וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשבור שגרה עם סדנאות קרמיקה

בשיתוף סטודיו לנה

עודכן לאחרונה: 20.5.2021 / 12:11

חוגגים אירוע מיוחד ומחפשים דרך מקורית ויצירתית לציין אותו? סדנת קרמיקה זה הדבר הבא. בואו לקרוא על הסטודיו שיעניק לכם חוויה יוצאת דופן שבסופה תוכלו לצאת עם יצירה מרהיבה ביופיה שתקשט את ביתכם

סטודיו לנה. יח"צ,
סטודיו לנה/יח"צ

כבר תקופה ארוכה שאחד מהטרנדים החמים ביותר בתחום התחביבים או עיצוב הבית הוא סדנאות הקרמיקה, בהם תוכלו לעצב לעצמכם כלי או פסל שאתם אוהבים. עם הזמן, יותר ויותר אנשים מביעים רצון לשחרר את הצד היצירתי שבהם באמצעות חוויית יצירה כיפית ושוברת שגרה, ורבים חוגגים את האירועים המשמחים שלהם בסדנאות מסוג זה.

הכירו את "סטודיו לנה" בתל אביב, פינה קסומה ליצירה שמעניקה אווירה כפרית בלב העיר. הסטודיו ממוקם בבית קרקע ברחוב אבן גבירול 41 עם גינה פרטית וצמחייה מקסימה ופורחת. לנה, מנהלת הסטודיו ואמנית בעצמה, תעניק לכם בסדנה חוויה יוצאת דופן עם אווירה מהנה ונעימה, בה תוכלו ליצור, לגעת בחומרים או אפילו סתם לנקות את הראש.

סטודיו לנה. יח"צ,
סטודיו לנה/יח"צ

ליצור מהלב והנשמה

בסטודיו של לנה תוכלו לסגור אירועים כמו ימי גיבוש, ימי הולדת לקטנים וגדלים, ערבי רווקות או כל אירוע שעולה על רוחכם. כשתגיעו לסטודיו, תבחרו את מודל היצירה שלכם מתוך מגוון רחב - בין אם כלים (כוס, מגש, וזה, שלט לדלת) או פסלים. במידה ותגיעו עם רעיון מהבית, אתם יותר ממוזמנים להביא איתכם תמונה לסטודיו שתשמש כרפרנס למודל שתרצו ליצור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
סטודיו לנה. יח"צ,
סטודיו לנה/יח"צ

אורך הסדנה הוא כשעתיים, כאשר בסופם הכלים עוברים תהליך ייבוש ושריפה מבוקרת בתנור קרמיקה מיוחד. אחרי שבועיים הכלים מוכנים ואתם יכולים להתחיל לשתות את הקפה של הבוקר מספל קרמיקה ייחודי שאתם יצרתם. במהלך הסדנה לנה מלווה ומדריכה אתכם, ומסבירה כיצד הכי נכון לעצב את הכלי, כך שיהיה לכם כלי חדש ומהמם שתוכלו להתגאות בו.

אווירה ייחודית

האווירה ב"סטודיו לנה" עברה מפה לאוזן בקרב חובבי הקרמיקה, כשלנה מסתמנת כאישיות גדולה מהחיים שמעניקה מכל הלב והנשמה ומקבלת את כולם בחום ואהבה. "אני רוצה שהאנשים שמגיעים אליי לסטודיו יענו ויעבירו יום בהנאה מלאה. מעבר ליצירה עצמה, אני מעניקה אווירה כיפית וקלילה עם המון הומור", סיפרה לנה בגאווה. "הסדנה מאפשרת לאנשים לעסוק בריפוי ולהגשים חלום על אמנות. אני מאמינה שיצירה ואמנות זה דבר שמשלים את החיים. זה עניין של יופי טהור, ואין ספק שיופי זה חלק מהחיים שלנו".

סטודיו לנה. יח"צ,
סטודיו לנה/יח"צ

למצוא אהבה

מעבר להנאה אינסופית, תוכלו למצוא ב"סטודיו לנה" אפילו אהבה. בערבי שידוך מיוחדים שהיא מארגנת, לנה מזמינה נשים וגברים לסדנת קרמיקה רומנטית במיוחד עם אלכוהול ונשנושים. במהלך הסדנה, האנשים יכולים לעשות היכרות ביניהם באווירה חווייתית ושונה מעולם הדייטינג הרגיל.

בקרוב, לנה תציע למכירה מארזים שונים ממוצרים ממוחזרים, בהם יהיו כל חומרי הגלם ודף הסבר מצורף. המארזים מתאימים למשפחות ולילדים כדי להעסיק את עצמם בשעמום או כדי לפתח את החוש היצירתי שלהם, שמאוד חשוב לחיזוק הביטחון העצמי.

אז אם גם לכם בא לבטא את הצד האמנותי שבכם וחשבתם לא פעם על סדנת יצירה שתעניק לכם המון כיף ושקט נפשי, זה הזמן לפנות ל"סטודיו לנה" ולהנות מיום קסום במיוחד.

לפרטים נוספים: 052-6622449

כתובת: אבן גבירול 41 ת"א

אתר: Studio-lena.com

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף סטודיו לנה
  • עוד באותו נושא:
  • קרמיקה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully