבוד בתחום כבר מהיום הראשון.

אז אם גם אתן רוצות להגשים חלום ולהפוך את התשוקה שלכן למקצוע המיוחל, זה הזמן לפנות ל-STYLEPINK, בית הספר למקצועות האופנה שיעניק לכם ליווי צמוד, יחס אישי והכוונה עד שתהפכו להיות השם הבא בתעשיית האופנה.


ליצירת קשר עם style pink studio

לפרטים חייגו 0527782689

כתובת העסק: דוד סחרוב 19 ראשון לציון

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף STYLEPINK
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully