וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Rampage - מוצרים מנצחים בעולם הגיימינג

בשיתוף Rampage

עודכן לאחרונה: 31.5.2021 / 11:23

עולם הגיימינג דוהר קדימה והמשווקים צריכים לעמוד בקצב ובדרישה של מיליוני שחקנים מסביב לעולם

rampage. RamPage. עריכה ועיצוב: EZO,
Rampage/RamPage. עריכה ועיצוב: EZO

גם כאן בישראל, עולם הגיימינג חי ונושם במספרים חסרי תקדים, כאשר התעשייה הזו הכפילה את שווייה בשנתיים האחרונות, והצפי הוא כי שנת 2021 תהיה שנה מדהימה עוד יותר לתעשיית המשחקים הענפה, עם תוספת של עוד קונסולות חדשות והפתעות נוספות. אחד המותגים המובילים, הנחשבים והמתקדמים בתחום הוא מותג בשם ,Rampage כיוון שזה מעניק ציוד היקפי לכל גיימר, מתחיל ומתקדם.

בזכות פיתוחים יוצאים מגדר הרגיל, המוצרים של Rampage מביאים לתוצאה חסרת תקדים, בה שחקן יכול לשחק במשך למעלה מ-8 שעות ברציפות, מבלי שיסבול מתופעות לוואי של כאבי עיניים, ראש או צוואר.

שוחחנו עם המשווק הראשי של Rampage בישראל, הוא סיפר לנו על תכונות נוספות של המוצרים השונים, על כך ועוד בכתבה הבאה.

Rampage - איכות חסרת תקדים בעולם הגיימינג

"המותג Rampage שם לעצמו למטרה, לשנות את תנאי המשחק של כל גיימר בעולם. כל מי שהתנסה בתחום, בטח ובטח אלה המקצוענים, יודע כי ישיבה במשך שעות ארוכות אל מול המסך, יכולה להיות משימה קשה ומסורבלת, כאשר התנאים מסביב לא אופטימליים מספיק.

"את כל הכשלים הללו ב Rampage ביקשו לשנות, והתוצאה היא חומרי גלם שנבנו בחוכמה רבה, תוך כדי שנלקחו בחשבון כל הבעיות השונות. לכן, עם הציוד הרחב של ,Rampage הנוחות של הכסא היא מושלמת, כך גם המבנה של המקלדת, עכבר ומסכים. בנוסף, גם המעבדים שלהם לא מתחממים בזכות מערכת קירור מתקדמת, כך שבשורה התחתונה, כל שחקן יצליח להיות מרוכז 100% במטרה, בלי להתעייף", סיפר המשווק הראשי של החברה בארץ.

rampage. RamPage. עריכה ועיצוב: EZO,
Rampage/RamPage. עריכה ועיצוב: EZO

Rampage - אחריות של שנתיים על כל המוצרים

בזכות איכות חומרי הגלם של המותג Rampage לא מצאו כל בעיה להעניק אחריות של שנתיים על כל הציוד שלהם. לא משנה באיזו תקלה מדובר, או אם מוצר מסויים לא עובד, מיד מקבלים את אותו החלק חדש מהקופסא. השירות הזה ניתן בכל חנות ברחבי הארץ, בהן ניתן למצוא את המותג הפופולרי.

rampage. RamPage. עריכה ועיצוב: EZO,
Rampage/RamPage. עריכה ועיצוב: EZO

Rampage - מוצרים עם חיי מדף ארוכים

"מדובר במותג בינלאומי, ובמעבדות שבהן יוצרו כל החלקים השונים, שם לא משחקים משחקים. אם שווי המוצר הוא 100 דולר לצורך העניין, זה באמת השווי שלו, כי איכות זו איכות, וחומרי גלם הם חומרי גלם, בלי תוספת של מחיר מסביב, ובלי שום דבר שאינו מאה אחוז של גימור, נוחות ומקצועיות" סיפר המשווק הראשי. "לצורך הדוגמה, המקלדת של Rampage עשויה מאלומיניום, כי היא יכולה להבטיח חיי מדף של 50 מיליון לחיצות על כל כפתור עד שהוא לא יהיה תקין. הרף האיכותי והמחמיר הזה נכון לגבי כל מוצר אחר שהם מוציאים, מקטן ועד גדול".

rampage. RamPage. עריכה ועיצוב: EZO,
Rampage/RamPage. עריכה ועיצוב: EZO

Rampage - מי שניסה לא חוזר לאחור

חוות הדעת של שחקנים שרכשו את אחד מהמוצרים של Rampage באתרי הביקורת השונים ברחבי האינטרנט, מעידים כי ברגע שעשו שימוש ראשון באחד מהמוצרים השונים של המותג העולמי, הם ידעו כי כבר לא יוכלו לחזור לאחור, וכי אין מה להשוות בין המוצרים של Rampage לבין חלק מכבד מהחברות האחרות שמספקות את הציוד הרחב. גם אנחנו ערכנו בדיקה של חלק מהמוצרים, על מנת להרגיש ולהתנסות מקרוב עד כמה הם טובים.

Everest Rampage הוא אחד הכיסאות שעשינו בהם שימוש. מדובר במושב גיימינג איכותי ומקצועי, נוח במיוחד, וכזה שמתאים לשעות עבודה ומשחק מרובות. העיצוב שלו חדשני וייחודי, הוא מגיע בצבעי אדום ושחור, ויש לו כריות ראש וגב בעיצוב ארגונומי.

על האוזניות גיימינג מסוג Rampage RM-W1 FURY ניתן להגיד כי הן מצוינות ביחס לעלות תועלת, ומשרתות היטב שחקנים חובבנים ומקצוענים כאחד. הן מגיעות עם אוזניות מסתובבות לטובת הכנסה לאוזן בצורה נעימה, והן עשויות מספוג נעים שאוטם בצורה טובה ולא לוחצת, מה גם שניתן לכוון אותן בהתאם לצורך מבנה הראש והפנים.

rampage. RamPage. עריכה ועיצוב: EZO,
Rampage/RamPage. עריכה ועיצוב: EZO

Rampage - גם אני רוצה לקנות ולנסות

לפרטים נוספים על כל מוצרי הגיימינג השונים של Rampage, ניתן ליצור קשר בטלפון: 058-3993666

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

info@rampage.co.il
sales@rampage.co.il
AlonHutter@rampage.co.il

בשיתוף Rampage
  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully