וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל צירין - מכינה אתכם לאודישן מוצלח

בשיתוף טל צירין

עודכן לאחרונה: 20.5.2021 / 16:04

ללמוד משחק זה דבר אחד - ללמוד איך להתברג בעולם הבידור ולהצליח - זה מצריך סט כישורים אחר. הכירו את טל צירין, שחקנית ובוגרת בית ספר למשחק שתלווה אתכם צעד צעד בדרך להצלחה

טל צירין, שחקנית ומורה למשחק/אולפן הנבחרים

מי מכם שיש לו חיבה או חושב להיות שחקן תיאטרון או קולנוע, כדאי להישאר לראיון הבא עם טל צירין. טל, שיחקה בהצגה "אנשים מקומות ודברים" בבית ליסין ובהצגות באנגלית והיא היזמת שמאחורי "הדרך לאודישן מוצלח" הכולל הכנה וצילום אודישנים, סדנאות אודישנים, עבודת עומק עם שחקנים שנתקלים בבעיה משחקית. בנוסף היא מנהלת קהילה בוואטס אפ באמצעותה היא עוזרת לשחקנים להיערך לאודישן.

שאלנו את טל, מהם השירותים שיכולים לקבל אצלה שחקנים:

"כששחקנים מגיעים אלי, אנחנו עובדים ביחד על הכנה וצילום אודישן שיש להם. אנחנו עובדים על איך להתכונן לאודישן בצורה טובה. מחדדים את נחושים שלהם כשחקנים, מנתחים נכון את הטקסט, איך לייחד את האודישן שלהם. אם יש להם משהו ספציפי שהם רוצים לעבוד עליו באופן פרטני, אז אני עושה להם שיעורי משחק שם אנחנו יכולים לעבוד ספציפית על מה שחסר להם ומה שהם צריכים".

מה החשיבות של הכנה רצינית לפני האודישן?

"אני רואה בכך חשיבות רבה. האודישן הוא בעצם כרטיס הכניסה של השחקן לפרויקט עצמו. ברגע שהאודישן שלך טוב, כך תוכל להתקבל לפרויקט".

מהם הדברים החשובים ביותר ששחקן צריך לדעת לפני שהוא ניגש לאודישן?

"כאשר שחקן מקבל אודישן, דבר ראשון הוא צריך לדעת איך לנתח נכון את הטקסט, איך לייחד את האודישן שלו מהשאר, איך לצלם אודישן טוב וכמובן איך לדעת איזה טייק טוב לשלוח , כדי לשלוח את הטייק הטוב ביותר. לצורך כך יש את הסדנה שלי ומי שרוצה מוזמן להגיע בשמחה".

מהו טיפ הזהב שלך למי שרוצה להיות שחקן?

"קודם כל אל תחשבו על זה בתור מבחן או אודישן. תחשבו כאילו כבר התקבלתם והתפקיד שלכם. כך הלחץ ירד ותוכלו להוציא מעצמכם דברים טובים יותר".

לסיכום - על מנת לקבל טיפים נוספים אתם מוזמנים ליצור קשר עם טל צירין, אצלה תהנו מערך מקצועי ומליווי והדרכה כל הדרך עד לאודישן המוצלח.

054-974-7190

אינסטגרם

לקהילת השחקנים שלי לחצו כאן

בשיתוף טל צירין
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully