וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתכון לחיים הטובים: עץ החיים תעשה לכם טוב בגוף ובנשמה

בשיתוף עץ החיים

עודכן לאחרונה: 24.5.2021 / 11:16

בחנות הטבע עץ החיים בעפולה, תמצאו את כל מה שאתם צריכים על מנת לייצר לכם אורח חיים בריא

עץ החיים. יח"צ,
עץ החיים/יח"צ

הבריאות והנעורים שלנו הם מן הדברים שאנו לומדים להעריך יותר רק כאשר הם אינם. נכון, כולנו רוצים להיות בריאים יותר, אולם עבור רובנו, שגרת החיים הלוחצת מקשה עלינו להקדיש לנושא את הזמן ותשומת הלב הראויים. בדיוק בשביל זה הוקמה החנות "עץ החיים" בעפולה, חנות שכל כולה מוקדשת לתזונה בריאה, מוצרים אקולוגיים, מזון טבעוני וכדומה. המגוון הגדול והעשיר של מוצרים בחנות, מביא לכך שכל אחד ימצא שם את מה שהוא מחפש. אם אתם חושבים בריאות, תחשבו עץ החיים.

שוחרי בריאות ואיכות חיים

עץ החיים היא חנות טבע המשווקת מגוון ענק של ויטמינים, תוספי תזונה, מוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה טבעיים, חומרי ניקוי אקולוגיים, מוצרים ללא סוכר או גלוטן, מזון בריא, מוצרים טבעוניים, משקאות בריאים וכדומה. החנות הוקמה ומנוהלת על ידי יצחק יצחק.

עץ החיים. יח"צ,
עץ החיים/יח"צ

"הייתי בעבר קצין משטרה, והגעתי עד לדרגת סגן ניצב", אומר יצחק יצחק, הבעלים של עץ החיים. "בסיום השירות שלי במשטרה, הייתי במצב של עודף משקל, סבלתי מכאבי מפרקים, היה לי לחץ דם גבוה, דופק מואץ ותופעות נוספות שהעידו על מצב בריאותי ירוד יחסית. כשיצאתי לפנסיה מהמשטרה, ניסיתי כל מיני דברים כדי להתחיל לטפל בבריאות שלי, והתחלתי לנסות שינוי תזונתי ואורח חיים טבעי. הורדתי בשר וחלב מהתפריט כמעט לחלוטין. שילבתי כושר גופני, והגעתי למצב שהורדתי שלושים קילוגרם ממשקלי. כשראיתי כמה טוב זה עשה לי, הלכתי ללמוד נושאים בתחום הרפואה המשלימה, שיאצו, תזונה בריאה ואורח חיים טבעי. הבנתי שאני רוצה להתעסק בזה, ולהנגיש לעוד אנשים את אורח החיים הבריא, וכך החלטתי לפתוח את עץ החיים".

מה מאפיין את עץ החיים?

יצחק: "החנות מהווה בית לכל מי שמתמצא בנושא של תזונה ואורח חיים בריא, וגם למי שרק מתחיל להתעניין בכך. אנחנו מאד שירותיים ונותנים מידע רלוונטי לכל מי שמגיע לבקר בחנות, יש לנו נטורופתים מקצועיים עם ניסיון רב, שנותנים ייעוץ תזונתי נטורפתי ללקוחות ללא עלות. מאד חשוב לנו שכל לקוח יפתח מודעות עצמית רחבה לנושא, ולכן אנחנו עוזרים בסבלנות ובאהבה לכל לקוח. בנוסף לכך, יש לנו מגוון מוצרים מיוחדים, כמו קמחים ייחודיים, מגוון רחב מאד של מוצרים ללא סוכר, מוצרים רבים ללא גלוטן, מזון אורגני וכדומה. כמו כן, אנחנו משווקים פירות יבשים, דגנים וקטניות בכמויות ובאיכות גבוהה. המון לקוחות נכנסים ואומרים שזו חנות שכיף להיכנס אליה".

אתה נהנה מהעבודה בחנות?

יצחק: "מאד. אני שואב סיפוק רב מהתגובות של אנשים, כשהם מספרים לי מה עשו להם המוצרים שרכשו. הרבה לקוחות מספרים שהם ירדו במשקל, שהמדדים החיוניים שלהם טובים יותר, שהם אוהבים את המוצרים וכדומה. גרמנו להרבה אנשים לאמץ אורח חיים בריא יותר, וזה נהדר. זה עסק בו כל הצדדים מרוויחים באמת".

יצירת קשר

החנות עץ החיים נמצאת במנחם בגין 95, עפולה (צמוד לויקטורי). ניתן לבצע הזמנות דרך אתר האינטרנט של עץ החיים. ניתן לבקר גם בדף הפייסבוק או להתקשר לטלפון 04-955-6955.

עץ החיים. יח"צ,
עץ החיים/יח"צ
בשיתוף עץ החיים
  • עוד באותו נושא:
  • חנות טבע
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully