וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו להתפנק עם בנגקוק תאי מסאז'

בשיתוף בנגקוק תאי מסאז'

עודכן לאחרונה: 30.5.2021 / 13:03

מי מאיתנו לא היה רוצה להתפנק מסאז' תאילנדי חלומי? הכירו את שמואל וסום נפתלי, בעלי "בנגקוק תאי מסאז'", שיכולים לעזור לכם בנושא

בנגקוק תאי מסאז'/אולפן הנבחרים

הכירו את סום נפתלי, תאילנדית שהגיעה לארץ בחילופי סטודנטים והתאהבה בארץ. סום, חזרה לתאילנד לסיים את התואר במסעדנות, אח"כ חזרה לישראל והקימה מסעדה בחיפה, לאחר תקופה החליטה להפסיק עם תחום המסעדנות והקימה מכון מסאז' מקצועי.

שאלנו את סום ושמואל, אילו סוגי מסאז' ניתן לקבל במכון שלהם:

"יש לנו מסאז' תאילנדי מסורתי, בכל הגוף, יש עם שמן, בלי שמן, יש מיוחד לכתפיים, לידיים, פוט מסאז', יש לנו מסאז' מיוחד עם עשבים המגיעים מתאילנד בהם עושים קומפרסים שממריצים את מחזור הדם ומרפה את הלקוחות".

מיהו קהל היעד שלכם?

"קהל היעד שלנו למעשה הוא כל מי שאוהב את עצמו ורוצה להעניק לגוף שלו מתנה. זה מעניק רוגע, שקט ונעימות. מלבד זה ישנו הקהל שסובל מכאבים, עבודה מאומצת, או ספורטאים שבאים לפתור את בעיית השרירים התפוסים ויוצאים אחרי המסאז' חדשים לגמרי. העובדות שלנו מזהות את הכאבים אצל המטופלים וכך פותרות את הבעיה במשך הטיפול".

מה הייחודיות במקום?

"כבר ברגע שנכנסים אלינו למכון, מרגישים שאתם בתאילנד. האווירה, הצלילים, הריח הייחודי. העובדות שלנו כולן תאילנדיות, הן מקצועיות ביותר, לכן מי שמגיע אלינו חוזר פעמים נוספות בגלל המקצועיות הרבה שלנו".

כעת אפשר להנות ממסאז' תאילנדי בלי לטוס למזרח. לפני המסאז' הבא שלכם, כדאי ליצור קשר עם סום ושמואל נפתלי.


פייסבוק

בשיתוף בנגקוק תאי מסאז'
  • עוד באותו נושא:
  • מסאז'
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully