וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'טיולים מעבר לקשת' - יצירת חוויה בהתאמה אישית ביבשת הגדולה

בשתוף טיולים מעבר לקשת

עודכן לאחרונה: 25.5.2021 / 14:55

הגשמת החלום - שדרוג יתרונות הטיול המאורגן לדרגת טיול פרטי, המותאם לכם אישית. מוזמנים לגלות את אמריקה!

דרור עינב. באדיבות המצולמים
דרור עינב/באדיבות המצולמים

מה אתם מעדיפים? לשוטט שעות באינטרנט ולהתייעץ עם חברים, או לצאת לטיולים פרטיים בראש שקט, בהם הכל מסודר מהרגע הראשון? מהיום לא צריך להתלבט! 'טיולים מעבר לקשת', חברה הממוקמת בלוס אנג'לס - קליפורניה, היא חברה משפחתית מדהימה, התופרת לכם טיול בהתאמה אישית Custom Madeודואגת לכל הפרטים הקטנים, בבחינת ללכת עם ולהרגיש בלי. אתם מבקשים והם מתרגמים את החלום למציאות, המבוססת על הצרכים והרצונות של כל המשתתפים בטיול. מוזמנים להכיר את האיש שיעזור לכם להרכיב טיול המבוסס בדיוק על מה שאתם רוצים וחולמים. יחד עם בתו הצעירה תקבלו שירות איכותי גם בישראל, ובשפה שלכם - בעברית.

זה התחיל עם אופנוע קטן וחזון גדול

לפני 26 שנה הדריך דרור עינב, המייסד והבעלים של חברת 'טיולים מעבר לקשת', נשוי לעתליה ואב לשלושה (עמרי, נדב וליהי), טיולים בישראל. במהלך שיקום אחרי ניתוח גב, נרקם החלום לעלות על אופנוע לטיול ארוך. "המסע האישי שלי התחיל בזמן ששכבתי בשיקום של שנה וחצי ב'בית לוינשטיין' והתחלתי לחלום על טיול אופנועים מדן ועד אילת. כשיצאתי מהשיקום שיפצתי קטנוע קטן ובמשך שישה ימים חציתי את ארץ ישראל לאורכה", הוא נזכר ומוסיף: "אני כל כך אוהב את הטבע, את הטיולים ואת האפשרות להכיר תרבויות שונות ואנשים חדשים, דבר אותו אפשר לעשות כשאתה עולה על אופנוע ונוסע בדרכים".

כמה שנים לאחר מכן, הגיע עם אשתו לבקר את שני הבנים שהתגוררו בארצות הברית. הביקור הקצר הפך לבית קבע, ואת מקומם של טיולי האופנועים תפס המיני ואן. האהבה לטיולים ולמרחבים הפתוחים נשארה כחלק מה-DNA של דרור, שהמשיך להדריך וללוות טיולים מיוחדים לקרובים ומכרים, עד למפגש עם השחקן, הקומיקאי והפזמונאי מנחם זילברמן ז"ל, אשר התגורר גם הוא בעיר. "זילברמן שהדריך גם הוא טיולים באזור, ניסה לשכנע אותי להצטרף אליו, כמו שרק הוא היה יודע. כשאמרתי לו שאני לא מכיר את הדרך הוא ענה באופן הומוריסטי: 'גם התיירים לא, אז מה אכפת לך?' התיישבתי, תכננתי את המסלול ויצאתי לדרך, עם חוסר וודאות מוחלטת. עד היום, שנים רבות אחרי, לא שמעתי תלונות מחברי הקבוצה", הוא מספר עם חיוך.

דרור עינב. באדיבות המצולמים
דרור עינב/באדיבות המצולמים

טיול מאורגן פרטי, אותנטי ובהתאמה אישית

השיחה עם דרור וביתו ליהי תוססת, מעניינת מצחיקה. כזו שתגרום לכם לרצות לארוז את הפקלאות, לנחות בלוס אנג'לס ולהתחיל לטייל. האהבה לטבע ולטיולים, כמו גם השילוב המנצח של אב ובתו שניהם יחד וכל אחד לחוד, פותחת צוהר למשהו שספק אם קיים בצורה הזו, כמו גם היכולת שלהם להרכיב טיול המבוסס על הרכב משתתפים, רצונות וחלומות של כל אחד.

תהליך הכנת הטיול כולל היכרות של דרור עם המשתתפים ובניית רשימת משאלות, הכוללת יעדים אליהם תרצו להגיע, מופעים ואטרקציות בהם תרצו להשתתף, עד לרמת המסעדה או המוזיאון בהם תרצו לבקר. בנוסף להתאמת הטיול למשתתפים ולעובדת היותו אותנטי לגמרי בכל אחד מהשלבים, מדובר בטיול פרטי, המתוכנן תוך גילוי גמישות במהלך הדרך, כמו גם הדרכה וליווי צמוד ואישי של דרור ובתו. הדבר גם מאפשר להגיע למקומות אליהם לא הייתם מגיעים במסגרת טיול מאורגן 'רגיל' או משוטטות באתרים באינטרנט.

מהמיסיסיפי מערבה...

"את יודעת שישראל נכנסת 19 פעמים בקליפורניה? זה אומר שכדי להגיע ממקום למקום צריך לנסוע מרחקים ארוכים ולכן, מי שלא מכיר את האזור, יכול למצוא את עצמו באוטו רוב היום מבלי לדעת שנכונו לו חוויות גם במהלך הדרך הארוכה. מדי פעם מצליחים לסמן וי על אטרקציה זו או אחרת. אני פחות מתחבר לטיולי שבלונה שמיועדים לכולם. בתור מדריך טיולים אני יודע שבטיול המותאם אישית, המטייל יחווה יותר מאשר בטיול המובנה או הסטנדרטי. גם את רמת בתי המלון אני בוחר לפי בקשת הלקוח, לפי צרכיו וציפיותיו.

"לכן יצרנו טיולים Custom Made עבור כל מי שמגיע לאזור מערב ארצות הברית, כלומר מהמיסיסיפי... מערבה " אומר דרור ומדגיש: "הטיולים שלנו מאפשרים שדרוג לטיול הסטנדרטי, בין אם מדובר בטיולים בנויים מראש או בין אם מותאמים אישית".

מענה אישי וליווי צמוד לאורך כל הדרך

לדבריה של ליהי, האהבה לטבע הפתוח הזורמת לדרור בוורידים, מורגשת בכל אחד משלבי ההכנות ובמהלך הטיול עצמו בטיול עצמו: "זה גם הערך המוסף של 'טיולים מעבר לקשת', בנוסף להגשמת החלום של המטייל. גם העובדה שאנחנו נותנים מענה בכל רגע נתון ופתרון לכל בעיה, חשובה מאוד, דבר שהוכיח את עצמו בתקופת הקורונה" היא מסבירה ומספרת: "אחרי שהגיע ה'בום' הראשוני, שרוקן את יומן הטיולים שלנו שהיה סגור חודשים קדימה, פתאום מצאנו את עצמנו מתמודדים עם טיסות שבוטלו, כמו גם מלונות ושירותים נלווים נוספים. ראינו ברשת לא מעט מטיילים שלא קיבלו מענה הולם, לעומת הלקוחות שלנו שזכו לכתובת ולמענה, כחלק משירות הלקוחות שלנו".

דרך אגב, בזמן שהוריה מתגוררים בחו"ל בלוס אנג'לס, ליהי נותנת מענה של שירות לקוחות בעברית עם סבלנות אין קץ, לבביות, נועם ובזמן מקומי (שעון ישראל) כמובן. האווירה המשפחתית המאפיינת את חברת הבוטיק, באה לידי ביטוי גם בישראל וגם מעבר לים.

דרור עינב. באדיבות המצולמים
דרור עינב/באדיבות המצולמים

טיולים בראש שקט ועם ערך מוסף

כששאלתי את דרור מה הערך המוסף של החברה, הוא התייחס לנושא היעדר שבלוניות ויצירת טיול מותאם לקוח: "במהלך השיחה הראשונית אנחנו מקשיבים ומקבלים תמונה כללית של המגבלות, הצרכים ומסגרת התקציב. בשלב הבא, אנחנו מתחילים לעבוד בתפירה אישית ומתכננים יחד עם המשתתפים בטיול את המסע הפרטי שלהם. תוך כדי התהליך עולות שאלות ובקשות, כמו רצון להגיע ליעד או אטרקציה מסוימים. לפעמים מטיילים מתחרטים ומבקשים לבצע שינוי במסלול, ישנם גם מצבים של חוסר הסכמה וסיטואציות נוספות הדורשות התייחסות. המטרה שלנו היא לתת מענה אנושי ויחס חם, כמו גם מענה מקצועי והכוונה גם לקבוצות הטרוגניות וגם ללקוחות שלא תמיד יודעים מה הם רוצים. הייעוץ והליווי שלנו כוללים תיאום ציפיות ועמידה במסגרת הזמן והתקציב, ליצירת טיול ייחודי ומהנה לכל המשתתפים".

ויש גם הפתעות בדרך: "חשוב לנו לתת מענה במהלך הטיול ועד שכל הנוסעים חוזרים הביתה. קרה לי לא פעם שהמטיילים רצו לשנות משהו במהלך המסלול וקיבלו שירות בהתאם, כדוגמת אב שרצה להפגיש את בנו עם שחקן NBA כשהשניים טיילו באזור. וזו רק דוגמה אחת למשמעויות של טיול פרטי ובהתאמה אישית".

דרור עינב. באדיבות המצולמים
דרור עינב/באדיבות המצולמים

התאמת טיולים לבעלי צרכים מיוחדים

דרור גם אוהב לקחת על עצמו טיולים מאתגרים אך מלאי ערך עבור שני הצדדים. בשנת 2019 הדריך קבוצה ראשונה של מטיילים נכים עצמאיים, שאף זכתה לביקור בקנדה. בטיול יכלו המטיילים, על אף מגבלותיהם, להשתתף ולחוות גם אטרקציות 'אקסטרים' כמו טיסה במסוקים, רפטינג ונסיעה במכוניות מרוץ. הוא עצמו החליט להרים את הכפפה ומאז ליווה טיולים רבים לבעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים, כולל גם טיול ייעודי לחרשים אילמים וטיול לעיוורים. "כדי לאפשר גם לבעלי מוגבלויות לטייל ברחבי ארצות הברית, עם דגש על הwest cost-, דאגנו לבצע את כל ההתאמות והאופרציות שיאפשרו להם טיול בטוח ומהנה, מבלי להוריד מערך החוויה. ככל ובזכות העובדה שיש לי תעודת הדרכה בינלאומית, אני באופן אישי מלווה את כל הטיולים, גם של בעלי מוגבלויות ושל כלל האוכלוסייה" הוא מסביר.

סגירת המעגל של דרור הגיעה בשנה האחרונה, כאשר לאור הביקוש חזר דרור גם לקיים טיולי אופנועים. גם כאן נערכו התאמות מיוחדות הכוללות רכב צמוד, המלווה את הרוכבים ובהתאם לכבישים הארוכים האופייניים לאזור - במטרה לנצל נכון את הזמן.

דרור עינב. באדיבות המצולמים
דרור עינב/באדיבות המצולמים

"'טיולים מעבר לקשת', מעבר להיותה חברה משפחתית, מקפידה על ערכים כדוגמת כבוד הדדי, אהבה וקבלת האחר. המטרה שלנו היא שכבר בחזרה הביתה ובשלב סידור האלבומים, יזכרו המטיילים כי הם עברו משהו מיוחד שתאם בדיוק את מה שהם אוהבים, החברה עמדה בציפיות שלהם ואפילו תחביביהם מומשו. חשוב לנו שכולם ייהנו מהדרך (תרתי משמע), מהחוויה ומהתוצאה.

"כשאני מסתכל על ליהי ועל העשייה שלה, אני גם מקווה שיום אחד כל זה יהיה שלה" הוא מסכם.

לקבלת מידע נוסף ויצירת טיול משלכם, מוזמנים להיכנס לאתר https://overtherainbowtravels.com/
לעמוד הפייסבוק או האינסטגרם

ואפשר גם לפנות באמצעות הווטסאפ או מייל info@overtherainbowtravels.com

אנחנו ממליצים!

בשתוף טיולים מעבר לקשת
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully