וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסם קוסמטיק: "כל אחת צריכה לטפל בעור הפנים שלה"

בשיתוף קסם קוסמטיק

עודכן לאחרונה: 25.5.2021 / 15:34

קסם אושרי היא קוסמטיקאית פרא רפואית המתמחה בטיפולי עור הפנים, ומביאה איתה בשורת מחירים מפתיעים

קסם קוסמטיק. יח"צ,
קסם קוסמטיק/יח"צ

קסם אושרי היא קוסמטיקאית פרא רפואית שמנצחת עם קליניקה משלה - קסם קוסמטיק בנתניה. הקליניקה, שמציעה את כל מגוון השירותים והטיפולים המוכרים, שמה דגש מיוחד על שניים: הסרת שיער בלייזר, והתמחות בטיפולי פנים והתאמת תכשירים מיוחדים לעור פנים בריא ובוהק.

קוסמטיקאית מגיל 14

כבר בגיל 14, כשהיא תלמידה בבית הספר למקצועות היופי, הייתה יושבת קסם אושרי בכיתה ולומדת בשקיקה את "תורת השערה". כשסיימה את הלימודים וקיבלה את התעודה מבית הספר, התחילה לקבל חברות ומכרות לטיפולי שעווה וגבות בביתה שבנתניה. השמועה התפשטה ומהר מאוד מצאה את עצמה קסם כקוסמטיקאית השכונתית. לאחר השירות הצבאי, למדה קסם את התחום לעומקו, הפכה לקוסמטיקאית פרא רפואית, ויצאה רשמית לדרך עצמאית.

"תכשירי הדגל שלי הם התכשירים ששינו ושיקמו את עור הפנים שלי"

אחת ההתמחויות ונקודות החוזקה של קסם הוא אבחון וטיפול עור הפנים: "אחרי הצבא החלטתי ללכת וללמוד בצורה מסודרת באחת המכללות המובילות בתחום", היא מספרת. "מאוד ריתק אותי כל מה שקשור לנגעים בעור, גם בגלל שהיו לי בעיות אישיות עם עור הפנים שלי".

במהלך הלימודים שארכו שנתיים וחצי, למדה קסם קוסמטיקה פרא רפואית ומזותרפיה, שהן למעשה שיטות להחדרה רפואית של חומרים מחזקים לתוך העור שמשפיעים על העור מבפנים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קסם קוסמטיק. יח"צ,
קסם קוסמטיק/יח"צ

"אני הגעתי ללימודים במצב של עור פנים לא טוב", היא מספרת. "היו לי סימנים אדומים של פוסט אקנה ועור מחוספס ודלקתי. במהלך הלימודים ניסיתי על עצמי בבית את התכשירים ואת דרכי הטיפול כדי להגיע לתוצאה מסוימת וטובה. את הלימודים כבר סיימתי עם עור מבריק וחלק, והתכשירים האלה שבזכותם הגעתי לתוצאה טובה - הם היום תכשירי הדגל שלי. יש היום ביקוש גדול לטיפולי פנים והרבה מהלקוחות שלי מגיעים עם עור בעייתי שסובל מאקנה, פיגמנטציה, נקבוביות פעורות או חטטים, ואני מעבירה אותם את התהליך שאני עברתי".

הסרת שיער בטכנולוגיית קרח מתקדמת

בקליניקה מטפלת קסם בהסרת שיער בטכנולוגיה מתקדמת עם טכנולוגיית קרח, ללא כאב. "אני לא מגזימה שאני אומרת שבטכנולוגיה הזאת כיף להסיר שיער", היא מספרת. "המכשיר הוא מכשיר מתקדם והטיפול כלל לא מורגש, מרגישים רק את הקור. בנוסף, המכונה מהירה מאוד, ואפשר לסיים לטפל בכל הגוף ב-25 דקות בלבד".

קסם קוסמטיק. יח"צ,
קסם קוסמטיק/יח"צ

הטיפול מתאים לכל סוגי העור ולכל הגוונים, וקסם מספרת שבנוסף להסרת השיער, הוא גם פועל להבהרת כתמי גילוח: "הרבה נשים שהסירו שיער במכוני לייזר בעבר, סובלות מכתמי גילוח שנשארו איתן וגורמים להן לבושה ומגבילים אותן בתנועה. המכשיר החדשני בו אני מטפלת, הוא גם מסיר שיער וגם מבהיר את הכתמים ואת העור, ומשאיר אותו בהיר ונקי למראה".

קסם קוסמטיק. יח"צ,
קסם קוסמטיק/יח"צ

הטיפול מתאים לכל אחד ואחת בכל גוון עור ובכל זמן נתון, ללא קשר לשיזוף. את התוצאות ניתן לראות כבר מהטיפול הראשון.

מחירים נוחים לכל כיס

בתור בחורה צעירה, חשוב לקסם להנגיש את תחום הקוסמטיקה וטיפולי היופי גם לקהל הצעיר: "המחירים שלי נוחים ומתאימים לכולם, עם דגש לצעירים שרוצים להשקיע בעצמם. אני שומעת מלקוחות כמה כספים הם הוציאו על טיפולים כאלה או אחרים, ופשוט חבל על הכסף. גם קרם שנמכר ב-90 ש"ח בלבד עושה את העבודה כמו קרם שנמכר ב-400 ₪. החומרים הם אותם חומרים, ואפשר למצוא תוצאות גם בחומרים זולים יותר. ילדים וצעירים עם בעיות עור ואקנה, צריכים להיות עם יכולת להרשות לעצמם טיפול לשיקום עור הפנים, אלה לא טיפולים לעשירים בלבד".

מלבד הסרת שיער וטיפולי פנים, קסם מעניקה את כל השירותים הקוסמטיים הנפוצים: "אני מזמינה אליי כל אחד ואחת שצריכים עזרה קוסמטית או שרוצים להתפנק בטיפולי יופי. בימים אלה יש טיפולים חדשים ומתקדמים כמו הרמת ריסים והרמת גבות".

מה שבטוח, כשתגיעו לקליניקה קסם תקבל אתכם עם חיוך גדול: "אני פשוט מאושרת ממה שאני עושה, בחרתי נכון בגיל 14. או יותר נכון לומר שהמקצוע בחר אותי כבר בגיל 14?"

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף קסם קוסמטיק
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully