וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחמאות לא מפסיקות לזרום לאחר טיפול אצל אבישג גילה

בשיתוף אבישג גילה

עודכן לאחרונה: 30.5.2021 / 13:21

מטופלים מגיעים אליה מכל רחבי הארץ בשל השילוב בין טכנולוגיה מתקדמת לשירות יוצא מן הכלל. הכירו את אבישג גילה, בעלת מכון לטיפולי פנים וגוף בירושלים

אבישג גילה, בעלת מכון לטיפולי פנים וגוף בירושלים/אולפן הנבחרים

עם תגובות נלהבות של המטופלים קשה להתווכח. אם אתם זקוקים לטיפולי פנים וגוף, צרו קשר עם אבישג גילה, בעלת מכון לטיפולי פנים וגוף בירושלים. בין טיפול לטיפול, הצלחנו לראיין את אבישג.

שאלנו את אבישג, אילו טיפולים ניתן למצוא אצלה בקליניקה:

"הזרקות חומצה ובוטוקוס, הסרת שיער בלייזר רפואי לכל גווני השיער במינימום כאב וטיפול בצלקות ע"י לייזר רפואי, וזוהי הסיבה שמגיעים אלינו לקוחות מרחבי הארץ והעולם. בנוסף אנו עושים טיפולי פנים המשלבים טכנולוגיה מתקדמת והמסת שומן וחיטוב הגוף".

מהי הייחודיות שלך?

"בראש ובראשונה יש אצלינו טיפולים המצריכים טכנולוגיה מתקדמת שלא ניתן לראות בהרבה מקומות. דבר שני הוא שימוש בחומרים מתקדמים שגם אותם לא ניתן להשיג בהרבה מקומות. ישנם לייזרים רפואיים שלא הרבה מחזיקים בקליניקה שלהם, הייחודיות שלו היא שהוא מטפל במינימום כאב ללקוח/ה. אצלנו בקליניקה ניתן למצוא את הטיפול הטוב ביותר בשילוב טכנולוגיה הכי מתקדמת, זה כמובן הכל בשירות אישי רגיש ומקצועי. וזוהי הסיבה שמגיעים אלינו לקוחות מרחבי הארץ והעולם".

תני לנו עצה טובה לשמירה על עור הפנים?

"טיפול על בסיס יומיומי בבית, וטיפול במכון עם חומרים פעילים ומיכשור מתקדם אחת לחודש, יניבו את התוצאה הטובה ביותר,וכמובן קרם הגנה".

מהו הטיפול הכי נפוץ אצל גברים שמגיעים לקליניקה?

"הסרת נימים הסרת כתמי לידה, הסרת כתמי לידה,טיפול בצלקות קשות החל מתאונה קשה ועד צלקות לאחר ניתוחים וכו'"


02-6640140

אינסטגרם

בשיתוף אבישג גילה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully