וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריזות קרטון - פתרון מקיף לאריזה ושילוח

בשיתוף מרכז הקופסאות

עודכן לאחרונה: 27.5.2021 / 16:21

אם אתם בעלי עסקים, בעלי חנות אינטרנטית או עוסקים בתחום השיווק ושולחים את המוצרים שלכם לארץ או לחו"ל - הכתבה הבאה היא בשבילכם

מרכז הקופסאות. יח"צ,
מרכז הקופסאות/יח"צ

בשנים האחרונות קמים יותר ויותר עסקים קטנים המציעים מוצרים למכירה. בזכות הפלטפורמות הדיגיטליות של ימינו כמו הרשתות החברתיות ואתרי מסחר קטנים וגדולים, כל אחד יכול למכור את יצירותיו ומוצריו בארץ ובעולם - החל מתכשיטים ואומנות ועד מוצרי קוסמטיקה וטיפוח.

כל בעל עסק ששואף למכור את מוצריו חייב לסגל לעצמו מערך משלוחים מוקפד ומאורגן. אחד מהשלבים הראשונים ביצירה של מערך משלוחים לכל עסק הוא בחירת הקופסאות והמארזים שבהם יארוז את המוצר. כדי שהמוצר יגיע ללקוח בשלמותו כשהוא ארוז באריזה אסתטית, ובמטרה לחסוך זמן בחיפוש אחר אריזות קרטון משומשים, חשוב לבחור במפעל לייצור קופסאות ואריזות קרטון המותאמים במיוחד למוצר שלכם.

הכירו את המומחים

הכירו את "מרכז הקופסאות", מפעל המתמחה בשירותי תכנון, עיצוב וייצור קופסאות קרטון ואריזות קרטון לכל ענפי המשק ובתחומים רבים. החברה נוסדה בשנת 1981 ומספקת את מוצריה מזה שנים ללא מעט מפעלים, חברות, גופים ציבוריים ועסקים בפריסה ארצית. כעת, כשעולם השיווק הדינאמי ממשיך להתפתח, "מרכז הקופסאות" מציעה פתרונות אריזה המותאמים אישית לכל לקוח. מרכז הקופסאות הינה יצרנית מובילה של קופסאות קרטון באיכות ובסטנדרט גבוה, ומתמחה בהתאמת האריזה למוצר ובשימוש נכון למשלוח.

מרכז הקופסאות. יח"צ,
מרכז הקופסאות/יח"צ

קופסאות במגוון גדול של מידות

ב"מרכז הקופסאות" תוכלו להנות ממגוון אפשרויות הייצור בסוגים שונים של קופסאות קרטון וממגוון מוצרי מדף בכמויות קטנות. במידה ואתם עסק קטן שמוכר בכמויות קטנות, בחנות המפעל ניתן למצוא מלאי של קופסאות ואריזות במידות קבועות. "מרכז הקופסאות" משווקת קופסאות קרטון מוכנות (על המדף) במספר רב של מידות, מקופסאות קטנות מאוד ועד לקופסאות גדולות מאוד, כך שיתאימו לכל מוצר שברצונכם לשלוח. ניתן להגיע להתרשם באולם התצוגה או לבדוק באתר את מידות הקופסאות המוכנות ואת סוג הקרטון והחיתוך שלהן: חד-גלי / דו-גלי / מבלט.

במידה ותרצו אריזת קרטון במידה ספציפית או להדפיס את הלוגו של העסק שלכם על האריזה, תוכלו לעצב את האריזה בהתאמה אישית. "אין הרבה מפעלים בארץ שיש להם מבחר רחב של מידות ומלאי גדול כמו אצלנו", סיפר צביקה, מנהל המפעל. "בזכות העובדה שאנחנו מפעל יצרני, יש לנו מגוון רחב של אריזות קרטון שיכולים להתאים לכל בעל עסק".

חומרי גלם איכותיים

אריזות קרטון למשלוח מוצרים בארץ ולחו"ל צריכה להיות איכותית וחזקה ומותאמת למוצר כדי למזער את הסיכון לפגיעה במוצר שלכם. לכן, במפעל של "מרכז הקופסאות" משתמשים בחומרי הגלם האיכותיים ביותר העומדים בתקני איכות מחמירים, ומייצרים את הקופסאות במכונות לייצור קופסאות קרטון בסטנדרט טכנולוגי מהמתקדמים בעולם. בזכות כך, המוצרים הם ברמת הדיוק והגימור הטובים ביותר לאריזת המוצרים שלכם ולהגנה עליהם, ועונים במדויק לדרישת הלקוחות.

מרכז הקופסאות. יח"צ,
מרכז הקופסאות/יח"צ

לצד הקרטונים, האריזה תהיה סגורה ומוכנה למשלוח וכדי לוודא שהאריזה תהיה מושלמת, משווק מרכז הקופסאות את כל סוגי מוצרי האריזה. מוצרים אלו משמשים לסגירה של קופסאות קרטון גדולות המיועדות למעבר דירה ולהגנה על מוצרים שבירים שנכנסים לתוך הקרטונים תוך מתן הגנה מקסימאלית ובאיכות גבוהה. בין האביזרים הנלווים ניתן למצוא נייר דבק, ניילון סטרץ', ניילון בועות, מכשיר לסגירת דבק ועוד, כך שתקבלו את מעטפת השירותים המלאה לשביעות רצונכם.

מרכז הקופסאות. יח"צ,
מרכז הקופסאות/יח"צ

המלצות מלקוחות

כך לקוחות ממליצים על "מרכז הקופסאות": "שירות נהדר ומהיר, ומחיר אטרקטיבי", "הכי טובים בארץ! אמינים, שירותיים ונחמדים", "יש זמינות מלאי קרטונים בגדלים שונים וזה נהדר!", "שירות אדיב ומחיר מעולה".

אז אם גם אתם בעלי עסק קטן ומעוניינים לשלוח את המוצרים שלכם ללקוחות ברחבי הארץ או בחו"ל, זה הזמן למצוא את אריזת הקרטון המתאימה למוצר שלכם. "מרכז הקופסאות" ישמחו להעניק לכם שירות אדיב, מחיר נוח ומבחר רחב של קופסאות שיתאימו בדיוק לצרכים שלכם ושל לקוחותיכם.

לפרטים נוספים: 03-6194195

כתובת: אזור התעשייה נוף הארץ, מחלף קסם

אתר

פייסבוק

בשיתוף מרכז הקופסאות
  • עוד באותו נושא:
  • קופסאות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully