וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונים או מוכרים בית? עשו את זה נכון!

בשיתוף עידן עזרא

עודכן לאחרונה: 26.5.2021 / 15:12

רכישת דירה היא הצעד הכלכלי המשמעותי הגדול ביותר שאדם עושה בחייו. על מנת להבין את חשיבותו של מתווך נדל''ן מקצועי בעסקת מכירה או רכישה של נכס, כדאי שתכירו את עידן עזרא, מתווך נדל''ן מומחה באזור ראש העין והסביבה

עידן עזרא, סוכן נדל"ן/אולפן הנבחרים

רכישת דירה בעידן של היום היא לא עניין של מה בכך. מי שבא לעזרתנו בנושא הוא עידן עזרא, מתווך נדל"ן עם קרוב ל-20 שנות ניסיון. עידן מתמחה בעיקר באזור ראש העין והסביבה.

עידן עזרא. יח"צ,
עידן עזרא/יח"צ

שאלנו את עידן, על השינוי בענף הנדל"ן:

"אכן ענף הנדל"ן השתנה בעשור האחרון. השיטות בהן עבדו פעם, כבר לא רלוונטיות לעידן של היום. התיווך היום הוא יותר אישי, מאפשר לפרסם במדיה בלחיצת כפתור. ישנו מעבר חד מהרגע בו מוכר הדירה מפרסם את הדירה במדיה עד שהיא נמכרת בפועל. המציאות היא שונה, כיוון שהמתווך מסביר לאותו קונה פוטנציאלי דברים שהמוכר לא תמיד יודע להסביר לו בעשר דקות בהן הוא עושה סיבוב בבית. המתווך הוא האיש קשר בין הקונה למוכר, הוא מציג לו את היתרונות הגדולים של הדירה על פני דירות אחרות באזור".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
עידן עזרא. יח"צ,
חותמים על חוזה/יח"צ

איך נדע כיצד לבחור מתווך נדל"ן טוב?

"בארצות הברית 98% ממוכרי הדירות משתמשים בשירות של מתווך. שם מוכרי הדירות מזמינים כמה מתווכים ועושים להם 'ראיון עבודה', כך יוכלו לדעת מי מתאים להם ומי לא. ניתן גם לקרוא המלצות על המתווכים באינטרנט. כפי שיש עו"ד שאנשים נעזרים בשירותיו, כך יש להיעזר במתווך דירות כדי למכור את הדירה ביעילות רבה יותר".

עידן עזרא. יח"צ,
עם לקוחות/יח"צ

מה מייחד אותך?

"מה שמייחד אותי זו שיטת העבודה שלי. הרבה מתווכים עובדים בצורה דומה כלפי כל נכס שהם עובדים איתו. אני בשונה מהם, מתאים את עצמי לאדם מולו אני עובד, מבין את הצרכים שלו, בראש ובראשונה אני רוצה לדעת אם אני יכול לתת מענה לאותו מוכר של הדירה.
בירור הצרכים הוא הדבר החשוב ביותר, לא לעבוד על אוטומט".

רוצים לנסות בכל זאת למכור לבד? - בניתי את המדריך המלא למכירת הנכס שאתם חייבים לקרוא, 14 טיפים מעולים שיעזרו לכם להבין ולעבור את כל התהליך בצורה ברורה ונכונה לאורך כל הדרך.

אז אם גם אתם רוצים למכור את הנכס שלכם? מתווך הדירות עידן עזרא ילווה אתכם כל הדרך עד לסגירת העסקה המנצחת.


0556868790

אתר

idan.ezra75@gmail.com

לכל הנכסים הדיגיטליים של עידן עזרא

בשיתוף עידן עזרא
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully