וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Inside out: מטבחי החוץ המרהיבים של גסטרו לוי

בשיתוף גסטרו לוי

עודכן לאחרונה: 31.5.2021 / 13:57

מטבחי חוץ במרפסת או בגינה מסתמנים כאחת ממגמות עיצוב הפנים הטרנדיות כרגע. הכירו את גסטרו לוי, הבוטיק המוביל שמייצר מטבחי חוץ יוקרתיים בעבודת יד ובהזמנה אישית. כך תהפכו את חוויית האירוח לשילוב המושלם של קולינריה ופנאי

גסטרו לוי. יח"צ,
גסטרו לוי/יח"צ

בשנה האחרונה האירוח הביתי החליף את מקומן המרכזי של המסעדות והברים בתרבות הבילוי שלנו, ושרידי התקופה מותירים אותנו עם מגמה חדשה ומרעננת בעולם האירוח הקולינריה: מטבחי גינה ו-outdoor יוקרתיים. הטרנד העולה משלב בין תרבות בילוי לבין תרבות אוכל, שני דברים שכבר מזמן מתכתבים אחד עם השני.

מוביל הטרנד בארץ הוא המוסד היפואי הוותיק גסטרו לוי, עסק משפחתי שהתחיל את דרכו אי שם בסוף שנות ה-90 בתור משווק ציוד לכל סוגי המטבחים, החל ממסעדות ועד מוצרי עיצוב למטבח הפרטי, ובשנים האחרונות מתמחה בהקמת מטבחי חוץ יוקרתיים בעבודת יד, תוצרת הארץ ובהתאמה אישית.

צילום: Maria Troyanker

אלי, מה היתרונות של הזמנת מטבח חוץ תוצרת כחול לבן?

"ראשית כל, מטבחים מיובאים תוצרת חוץ עשויים לא פעם מחומרים זולים שאולי מספיקים למטבח ביתי, אבל רחוקים מלעמוד בתנאי שטח", הוא גורס. "מטבח חוץ חייב להיות עמיד לשינויי מזג האוויר וללחות המשתנה, לכן אנחנו בגסטרו לוי משתמשים רק בנירוסטה 304. זו נירוסטה מלאה וכבדה, עשירה בברזל כך שאינה ממגנטת, אלא עמידה בחום ולא צוברת חלודה בגשם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
גסטרו לוי. יח"צ,
גסטרו לוי/יח"צ

הפתרון המושלם לכל חלל חוץ

"יתרון נוסף שאנחנו מספקים ללקוחות, נגזר מהעובדה שריהוט 'קאסטום מייד' הוא פתרון פרקטי לצרכים משתנים. העובדה שאנחנו בעצמנו מייצרים את מטבח עבור חלל שאנחנו רואים אותו בעיניים, היא יתרון שאין לו מחיר, מפני שאנחנו יכולים להתאים את התכנון והמבנה של המטבח לכל מצב קיים, לעומת מטבח מיובא אשר מגיע במידות סטנדרטיות, אין מקום לגמישות ואין ימינה ושמאלה", מספר אלי. "לא פעם לקוחות מזמינים מאתנו מטבח למקום שכבר נבנו בו תשתיות של מים, גז וחשמל, יציקות בטון וכדומה. בגלל שאנחנו מייצרים הכלIn house , אין דבר שהלקוח מבקש שהוא בלתי אפשרי".

הסוד הוא בסטייל

מטבח חוץ בעבודת יד מסתמן כפתרון המושלם: דגש על איכות החומרים, רמת גימור שאין שניה לה, פרקטיות והתאמה אישית, ולא פחות חשוב - חופש יצירתי לעיצוב הנכון עבורכם. "אנחנו משתמשים בנירוסטה משום שמבחינת איכות ועמידות מדובר בחומר שאין שני לו, ובנוסף הוא מאפשר לנו גמישות מוחלטת ברמה העיצובית; יש לקוחות שפחות מתחברים לסגנון התעשייתי של הנירוסטה - אם כי הוא פופולרי ביותר, ולכן אנחנו מציעים אפשרות לצביעה מיוחדת של הנירוסטה או שילוב אבן שיש כתחליף, כך שהמטבח יכול להשתלב בכל קו עיצובי".

גסטרו לוי. יח"צ,
גסטרו לוי/יח"צ

אירוח באוויר הפתוח לאוהבי החיים הטובים

אזור המטבח הפך לחלק אינהרנטי בתרבות הפנאי והאירוח, וכך הוא חצה את מקומו הטבעי מפנים הבית אל החוץ, במפרסות וגינות כאחד. אלי מספר לנו על אחד האלמנטים הכי מבוקשים: אי במטבח חוץ, הבקשה הכי נפוצה בשנה האחרונה, טוען אלי. "היום אנשים מחפשים לרענן את עיצוב הבית עם דברים מיוחדים, אני מרגיש את זה מהשטח".

"האפשרות ליצור סוג של לאונג' בחלל החיצוני של הבית עונה בדיוק על הצורך הזה ומכניס פאנץ' לחוויית האירוח הקונבנציונלית. אי הממוקם בלב המטבח בגינה, מעביר את האירוח והבישול החוצה, והחוויה אחרת לגמרי. שהייה בגינה עם מטבח המשלב אי אינה מחייבת הדלקת מנגל, מספיק להכין כמה טאפסים קלילים מול האורחים, לפתוח בקבוק יין על האי ורק ליהנות מהאוויר - זו חוויית אירוח ברמה אחרת, החיים הטובים" משתף אלי.

גסטרו לוי. יח"צ,
גסטרו לוי/יח"צ

שירות מקצועי ואישי לכל אורך הדרך

לא בכדי הפך גסטרו לוי לכתובת הראשונה עבור מעצבי פנים ולקוחות פרטיים כאחד, שכן הם מספקים לא רק מוצר מיוחד ומוקפד, אלא גם חוויית רכישה ושירות בוטיקי המותאמת אישית; צוות המקום המנוסה מורכב מבעלי מקצוע אמתיים המנהלים עבור הלקוח את כל שלבי התהליך. "מהרגע שלקוח פונה אלינו לייעוץ, אנחנו אחראיים להציג לו את המבחר הרחב ביותר של כל האביזרים והחומרים המרכיבים את המטבח, ולייצר מוצר ללא רבב ולהתקין אותו בביתו, מבלי שהוא ירגיש מאומה, בין אם מדובר בדירת קרקע או במרפסת בקומה 30. הצוות המיומן שלנו רואה כל לקוח קודם כל כבן אדם, אנחנו נותנים שירות מקצועי ואישי לכל אורך הדרך, בדיוק כמו שהייתי רוצה לקבל בעצמי".

הניסיון של גסטרו לוי הוא הנכס הכי גדול של המטבח החוץ שלכם; אין סוג מטבח שהם לא יצרו, אין גחמה של לקוח שהם לא הגשימו. הם לא רק מספקים מטבח לחיים טובים יותר, אלא מבצעים את העבודה במקצועיות ובחיוך שמוריד את מפלס הסטרס המתלווה לשיפוץ או בנייה. והכי חשוב? בסוף הדרך תקבלו את המטבח שתמיד חלמתם עליו.

בביקור באולם התצוגה החדש של גסטרו לוי תוכלו ממבחר הטרנדים הבולטים בעיצוב המטבח, חוץ ופנים, לצד הקלאסיקות המנצחות, שתמיד נשארות באופנה.

גסטרו לוי - שארית ישראל 37, יפו.

073-7054312

פייסבוק

אינסטגרם

אתר הבית

בשיתוף גסטרו לוי
  • עוד באותו נושא:
  • מטבחים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully