וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

DVCOM - רשת חנויות שמספקת מעטפת לכל תחום הסלולר

בשיתוף DVCOM

עודכן לאחרונה: 25.5.2021 / 13:59

תגידו, מתי בפעם האחרונה קיבלתם שירות ממש - אבל ממש טוב ממעבדת סלולר? בין אם קיבלתם שירות מצוין ובין אם לא, תמיד טוב להכיר מעבדה מוצלחת. אנו - במדור הנבחרים שמחים להציג בפניכם את מעבדת הסלולר DVCOM

לאוניד ופואד. יח"צ,
לאוניד טלשבסקי ופואד אבסוב/יח"צ

לאוניד ופואד - שני שותפים בעלי רקע טכנולוגי עשיר

את DVCOM, רשת חנויות המתמחה בסלולר, הקימו לאוניד טלשבסקי ופואד אבסוב, שני חברים בעלי רקע טכנולוגי עשיר שהחליטו להפוך לשותפים ולעסוק בתחום בו הם מאוד מבינים.
היום יש לשניים מספר סניפים באזור הדרום: סניף בערד, סניף בבאר שבע וסניף בעיר הבה"דים והעסק המצליח כבר חוגג לו 8 שנים, כי עם מקצועיות, שירות איכותי ושקיפות מלאה, אי אפשר להתווכח, ובינינו - מי רוצה להתווכח? אנו ב"מדור הנבחרים" קבענו שאם רק תפנו למעבדה ותתנו לצוות לפתור לכם את התקלות, תצאו משם שמחים ומרוצים. נשמח לשתף אתכם בשיחתינו עם לאוניד.

מעבדת הסלולר מבחוץ. יח"צ,
מעבדת הסלולר מבחוץ/יח"צ

אילו שירותים העסק שלך מספק?

"אנחנו נותנים מעטפת לכל תחום הסלולר - בין אם זה מכירה של מכשירים וטאבלטים חדשים מכל סוגי היצרנים, ביניהם: אפל, סמסונג, שיאומי וכו', שדרוג והחלפה של מכשירים, מכירה של מכשירי יד שנייה, מכירה של מוצרי הגנה, אביזרים למשרד ולרכב, כגון: מעמד שולחני, מטען לרכב, תפסני רכב וגאדג'טים שונים, ומספקים גם תמיכה למחשבים, זה לא הפן הראשי שלנו אבל אנו תמיד שמחים לעזור ללקוחות בתיקון מערכתי או פיזי או לאפשר להם להזמין מחשב חדש או בהרכה דרכנו. כמו כן אנו משווקים רשמיים של חברות מובילות בתחום התקשורת, מחברים קווים חדשים ומסייעים לאנשים להתנייד מחברה לחברה".

אפשר לומר שבעולם המוביילים אתה נחשב לסופרמן. כולנו יודעים שמכשיר תקול יכול לשבש את שיווי משקלו של האדם, יש האומרים שללא המובייל שלהם הם מרגישים ממש חשופים. תוך כמה זמן אתם מצליחים לתקן ללקוחות מכשירים ולהחזיר את חייהם לשגרה המבורכת?

"יש דרגות של תיקונים. במידה ומדובר על תיקונים שאינם מסובכים - תיקונים שהם בדרגות א', ב' ו-ג', כמו חלפים, השירות יהיה מאוד מהיר והלקוח יוכל לקבל את מכשירו תוך שעתיים בלבד. אם מדובר על תקלות מורכבות יותר, ייקח לנו יותר זמן לטפל בהן. מעבר לכך, יש לנו מכונת לייזר שבאמצעותה אנו מחליפים גבים למכשירי אייפון עם שמירה על החלפים המקוריים של המכשיר. השירות הזה מאוד יעיל והוא מקצר את זמן העבודה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מגוון נרחב של מכשירים. יח"צ,
מגוון נרחב של מכשירים/יח"צ

אחד הדברים החשובים ביותר בכל הקשור למכשירי סמארטפון, אייפונים, מחשבים ואביזרים שונים הוא ההתאמה ללקוח. יש הסבורים שחלק מבעלי העסקים לא תמיד יודעים כיצד לקלוע לצרכים של הלקוח, או יותר גרוע - לא מנסים לעשות זאת, מהצד של הלקוח - השפע הקיים מאוד מבלבל. האם את

"אנחנו מסבירים ללקוחות שלנו על כל מוצר כדי שכל לקוח יוכל לבחור את הפתרון הטוב ביותר בשבילו. מעבר לכך, אין אצלנו שיטת בונוסים - דבר שגורם לעובדים "לדחוף" מוצרים ספציפיים ללקוחות אשר רווחיים יותר לחברה/חנות. כשלקוח מגיע אלינו אנו מנסים להבין בראש ובראשונה מהם הצרכים שלו ומהו התקציב שלו. אנחנו לא ננסה למכור ללקוח מוצר שעולה יותר מהתקציב שלו. לאחר שאנו מבינים מהם את הצרכים והתקציב, אנו מצמצמים את האפשרויות ומסבירים על כל מוצר, כך שהלקוח יכול לקבל את ההחלטה המתאימה ביותר עבורו. הניסיון לייצר התאמה מדויקת לצרכים ולתקציב מאפיין יותר חנויות פרטיות מאשר רשתות גדולות".

יש האומרים שענף הסלולר פרוץ - כלומר שיש חנויות שמוכרות מכשירי יד שנייה ואומרות ללקוחות שמדובר על מכשירים חדשים לגמרי או לא מיידעות אותם בכך שהמכשירים משומשים, האם זה נכון לדעתך?

"הטענה הזו נכונה. הענף פרוץ מכיוון שאושר לייבא מכשירים משומשים מכל העולם. המכשירים הללו חודשו, שופצו ונעטפו בניילונים, החנויות לא מיידעות את הלקוחות בנוגע לכך והם חושבים שהמכשירים חדשים. אצלנו דבר כזה לא קיים, ברגע שאנו מוכרים ללקוח מכשיר יד שנייה אנו ואומרים לו שהמכשיר משומש - זה ערך מוסף שלנו. כשלקוח מעוניין לקנות מכשיר יד שנייה, אנו מוודאים שהוא מודע לכך שהמכשיר אינו חדש, ועם זאת אנו נותנים אחראיות על המכשיר, ולדעתי זה הערך המוסף שלנו".

כאן תקבלו שירות מקצועי ואדיב. יח"צ,
כאן תקבלו שירות מקצועי ואדיב/יח"צ

אחד הנושאים שמדאיגים צרכנים נוגע לאחריות. האם אתם נותנים אחריות למוצרים שלכם? אם כן - מהי תקופת האחריות?

"אם משהו לא עובד, יש ללקוח אחריות של שנה. כל מוצר אלקטרוני או חשמלי שמוגדר כחדש מגיע עם אחריות של שנה, אנחנו מקפידים על כך".

איך אתם מעודדים לקוחות לחזור לחנויות? יש לך דוגמה לשירות שאתם נותנים שמסייע לכם להשיג את המטרה?

"המטרה שלנו היא לצבור כמה שיותר לקוחות נאמנים בזכות זה שאנחנו נאמנים להם. לקוח יכול להגיע אל החנות כדי לרכוש מוצר, לבקש מוצר נוסף ואנו נעשה לו הנחה ככל שניתן עוד לפני שהוא יבקש, זה לא קורה בחנויות אחרות - המטרה היא שהלקוח יהנה, שהוא יחייך ויהיה מרוצה".

בעודנו מדברים על הנושא, נכנסת לחנות לקוחה ומבקשת מלאוניד לסייע לה לבחור אביזר תאורה שיעזור לה לבצע צילום של איפור מקצועי. לאוניד לא מהסס לרגע ומסביר לה על המכשירים המתאימים. כשנשאל לאחר מכן האם זהו שירות שהוא מספק באופן שגרתי, הוא אמר שהרבה בעלי מקצוע שואלים שאלות לגבי התאורה של המוביילים ולגבי רכיבים אחרים שמסייעים להם בעבודה או בהתנהלות השגרתית.

אילו לקוחות מגיעים אל החנויות?

"אל החנויות מגיעים לקוחות מכל המגזרים ובכל הגילאים. רוב הלקוחות הם לקוחות חוזרים. אנשים מגיעים גם מהאזור וגם מהערים הקרובות - דימונה, אופקים, נתיבות, ירוחם, מצפה רמון ואפילו מדרשת בן גוריון."

ומה בנוגע למחירים שלכם? האם היית אומר שהם נמוכים, ממוצעים או גבוהים בהשוואה לשאר החנויות?

"באופן כללי העיר באר שבע מאוד תחרותית בכל הנוגע לתחום הסלולר. יש בעיר כמות מאוד גדולה של חנויות סלולר ביחס לאוכלוסיה והמחירים של המתחרים מאוד נמוכים. אנחנו משתדלים למכור מוצרים במחירי השוק וגם מציעים מחירים משתלמים אפילו יותר מאחרים. בשירות לדעתי אין לנו תחרות. אנו גם מקפידים לתת יחס אישי. חשוב לנו שיחזרו אלינו, כשאנשים אומרים שהם מגיעים אלינו בשביל השירות זה תמיד מחמם את הלב".

רשת החנויות DVCOM מזמינה אתכם להגיע לביקור וליהנות ממכשירים מתקדמים ומגוונים, מחירים הוגנים, שקיפות ויחס אישי.

אז איזה מכשיר הגעתם לתקן או לקנות היום?. יח"צ,
אז איזה מכשיר הגעתם לתקן או לקנות היום?/יח"צ

לעמוד הפייסבוק


כתובות הסניפים;
החלוץ 102 באר שבע (עיר עתיקה)
0552488888
שעות פתיחה: 09:00 - 18:00

שד' חן 30 מרכז מסחרי ערד
0779150020
שעות פתיחה: 09:00 - 19:00

בשיתוף DVCOM
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully