וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללמוד אנגלית עם מורים בינלאומיים

בשיתוף אנגלית לעם

עודכן לאחרונה: 30.5.2021 / 12:46

רוצים לשפר את האנגלית שלכם? הכירו את "אנגלית לעם", בית ספר אינטרנטי לשיעורים פרטיים באנגלית, בהם מלמדים רק מורים בינלאומיים שאנגלית היא שפת האם השניה שלהם, כך שכל השיעור מתנהל בשפה האנגלית

אנגלית לעם, ללמוד אנגלית עם מורים בינלאומיים/אולפן הנבחרים

בעידן של היום, כשהעולם הוא כפר גולבאלי אחד, ידיעת השפה האנגלית היא קריטית ליצירת קשרים אישיים ועסקיים, אולם ככל שהעולם נפתח בפנינו אנחנו מגלים שהאנגלית שלמדנו בתיכון אינה עונה על הצרכים העכשוויים. ללקסיקון נכנסו מושגים חדשים, חלקם טכנולוגיים, שלא את כולם אנחנו מכירים. שפה היא דרך לתקשר, ומי לא שולט בשפה האנגלית, פשוט מאוד נשאר מאוחר.
מתברר שיש פתרון קל, פשוט ונוח לשדרג את רמת הדיבור באנגלית: רונן אייזנברג עלה על רעיון גאוני להנגיש את השפה האנגלית בצורה ידידותית וקלה. הוא פתח בית ספר אינטרנטי לשיעורים פרטיים באנגלית בשם "אנגלית לעם", שבו לימודי השפה מתקיימים בזום, אך ורק בשפה האנגלית על ידי מורים בינלאומיים ובעלות של פחות מחצי שיעור בארץ.

רונן, למה השיעורים מועברים על ידי מורים בינלאומיים?

"לדעתי, מורים בינלאומיים שוברים את מחסום השפה: כל המורים בבית הספר הינם מורים המתגוררים בחו''ל ודוברי אנגלית שוטפת - בכך בעצם כל השיעור מתנהל בשפה האנגלית, ללא תרגום של המילים לעברית, וזה מאפשר לתלמיד לקלוט את השפה בצורה טובה יותר, ולצבור בטחון בדיבור".

למי השיעורים מיועדים?

"הלימודים מתאימים לכל הגילאים החל משיעורים פרטיים לתלמידים בכיתה א', הכנה לבגרות, פסיכומטרי ועד לימודי אנגלית לבוגרים ואנגלית עסקית".

שיטה מותאמת אישית

השיטה מבוססת על התאמת תוכנית אישית לכל תלמיד. לדוגמה, אם עורך דין רוצה לשפר את האנגלית שלו בתחום עיסוקו, למשל, דיני עבודה, המורה מתאים לו תוכנית לימודים אישית, שבעזרתה הוא יוכל לנהל שיחה באנגלית בתחום עיסוקו.

איך זה מתבצע בפועל?

"יש שיעור נסיון חינם, שבו המורה בודק את הרמה של התלמיד, ומתאים לו תוכנית אישית מבחינת חומרי הלימוד, מספר השיעורים והיעדים של התלמיד".

שיעור באנגלית החל מ-50 שקלים בלבד

בניגוד לבתי ספר אחרים ללימודי שפה, בהם מחייבים תלמידים בתשלום של אלפי שקלים על קורס, התלמידים ב"אנגלית לעם", משלמים פר שיעור, כאשר המחיר נע בין 50 ל-65 שקלים. (תלוי בחבילת השיעורים שלוקח התלמיד), אפשרויות הלמידה מגוונות, החל משיעור בודד ועד רכישת כרטיסייה. ההרשמה היא ידידותית דרך האתר https://www.anglitlaam.com/

רונן, איך הגעת לרעיון לפתוח בית ספר לאנגלית בשיטה הזו?

"רציתי ללמוד אנגלית ולא במחירים היקרים של הארץ. התחלתי לחפש מורים טובים ממדינות שהן יותר זולות מישראל, וכך הגעתי למורים בינלאומיים, שאנגלית זו שפת האם השנייה שלהם והם מדברים אנגלית בצורה שוטפת".

ליצירת קשר עם נציג השאירו פרטים:

לפני שלוש שנים פתח רונן את "אנגלית בעם", ומאז אלפי תלמידים וחברות שהתוודעו לשיטה מדווחים על שיפור עצום שחל אצלם בדיבור באנגלית.

אז אם גם אתם רוצים לשפר את האנגלית שלכם, ובמיוחד את השליטה בדיבור בשפה כנסו לאתר לקביעת שיעור ניסיון בחינם ותתחילו לדבר שוטף.


אתר

שיעור ניסיון חינם - לחצו כאן

בשיתוף אנגלית לעם
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully