וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליס מוצרי טקסטיל - לאנשים שלא מתפשרים על איכות

בשיתוף אליס מוצרי טקסטיל

עודכן לאחרונה: 20.5.2021 / 11:33

לאיכות הבדים יש השפעה רבה על איכות חיינו. כשאנו מתעטפים במגבת איכותית לאחר המקלחת או מניחים את הראש על כרית נעימה, אנו חשים טוב יותר. אם אתם מזדהים אם הכתוב ואוהבים להשקיע בעצמכם, כדאי לכם להכיר את החנות הפיזית והמקוונת של אליס ושלומי - אליס מוצרי טקסטיל

מצעים יפים ונוחים ללילה מלא חלומות טובים. יח"צ,
מצעים יפים ונוחים ללילה מלא חלומות טובים/יח"צ

אנו ב"מדור הנבחרים" קבענו שהמוצרים האיכותיים לצד המחירים המשתלמים והשירות האיכותי הופכים את חווית הרכישה באליס מוצרי טקסטיל למהנה ביותר.

פותחים את הארון - מה מוכרות החנויות של אליס?

החנות הפיזית של אליס מוצרי טקסטיל היא קטנה וחמימה. החנות נמצאת ברחוב האמוראים בחולון והאווירה הנעימה שבה מושכת לקוחות רבים ומגוונים. "בחנות הפיזית ובחנות המקוונת ניתן למצוא כל מה שקשור לטקסטיל", אומרת אליס ומפרטת: "ממגבות, כריות ופוכים ועד שמיכות קיץ, מוצרים בייבוא אישי באיכות גבוהה מאוד, כמו למשל מוצרים שעשויים מ-100% כותנה, 100% כותנה באריגת סאטן וכותנה מצרית, המתאפיינת בצפיפות גבוהה. כמו כן, אנו משווקים גלים שונים של מגבות, בדים וכריות, אביזרים לתינוקות, כמו למשל: ביגוד ראשוני לתינוקות, מצעים שמגיעים עם מגן ראש וסדין למיטת תינוק ולעריסה.

בנוסף, אפשר לרכוש מאיתנו סטים של דמויות מצוירות, כמו למשל: ספיידרמן, סמי הכבאי ומיקי, הסטים כוללים סדין, ציפית לכרית וציפה לפוך והם נעימים ומפנקים. יש לציין שאנו עובדים עם חברות מובילות בשוק לצד הייבוא הפרטי שלנו".

קצת ורוד בחדר השינה. יח"צ,
קצת ורוד בחדר השינה/יח"צ

המחירים של אליס - מחירים לכל כיס

כידוע, מחירים של מוצרי טקסטיל יכולים להרקיע שחקים, אך לא אצל אליס מוצרי טקסטיל. אליס מספרת שהמחירים מאוד משתלמים, כך שכל אחד יכול לרכוש מוצרים מהחנות.

כאשר נשאלה אליס: "עד כמה המחירים משתלמים?" היא ענתה: המותגים שלנו נמכרים בכמעט 50% מהמחירים של הרשתות המובילות, והאיכות גבוהה ביותר. אנחנו משתדלים לגבות מחירים שפויים והוגנים, כך שכולם יוכלו ליהנות ממוצרי טקסטיל איכותיים בלי לרוקן את הארנק".

מצעים בצבע תכלת מרגיע. יח"צ,
מצעים בצבע תכלת מרגיע/יח"צ
מצעים בסגנון מדליק לחדר השינה שלכם. יח"צ,
מצעים בסגנון מדליק לחדר השינה שלכם/יח"צ

לא רק המצעים והאביזרים נוחים - אלא גם השירות

לצד איכות המוצרים, נהנים לקוחות העסק משירות איכותי. המשלוחים של אליס מוצרי טקסטיל מגיעים לכל חלקי הארץ תוך חמישה ימי עסקים וכל לקוח המעוניין בייעוץ יכול לקבל ייעוץ מקצועי מאליס - אם בטלפון או בהתכתבות בוואטסאפ.

בין היתר מסייעת אליס ללקוחותיה לבחור מתנות ומארזים בהתאם להעדפות ולתקציבים.
לקוחות המגיעים אל החנות הפיזית נהנים מחנייה בשפע. בנוסף, ישנם שלל מבצעים שכל הזמן מתחדשים.

הבדים האיכותיים שאינם מתכווצים, האיכות הנשמרת לאורך זמן, הצבעים שאינם יורדים בכביסה, המחירים המשתלמים, היחס האישי שניתן לכל לקוח ולקוחה והאחריות שהחנות מעניקה לכל פריט, הופכים את אליס מוצרי טקסטיל למקום שכיף לרכוש ממנו מוצרים.

אליס ושלומי מזמינים אתכם להגיע אל החנות החמימה והנעימה או לשוטט לכם באתר , להתייעץ, לשאול שאלות ולקבל שירות מעולה.

רומנטיקה בחדר השינה. יח"צ,
רומנטיקה בחדר השינה/יח"צ
בשיתוף אליס מוצרי טקסטיל
  • עוד באותו נושא:
  • מצעים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully