וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקספוריה - פלטפורמה חדשנית לתערוכות וירטואליות

בשיתוף אקספוריה

עודכן לאחרונה: 25.5.2021 / 13:10

הכירו את EXPORIA, מערכת חדשנית להפקת תערוכות וירטואליות בתלת מימד. מהו המוצר? למה וירטואלי? ולמי מיועד? על כך יספר לנו דורון גבע מבעלי החברה

דורון גבע, אקספוריה/אולפן הנבחרים

מהי בדיוק אקספוריה?

"EXPORIA היא מערכת כנסים ואירועים וירטואלית, מהמתקדמות בעולם, המאפשרת מפגש ייחודי ומרשים בין חברות המציגות שירותים/מוצרים, לבין קהל הקניינים (B2B ו/או B2C), באמצעות סיור תלת מימדי מרהיב בסביבת תערוכה וירטואלית ובאולמות ההרצאה.

באמצעות המערכת ניתן להיפגש בסביבה וירטואלית, לקיים קשרי עבודה ולהציע חווית משתמש גבוהה הזהה ככל הניתן לוועידות ותערוכות הקיימות בעולם הפיזי, ומדגישה בעיקר את התקשורת בין המציגים למבקרים באירוע. הסיור במתחם הוא בסביבה תלת מימדית, המציגה שדירה של ביתני תצוגה אינטראקטיביים ומבקרים המוצגים כדמויות אווטאר במרחב, איתם ניתן לתקשר באמצעים דיגיטליים און ליין.

EXPORIA מאפשרת לבעלי הביתנים לקבל מידע בזמן אמת: מי נכנס לביתן, על מה הקליק ובמה התעניין ובכך לייצר אינטראקציה, ממש כמו בעולם האמיתי, בין המציג למבקר, באמצעות שיחת וידאו או צ'ט.

מה הביא אתכם לפתח את EXPORIA?

אני הבעלים של אתר PORT2PORT - פורטל תוכן מוביל המתמקד בענף הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה. במסגרת הפעילות שלנו קיימנו מידי שנה תערוכת ענק, בעולם הפיזי, בה לקחו חלק אלפי מבקרים. הקורונה יצרה משבר ענק בעולם התערוכות ולמעשה נלקחה מאיתנו היכולת לקיים תערוכות. ולכן, הקורונה היוותה את הטריגר לפיתוח המוצר. היה לנו מאד חשוב לחבר בין עסקים, שזה מה שאנו עושים בשגרה, והיה קשה לעשות בתקופת הקורונה.

התחלנו לבדוק כל מיני פלטפורמות בארץ ובעולם שיוכלו לתת פתרון קרוב ככל הניתן לתערוכות פיזיות, אולם לא מצאנו שום דבר מספק. ומשכך, החלטנו לפתח באופן עצמאי מערכת שתענה על כל הצרכים שלנו".

למי מתאימה אקספוריה?

"EXPORIA באה לתת מענה בעולם הוירטואלי לכנסים מהעולם הפיזי, והיא נועדה לתת את התחושה הכי קרובה לדבר האמיתי. המערכת מתאימה למארגני תערוכות, חברות מסחריות ומפיקים שרוצים לקיים אירוע וירטואלי, או ארוע היברידי המשלב מפגש פיזי עם ממד וירטואלי. בתערוכה מציגות חברות המבקשות להציע את המוצר, הסחורה, השירות שלהם, ממש כמו בתערוכה פיזית, ואילו קהל המבקרים יכול להיות עסקי או פרטי (B2B או B2C), בהתאם לאופי התערוכה. למעשה, כל מוצר שיש לו דרישה בעולם הפיזי, ניתן לתצוגה גם בעולם הוירטואלי".

מהי הייחודיות שלכם?

"הפלטפורמה מציעה חוויית משתמש גבוהה במיוחד, כאשר המטרה היא לחבר בין מציגים לקהל היעד שלהם כדי ליצור לידים עסקיים. הפלטפורמה מציעה ממשק תלת ממדי חדשני, המשכפל את המראה והתחושה של אירוע פיזי. הפלטפורמה פועלת באופן מיטבי על דפדפן רגיל (כרום/ספארי/פיירפוקס/אדג') והיא אינה דורשת הורדת תוכנה ייעודית, ותומכת באופן מיטבי בגלישה באמצעות הטלפון הנייד, כמו גם ממחשבים נייחים.

הייחודיות היא בכך שניסינו לעשות את EXPORIA כך שהיא תיתן תחושה הכי קרובה לעולם האמיתי. כל מבקר מוצג כ"אווטר" בזמן אמת וסביבו הוא רואה אנשים (אווטרים) המבקרים ממש באותו הזמן התערוכה, ואיתם אפשר לתקשר בזמן אמת בצ'ט או בשיחת וידאו. התחושה הזאת של "החמימות" עברה בהצלחה לעולם הווירטואלי, והפלטפורמה מציעה חוויית משתמש ברמה מאד מאד גבוהה, תוך דגש על ממשק קל ופשוט להתמצאות במרחב הוירטואלי. אנחנו לא רוצים שמישהו 'ילך לאיבוד' במרחב הוירטואלי כי המשמעות תהיה שהוא ייצא מהמערכת וזו לא הכוונה.

מה שהכי חשוב בפלטפורמה היא היכולת שלה לאפשר למציגים והמבקרים לייצר נטוורקינג. הפלטפורמה מאפשרת שיחות בזמן אמת בין מבקרים ומציגים, באמצעות טקסט או בוידאו-צ'אט. המציגים מקבלים התראות בזמן אמת בכל פעם שמבקר חדש נכנס לביתן שלהם, ויכולים לתקשר עם המבקר מיידית, ממש כמו בעולם האמיתי. אז אם אני אסכם, המבקר מקבל חווית משתמש גבוהה ומרחב מהנה לסביבת תערוכה ואילו המציג מקבל מידע בזמן אמת על המבקרים ומייצר לידים עסקיים".

ספר לי על תערוכות שכבר התקיימו במסגרת המערכת הזאת.

"עד היום עשינו שתי תערוכות מאד מוצלחות. הראשונה הייתה תערוכת "PORT2PORT V2021" ללוגיסטיקה ושרשרת אספקה, שם הציגו כל השחקנים המובילים לרבות חברות ספנות ותעופה, נמלי חיפה ואשדוד, חברות השילוח המובילות, מרלו"גים, חברות בלדרות וספקי שירותים לוגיסטיים משלימים, וביקרו בה אלפי יבואנים וייצואנים. הימים היו ימי השיא של הקורונה, והייתה בכך בשורה חדשנית ומרגשת.

התערוכה השנייה, הום טאון 21, היתה יריד מכירת דירות ארצי, בה קבלנים ויזמים הציגו דירות ופרוייקטים אטרקטיביים מדן ועד אילת, עם למעלה מ-100 פרויקטים ואלפי מבקרים".

מה הלאה?

"אנחנו עובדים בימים אלו על תערוכות בתחומים שונים, וממשיכים להשתפר. המוצר אמנם נוצר על רקע המשבר של הקורונה, אבל בהחלט יש לו דרישה בעולם העסקי החדש שקם ממש מול עיננו בעידן שלאחר הקורונה. יש לנו הרבה שאיפות להתפתח ולהתרחב בארץ ובעולם ואנחנו מאד ואופטימיים שנצליח לממש אותם".

האתר של אקספוריה

בשיתוף אקספוריה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully