וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

''אלחנן איוונטס'' - האירוע הכי מרגש בכותל

בשיתוף אלחנן איוונטס

עודכן לאחרונה: 10.6.2021 / 15:50

אין ספק כי האירוע המרגש ביותר בחייו של נער מתבגר הוא טקס בר המצווה ולכן הורים רבים מחפשים לציין אותו בצורה מיוחדת. הכירו את אלחנן אלבז, בעל חברת ''אלחנן איוונטס'' המפיקה אירועים ובר מצווה בכותל המערבי

"אלחנן איוונטס", בר מצווה בכותל/אולפן הנבחרים
אלחנן אלבז - תמונה בתוך הכתבה. יח"צ,
"אלחנן איוונטס"/יח"צ

חגיגת ההגעה לגיל המצוות וטקס בר המצווה בכותל המערבי הינה חוויה מיוחדת במינה שלא תשכח הרבה מאוד זמן. מי שיעזור לנו בכך הוא אלחנן אלבז, בעל חברת "אלחנן איוונטס" המפיקה אירועים ובר מצוות בכותל המערבי.

שאלנו את אלחנן, מהם היתרונות של הפקת בר מצווה בכותל:

"בראש ובראשונה להתחבר למסורת של העם היהודי, זהו המקום הכי קדוש לעם היהודי. כאשר יש למשפחה מפיק של האירוע הם יכולים להגיע בראש שקט וללא דאגות ליום המרגש הזה. חשוב שיש מישהו שדואג בשטח לכל דבר מן הקטן ביותר ועד הגדול ביותר".

מה כולל הטקס בכותל?

"אנחנו מארגנים להזמנה דיגיטלית מעוצבת שישלחו לאנשים בוואטס אפ. אנחנו דואגים לסגור אוטובוסים מפוארים לכל חלקי הארץ, כמובן שדואגים לארוחת בוקר עשירה. חוסכים הרבה כאבי ראש לאנשים לפני האירוע הזה".

ישנם שני סוגי חגיגות, ספר לנו עליהם בבקשה?

"יש את חבילת הבייסיק ואת חבילת הפרימיום. ההבדל ביניהן הוא שחבילת הבייסיק מתחילה בשער האשפות ואילו חבילת הפרימיום מתחילה כבר בלטרון עם ארוחת בוקר עשירה וליווי מעניין עם צוות צילום, צוות מתופפים, חפלה של ממש באוטובוס, בכותל מחכים נגנים, עושים הפרחת יונים ובלונים, ישנה חופה לבנה לחתן הבר מצווה, עושים טקס של הנחת תפילין, צילומים בכותל כמובן, סיורים במנהרות הכותל או ברובע היהודי ולאחר מכן ארוחת צהריים בירושלים".


054-9849720

אתר

בשיתוף אלחנן איוונטס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully