וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכינו גופכם לקיץ עם אנה בן ציון

בשיתוף אנה בן ציון

עודכן לאחרונה: 24.5.2021 / 10:52

הקיץ כבר ממש בפתח, וזה בדיוק הזמן להתחיל להשיל ממשקלנו את כל הקילוגרמים העודפים שהעלינו במהלך החורף ולהיכנס לכושר. הכירו את אנה בן ציון, מאמנת אישית לאורח חיים בריא שתנפץ לנו מיתוס אחד או שניים בנושא

אנה בן ציון, מאמנת אישית לאורח חיים בריא/אולפן הנבחרים

על מנת להתחיל בתהליך משמעותי שיוביל אתכם לחיות אורח חיים בריא יותר הכולל פעילות גופנית, מומלץ להיעזר בשירותיהם של מאמנים מקצועיים שילוו אתכם כל הדרך אל ההצלחה. כזו היא בדיוק אנה בן ציון, מאמנת אישית לאורך חיים בריא.

שאלנו את אנה, מהם המיתוסים שחשוב לנפץ בתחום הכושר?

"הרבה אנשים חושבים שאם יגיעו לחדר כושר הם ירזו, האמת היא שהרזייה קשורה בתזונה ואימונים גם יחד. בלי אורח חיים בריא ותזונה נכונה זה לא יקרה, אנשים טועים לחשוב שרק אימונים יגרמו להם לרזות".

אילו אימונים את מעניקה בסטודיו שלך?

"אצלי בסטודיו אני מתמחה באימוני כח, משקולות. יש לי מגוון רחב של ציוד בו המתאמנים משתמשים. אני מתכננת להוסיף בעתיד אימוני פילטיס".

מה כולל תהליך האימון?

"לפני הכל, אני עושה למתאמנים הערכה של משקל, אני עושה להם מדידות של היקפים. אני עוקבת אחרי המדידות אחת לשבועיים. אני מעניקה ליווי תזונתי, בונה להם תפריט של ממש, עד שהם מגיעים לתוצאה הרצויה. האימונים מתקיימים אצלי בבית ובנוסף אני מדריכה בקאנטרי כפר סבא".

מה הייחודיות שלך כמאמנת?

"אני חושבת שעצם העובדה שהייתי שמנה גורמת לי להבין טוב יותר את המתאמנים. נוסף על כך, אני אחות במקצועי וזה נותן לי להסתכל על האדם שמולי באופן בריאותי. אנשים חייבים לחפש את ההתמדה ללא קיצורי דרך, כדי להגיע לתוצאות חייבים לדבוק במטרה ולהתמיד בה".


054-491-6819

פייסבוק

בשיתוף אנה בן ציון
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully