וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שצריך לדעת על טיול מאורגן בארה"ב

בשיתוף עזרא טורס

עודכן לאחרונה: 27.5.2021 / 15:49

בעוד שתכנון טיול בישראל יכול להיות קל ופשוט, טיול בארה"ב מציב בפנינו לא מעט אתגרים שעלולים להוציא אותנו מאזור הנוחות ולקלקל את חוויית הטיול. זו הסיבה שבמשך 40 שנה ישראלים בוחרים לטייל עם 'עזרא טורס', החברה המובילה לטיולים מאורגנים בארה"ב

עזרא טורס. יח"צ,
עזרא טורס/יח"צ

בעידן הדיגיטלי של ימינו, לא מעט אנשים בוחרים לצאת לטיול עצמאי בחו"ל מתוך תחושה שיוכלו לעבור מנקודה לנקודה בעזרתן של האפליקציות השונות. יחד עם זאת, רבים מהם נתקלים לא פעם בפערי שפה ותרבות שעלולים לייקר את הטיול במקרה הטוב או להרוס אותו במקרה הרע. במטרה לגשר על הפערים האלה ולהציע חוויית טיול יוצאת דופן, גובשו הטיולים המאורגנים שמציעים להנות מכל האפשרויות הגלומות ביעד הטיול ללא אתגרים מיותרים.

הכירו את המומחים

אחת מהחברות המוכרות בתחום הטיולים שמובילה מזה שנים רבות טיולים מאורגנים ברחבי ארה"ב וקנדה היא 'עזרא טורס', חברת טיולים בארה"ב לקהל הישראלי. מדובר בחברה וותיקה עם ניסיון של למעלה מ-40 שנה והמון המלצות ממטיילים ישראלים ואמריקאים. עזרא, שהיה בעצמו מארגן טיולים ומוזיקאי, זיהה את הצורך של מטיילים ישראלים לתור את ארה"ב ולהגיע למקומות המוכרים והמרתקים שרואים בכל סרטי הקולנוע המרהיבים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
עזרא טורס. יח"צ,
עזרא טורס/יח"צ

היתרונות בטיול מאורגן

הבחירה בטיול מאורגן דרך 'עזרא טורס' תאפשר לכם הנאה צרופה וחוויה מלאה הכוללת ביקור במקומות מיוחדים ואתרים חשובים, היכרות עם התרבות המקומית, וכמובן טיול נוח ומאורגן על פי זמנים קבועים ומוגדרים מראש.

"בטיול מאורגן אפשר לבקר בהרבה מקומות ודרכים שלא ניתן להגיע אליהם באמצעות האפליקציות השונות", הסביר אורי מלכיקר, מנהל בחברה. "בארה"ב יש מקומות מאוד מיוחדים שלא כל אחד יכול להגיע אליהם לבד, בין אם זה אטרקציות, פארקים לאומיים או מפעלי מבקרים בכבישים צדיים. מעבר לכך, המרחקים בארה"ב מאוד גדולים ולא כל אחד מסוגל לעשות את הנסיעות הארוכות לבד".

עזרא טורס. יח"צ,
עזרא טורס/יח"צ

טיולים מאורגנים בארה"ב וקנדה

'עזרא טורס' תארגן עבורכם טיולים באזורים התיירותיים המובילים שכל מי שמבקר בארה"ב חייב להכיר. החברה מציעה טיולים מאורגנים בחוף המזרחי של ארה"ב בוושינגטון, פנסילבניה, ניו אינגלנד, קונטינקט ורוד איילנד. כמו כן, בחוף המערבי של ארה"ב בלאס וגאס, סן פרנסיקו, לוס אנג'לס ועוד. בנוסף, תוכלו להנות מטיולים מאורגנים גם בקנדה ובמקומות כמו מפלי הניאגרה, טורונטו ואלף האיים.

במידה ואתם קבוצה גדולה של מטיילים ותרצו לארגן טיול בהתאמה אישית, תוכלו לפנות ל'עזרא טורס' שישמחו לארגן עבורכם טיולים לפי בקשתכם. למשל, טיול בעקבות המוזיקה מניו אורלינס ועד לשיקגו או טיול לפארקי השעשועים הגדולים בפלורידה.

עזרא טורס. יח"צ,
עזרא טורס/יח"צ

פשוט להנות מהטיול

הטיולים המאורגנים מתאימים לקבוצות של 4-12 מטיילים וכוללים הסעות, לינה במלונות הטובים ביותר (כמו הולידיי-אין והילטון), ארוחות ערב כשרות וכרטיסי כניסה לאתרים ולאטרקציות. ההדרכות נעשות בשפה העברית על ידי מדריכים ישראלים מנוסים שיקפידו למצות את הביקור שלכם במדינה עד תום. בתקופה זו הטיולים מתקיימים כרגיל כשרוב האתרים התיירותיים פתוחים, למעט הצד הקנדי.

עזרא טורס. יח"צ,
עזרא טורס/יח"צ

"בטיולים המאורגנים של 'עזרא טורס' אפשר לשבת בניחותא, לצפות בנוף ולהנות מהנסיעה ללא כל דאגה אם טעיתם בדרך או לא. מעבר לזה, אנחנו דואגים לבתי המלון ברמה הגבוהה ביותר הנמצאים במרכז אזורי התיירות שלא כל אחד יכול למצוא אותם. 'עזרא טורס' מקפידה לתת מענה בעיקר לנוחות המטיילים, כך שאין צורך לדאוג לכל מיני דברים בדרך", הסביר אורי.

אז אם גם אתם מתכננים לטייל בארה"ב ומבינים שזה קצת גדול עליכם לארגן את הביקורים במקומות המפורסמים ביותר שיש למדינת השפע להציע, זה הזמן לפנות ל'עזרא טורס' - החברה הוותיקה שמטיילת עם ישראלים בארה"ב מזה שנים ומזכה אותם בחוויה מטורפת ויוצאת דופן.

לפרטים נוספים: 072-333-3125

אתר: www.Ezratours.com

בשיתוף עזרא טורס
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully