וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צדיק, בחנות "תשמישי קדושה הדר גנים" כבר ביקרת?

בשיתוף תשמישי קדושה הדר גנים

עודכן לאחרונה: 23.5.2021 / 17:59

בשנים האחרונות מוצרי תשמישי הקדושה זוכים לעדנה מחודשת בזכות עיצובים ייחודיים שגורמים לעוד ועוד אנשים להתחבר אל מוצרי היודאיקה

אמיר בן שמאי, תשמישי קדושה הדר גנים/אולפן הנבחרים

הכירו את אמיר בן שמאי, בעלי החנות "תשמישי קדושה הדר גנים". אמיר, יספר לנו בראיון הבא על העדנה המחודשת לה זוכים תשמישי הקדושה, בזכות עיצובים מיוחדים והרוחניות שנכנסה מחדש לחיינו. העסק החל למעשה לפני 20 שנה, מתוך צורך של אנשים בתשמישי קדושה. אמיר, לימד חתני בר מצווה לעלייה לתורה, וראה איך אט אט הביקוש למוצרים כמו תפילין, ציצית הופך לגדול וכך העסק החל והיום כבר הפך לעסק משגשג לכל דבר.

שאלנו את אמיר, אילו מוצרים ייחודיים ניתן למצוא אצלו בחנות?

"אפשר למצוא הכל בחנות שלי. טליתות, תפילין, ציציות, מזוזות, כיפות, מגילות אסתר, חנוכיות, טליתות לחתנים, כל מה שאנשים מחפשים הקשור לדת ותשמישי קדושה נמצא אצלי בחנות".

מהי הייחודיות של החנות?

"בראש ובראשונה אני אוהב לדבר עם הלקוחות, אני אוהב לשמוע סיפורים של אנשים. דבר נוסף אני ותיק מאוד בתחום, מגיעים אלי אנשים מכל גווני הקשת של ארץ ישראל. אני יודע לקרוא כל אחד מהלקוחות ולהתאים לו את 'החליפה' המושלמת עבורו. חווית הקנייה אצלי היא מעל הכל. יש לי לא מעט לקוחות חוזרים וזו הגדולה של החנות. אני מאוד זמין ללקוחות, לקוחות יודעים שניתן לפנות אלי אפילו שעתיים לפני כניסת שבת אם חסר משהו - אני מיד אספק את מה שהם צריכים".

לסיכום, חשוב לזכור כי - אם גם אתם רוצים להתחדש בתשמישי קדושה ייחודיים, כדאי לכם לבקר ב''תשמישי קדושה הדר גנים'' בבעלותו של אמיר בן שמאי.


052-474-8439

פייסבוק

בשיתוף תשמישי קדושה הדר גנים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully