וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייקר ספא - מכון שטיפה בוטיקי לאופנועים בישראל

בשיתוף בייקר ספא

עודכן לאחרונה: 20.5.2021 / 10:30

בייקר ספא בתל אביב נחשב על ידי רוב רוכבי האופנועים בישראל כמקום המרכזי לשטיפה, טיפוח ושמירה של כלי הרכב הדו גלגלי

בייקר ספא. יח"צ,
בייקר ספא/יח"צ

מפיק מערכת "הנבחרים" קפץ למכון בייקר ספא שממוקם באזור הראשי של האופנועים בישראל, רחוב הרצל בתל אביב, ואלו הם הרשמים שהביאו עימו בחזרה אל שולחן המערכת.

בייקר ספא - כי גם האופנוע שלך ראוי לשטיפה הגונה

אם תשאלו כל רוכב אופנוע מה כלי הרכיבה הזה מסמל עבורו, סביר להניח כי חלק גדול מהרוכבים השונים יגידו שזו תחושת החופש החלומית שהאופנוע מעניק להם בזמן הרכיבה. אחרים יספרו על החוויה המלהיבה של נסיעה מהירה, הרוח שטופחת על הקסדה, כאשר ניתן להרגיש את הכביש כמו שצריך בין הרגליים, על היכולת להביט על הנוף שלא מבעד לזכוכית, ועל העיניים שננעצות בהם מצד הנהגים האחרים כשמגיעים לרמזור, כאלו שמספרות על קנאה גדולה. יהיו גם מי שיעידו כי בהיררכיה המשפחתית, האופנוע נמצא שם במקום השני מבחינת החשיבות והאהבה, אחרי הילדים ולפני האישה.

לא משנה במי מדובר ומה התחושות שהוא מרגיש, רוב רובם של רוכבי האופנועים בארץ מגיעים למקום אחד בתל אביב, "בייקר ספא", כאשר הם מבקשים להעניק לאופנוע ולקטנוע שטיפה ופינוק יוצאים מגדר הרגיל.

בייקר ספא. יח"צ,
בייקר ספא/יח"צ

בייקר ספא - טיפולי דיטיילינג מתקדמים

מי שמנהל את מכון השטיפה הבוטיקי הזה הוא שי, בן 38, דמות מוכרת בקהילת הרוכבים המקומית. לי הוא סיפר על השירות שהם מעניקים במקום: "לשטוף את האופנוע האישי כל אחד יכול, הרי על פניו לא צריך יותר מאשר לקחת צינור, או דלי מים עם סבון, מטלית ולעבוד בצורה ידנית, אבל באופן טבעי רחיצה שכזו לעולם לא תעניק את רמת הגימור, הניקיון והירידה לרזולוציות הכי קטנות שאנחנו עושים. אופנוע זה דבר יקר, כלכלית ובעיקר לנפש של הרוכבים, ולהם אנחנו מספקים מספר טיפולי דיטיילינג מתקדמים, כמו גם מגוון חבילות של טיפוח האופנוע, על מנת לשמור ולטפח את הקיים, וגם כדי להכין את האופנוע לקראת טסט, קנייה או מכירה".

בייקר ספא. יח"צ,
בייקר ספא/יח"צ

בייקר ספא - ציפוי ננו קרמי

שירות הניקיון הכי מומלץ והכי פופולרי ב"בייקר ספא" הוא של ציפוי ננו קרמי. מדובר בפורמולה של פולימר, שמקנה היידרופוביות נגד מים לחלקי האופנוע והקטנוע השונים. בנוסף, הציפוי הנ"ל מונע הידבקות של לכלוך קשה על חלקי האופנוע, מונע דהיית צבע, שפשופים ושריטות קלות, ולאחריו קל יותר לנקות ולשמר את האופנוע.

"הציפוי הזה נהדר גם נגד לשלשת של יונים ועטלפים, והוא מונע גם מיתושים להידבק בצורה קשה על האופנוע, כך שמדובר בחומר וטיפול שמעניקים הגנה מלאה לכל חלק באופנוע למשך שנה שלמה, פלסטיקה, ברזל, עור, הכל מהכל", הוסיף וסיפר לי שי. עוד למדתי כי הפעולה עצמה של ציפוי ננו קרמי יכולה לקחת בין 4 ל 8 שעות, בהתאם להיקף העבודה, זמן הייבוש ופעולות נדרשות נוספות.

בייקר ספא. יח"צ,
בייקר ספא/יח"צ

בייקר ספא - לקוחות מספרים

בזמן השהות שלי במכון הבוטיקי, ראיתי מגוון רחב של האופנועים הכי יקרים ונחשבים בסביבה. בין היתר היו שם צ'ופרים - אופנעי אינדיאנס והארלי דיווידסון, של רוכבים שהגיעו מכל קצוות הארץ במיוחד למכון השטיפה בתל אביב. כולם העידו בפניי כי מעבר לכיף שלהם לעשות את הנסיעה הארוכה, מבחינתם מדובר בביקור בגדר חובה כל כמה חודשים, על מנת לשמור על האופנוע שלהם בצורה הכי טובה.

זאת הסיבה שגם החבר'ה המפורסמים ביותר שמחזיקים באופנוע אישי, כמו נירו לוי, אביב אלוש ואורי פפר, מטפלים באופנוע שלהם באופן קבוע ב"בייקר ספא".

גם ברחבי האינטרנט, באתרי הביקורת השונים, חיפשתי ומצאתי רק מחמאות ותשבוחות מקיר לקיר, על שירות הניקיון המקיף שמקבלים ב"בייקר ספא". בין היתר אלון א. כתב: "כאחד שמשקיע בניקיון של האופנוע שלו, אני רוצה לומר שאחרי הביקור הראשון שלי בבייקר ספא, וטיפול הקלאב שהאופנוע שלי עבר, החבר'ה במקום בהחלט הוציאו ממני את הוואו. האופנוע היה נקי ומבריק במקומות שבקושי הגעתי אליהם. הוא עבר ניקוי ושימון שרשרת בצורה מקצועית. מומלץ מאוד לפנק את האופנוע מדי פעם בשטיפה כזאת, או לפני שרוצים להשוויץ עם הכלי".

גם שון נץ פירגן בגדול: "בייקר ספא - שירות ואנשים סוף הדרך. הגעתי עם אופנוע שלי שלא היתה חסרה עליו עבודה, הוא היה מלא לכלוך, ויצאתי עם אופנוע חדש מהניילונים, עד כדי כך. אני ממליץ לכל מי שרוצה טיפול כמו שצריך לאופנוע שלו, במחירים הוגנים לגמרי, בעיקר בהתחשב בכמות חומרי הניקוי האיכותיים שעושים בהם שימוש במקום".

בייקר ספא - הגנה על הפלסטיקה שעל האופנוע

מאחר ואנחנו מדינה חמה, כאשר השמש מורגשת חזק במשך רוב ימות השנה, אנחנו יודעים כיצד מוצרי הפלסטיק השונים מתעוותים ומאבדים מהצבע והברק שלהם. זה נכון למכוניות וגם לאופנועים, לכן שאלתי את שי כיצד הם יכולים להקדים ולתת תרופה למכה, על כך הוא ענה: "בכל הנוגע לפלסטיקה, אם זה לדשבורד או לכל אזור אחר של האופנוע, אנחנו עושים שימוש בחומרים הנחשבים ביותר של חברת Forberz הישראלית. החברה הזו מייצרת חומרים טבעיים שמחדשים פלסטיקה ועור, כך שאני ממליץ לעשות טיפול מניעה לאופנועים חדשים, וגם לכל מי שיש לו אופנוע או קטנוע בן מספר שנים, ורוצה להחזיר לו נראות נוצצת".

בייקר ספא - שטיפה ירוקה

שי סיפר לי על שיטת השטיפה הירוקה שהם עושים בה שימוש, תוך כדי ששומרים על האנרגיה: "מדובר בשטיפה שנעשית על ידי קיטור אדים, מעבר לעובדה שמדובר בשטיפה ששומרת על איכות הסביבה, היא מיועדת לאנשים שמעדיפים פחות מים וסבון על האופנוע שלהם. השטיפה הזו מתאימה במיוחד גם למי שיש ברשותו אופנוע אספנות, מאחר ומדובר בכלים ישנים שהם פחות ידידותיים למים, וזקוקים למגע עדין. במכשיר הקיטור אנחנו יכולים לשלוט על רמת החום והאדים, ממש כמו בסאונה".

בייקר ספא - תוכניות לעתיד

לפני שנפרדתי משי לשלום, ביקשתי לשמוע ממנו על מה הוא מתכנן לעתיד: "האמת היא שבשנה שעברה כבר עמדנו לפתוח מספר סניפים נוספים בזכיינות, אולם הקורונה ביטלה את התוכניות הללו. לכן זה היעד הבא, לפתוח כמה סניפים באזורים מרכזיים בארץ, כמו חיפה, השרון, הדרום והצפון הרחוק".

בייקר ספא - קביעת תור

אם גם אתם מבקשים כי האופנוע או הקטנוע היקר לליבכם יעבור טיפול ושטיפה יסודיים, עם ירידה לדגשים הכי קטנים, "בייקר ספא" הוא המקום אליו כדאי לכם להגיע. מאחר וכל שטיפה היא שטיפה יסודית שמעניקה 100% תשומת לב לכל חלק ופינה באופנוע, מדובר בתהליך שיכול לקחת מספר שעות, עד יום עבודה שלם. לכן הגעה למכון הבוטיקי נעשית בתיאום מראש בלבד!

שעות הפעילות הם בימים א' עד ה', בין השעות 09:00 עד 18:00.
יום שישי החל מ 09:00 ועד 15:00.

לפרטים נוספים, חייגו עכשיו: 03-510-1443

כתובת: הרצל 93, תל אביב יפו

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף בייקר ספא
  • עוד באותו נושא:
  • אופנועים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully