וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Dr Daria - הכח העולה ברפואה האסתטית

בשיתוף ד"ר דריה אנדרייבסקי

עודכן לאחרונה: 27.5.2021 / 10:55

הכירו את ד''ר דריה אנדרייבסקי, העוסקת בתחום אסתטיקה רפואית, אסתטיקה פנים ואסתטיקה וגינלית. לרשותה קליניקה בנתניה, ובמקביל מטפלת גם בקליניקה נוספת ברמת החייל

ד"ר דריה אנדרייבסקי, רפואה אסתטית/אולפן הנבחרים

הכירו את ד''ר דריה אנדרייבסקי, מומחית ברפואת נשים, עובדת בבית חולים לניאדו. לפני כשנה וחצי פתחה קליניקה עצמאית לרפואה אסתטית.

שאלנו את ד"ר דריה, אילו טיפולים היא מעניקה במרפאה שלה:

"במרפאה שברשותי אני מעניקה מגוון טיפולים אסתטיים כגון: בוטוקס, חומצה הילאורונית, השתלת חוטים, פיסול פנים. בנוסף יש ברשותי שיטה ייחודית שפיתחתי להדגשת שפתיים - השתלת חוטים בשפתיים ללא עיבוי וגם טיפולי ''פול פייס'' בעזרת חוטים". בנוסף אני מבצעת טיפולי אסתטיקה באזור האינטימי של האישה ללא ניתוח באמצעות מכשיר ייחודי וראשון בישראל "Venus Fiore" טיפולים כגון :טיפול לדליפת שתן ללא ניתוח, הצרת הנרתיק, יובש בנרתיק, טיפול להגברת התחושה".

מה הייחודיות שלך בתחום?

"מעבר לשיטות המקצועיות שפיתחתי, אני מקפידה לעבוד בהדרגה, בשלבים. אני מבינה כי המטופלות לעיתים חוששות ולכן לעולם לא לוחצת עליהן לבצע טיפול אלא רק בהתאם להעדפה שלהן. בנוסף אני מבצעת אבחון מעמיק לפני הטיפול ושומעת את הצרכים והעדפות של הלקוחות, משתדלת כמעט ולא להציע מעצמי טיפולים אלא שומעת מהמטופלות מה הן רוצות לשפר במראה שלהן ובהתאם לכך מתאימה תכנית טיפול. חשוב לציין שאני מקפידה לעבור השתלמויות ולהתעדכן אצל החברות המובילות בעולם בתחום הרפואה האסתטית".

עם מקצוענות ויחס אישי לכל לקוח, אין מה להסס, צריכים טיפול אסתטי? פנו לד"ר דריה אנדרייבסקי.

ליצירת קשר ד"ר דריה אנדרייבסקי

בשיתוף ד"ר דריה אנדרייבסקי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully