וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Smart Case - משדרגים את השעון החכם שלכם

בשיתוף Smart Case

עודכן לאחרונה: 27.5.2021 / 12:58

האם ידעתם כי בשנת 2020, נמכרו בישראל כמיליון שעוני Apple Watch? כעת נמצא גם פיתרון אסתטי לחפצים לגוון במראה השעון החכם

רצועות שעון. Smartcase,
Smart Case/Smartcase

היום אולי זה כבר נראה כמובן מאליו, אולם עד לא מזמן אפשר היה רק לחלום כי השעון שנמצא על פרק כף היד שלנו, ישמש עבורנו כשעון חכם. שעון עם יכולת לשלוח הודעת וואטסאפ על ידי לחיצת כפתור קטנה, שעון שימדוד עבורנו את החמצן בדם ואת הדופק, שיכיל בתוכו תוכנית אימונים עבור תרגול נשימתי, ימדוד עבורנו את הצעדים שאנחנו עושים במשך היום ופעולות נוספות.

Smart Case - נעים להכיר

אבל, בסופו של דבר, גם השעונים החכמים הם עדיין פריט אופנתי, ומי שבחוכמה רבה הבין את הנקודה החשובה הזו הוא אביב אסבן, הבעלים של חנות האונליין Smart Case. בחנות הזו ניתן למצוא עשרות סוגים ויותר של רצועות של שעונים חכמים מכל הסוגים, בנוסף למגני מסך וכיסויים שיחסכו לכם עליות תיקון של מאות שקלים.

מצד אחד שעון חכם עם כל התכונות המתקדמות בעולם, ומצד שני, תוכלו להתחדש בכמה רצועות שונות, כך שאפשר יהיה לענוד את השעון בהתאם לצורך ולמקום אליו אתם הולכים.

רצועות שעון. Smartcase,
Smart Case/Smartcase

"תחום הרצועות לשעונים הוא עולם ומלואו, זה מכיל בתוכו כל מיני סוגים של רצועות העשויות מחומרים שונים ובשלל צבעים ומידות שונות, כך שיהיה אפשר להתאים את השעון לכל מצב ביום. למשל, אפשר לבחור רצועה אוורירית מסיליקון עם חורים מיוחדים עבור פעילות ספורטיבית. יש רצועות מברזל ומעור, אלו מעניקות מראה אלגנטי שמתאים לאירועים חגיגיים. יש רצועות מניילון קלות מאוד, רצועות ללא סוגר, הן מתאימות למי שאלרגיים למתכות, כך שניתן להתאים אותן לכל אחד בהתאמה אישית למידה שלו.

"כמו כן, יש רצועות שמעניקות מראה דומיננטי לשעון, ואת כל הדגמים השונים ניתן למצוא בשלל צבעים", הסביר אביב על חלק מהמוצרים שניתן למצוא בחנות המקוונת שלו.

רצועות שעון. Smartcase,
Smart Case/Smartcase

החלפה בין הרצועות - קל ופשוט

החלפת הרצועות השונות פשוטה ביותר, בכל הנוגע לשעוני אפל ווטש, מדובר במסילה שאליה אפשר להכניס ולהוציא את הרצועה, ובשאר השעונים החכמים, ישנה שיטה של ,Quick Release לוחצים ואפשר להכניס ולהוציא את הרצועה.

ברשתות החברתיות (YouTube ,Instagram) של האתר תוכלו למצוא הסבר מפורט על אופן ההחלפה.

Smart Case - מגוון גדול של מוצרים

מעבר לרצועות לשעונים, בחנות ניתן למצוא גם אביזרים נלווים נוספים, כמו מגני מסך, כיסויים, מדבקות, מטענים לשעון, אוזניות אלחוטיות של אפל, אביזרים לטלפון הסלולרי ועוד.

כל המוצרים הם ברמת איכות הכי גבוהה שיש, ועל הפעילות שלו בתחום זה אביב הוסיף וסיפר: "אני חי את העולם של יבוא מוצרים כבר שנים רבות, וכיום אני משקיע את כל הידע והניסיון שצברתי ב Smart Case. את הפידבק למצויינות של המוצרים השונים אני מקבל מעשרות לקוחות שיצרו עימי קשר לאחר רכישה, בעיקר מצד מי שהיו סקפטיים בתחילה, אבל מספיק הוגנים כדי להודות לאחר מכן, כי מדובר בעולם אחר לעומת המוצרים השונים שנמצאים בעלי אקספרס, למשל. אני דואג גם שהמחירים שלי יהיו מהנמוכים בארץ, וכל מי שנכנס לחנות מוזמן לבדוק ולעשות סקר שוק".

רצועות שעון. Smartcase,
Smart Case/Smartcase

Smart Case - שירות משלוחים מגוון

שירות המשלוחים של Smart Case מגיע לכל רחבי הארץ, כאשר ניתן לבחור בין מספר סוגים של משלוחים, כל אחד בהתאם לצורך ולנוחות שלו. שירות משלוחיםBox2Box" ", דואר ישראל עם רישום מהיר, ומשלוח מהיר עד הבית עם חברת שליחויות חיצונית עד שני ימי עסקים. ניתן גם להגיע ולאסוף את הסחורה מהמחסן של החנות, ברחוב המגנים 56 בטבריה.

בנוסף, SmartCase מעניקה משלוח מהיר חינם לכל מי שקונה באתר בסכום של מעל ל 300 שקלים.

Smart Case - תוכניות לעתיד

"הצעד הבא שאני מתכנן הוא להכניס עוד ועוד אביזרים שמתאימים לעולם הסלולר, כיסויים ל-Air tags )מכשיר שהוכרז עליו לאחרונה שיעזור לכם להגיע לחפצים שאיבדתם), כמובן להמשיך לתת דגש גם בכל הנוגע לאופנה המשתנה של הרצועות לשעונים, להוסיף עוד תחנות עגינה, כיסויים ומגנים לטאבלטים", סיפר אביב.

רצועות שעון. Smartcase,
Smart Case/Smartcase

Smart Case - כדאי לדעת

*תמיכה לאורך כל הרכישה - צוות האתר זמין 24/7 ועונה לשאלות

*ישנה אחריות מלאה למשך שנה על כל המוצרים באתר

*במידה ואחד המוצרים לא נוח או מתאים, ישנה מדינות של החזרה והחזר כספי מלא במידת הצורך

*אמצעי התשלום באתר מגוונים: ביט, PayPal ובקרוב גם Apple Pay, שירות שנכנס לישראל ממש בימים אלו

*מלאי המוצרים שנמצא בחנות מעודכן ברמת הפריט ממש, כך שישנה שקיפות מלאה אל מול הלקוחות


יצירת קשר

המגינים 56, טבריה

מס' טלפון 0545422807

אתר בית

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף Smart Case
  • עוד באותו נושא:
  • שעון חכם
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully