וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוס אודם בונים לכם את העתיד

בשיתוף בוס אודם

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 11:59

תעשיית הרכיבים האלקטרוניים חוותה עלייה מטאורית בשנים האחרונות בשל ביקוש עצום מחברות רבות בתעשייה העולמית. הכירו את אבידן זלכובסקי, מנכ''ל ''בוס אודם'', העוסקת ברכיבים אלקטרוניים כדי לשמוע ממנו על התחום הלוהט

אבידן זלכובסקי, חברת בוס אודם/אולפן הנבחרים

הקידמה הטכנולוגית הביאה לביקוש עצום של רכיבים אלקטרוניים. מי שיכול לתת מענה לביקוש זה הוא אבידן זלכובסקי, מנכ"ל חברת "בוס אודם" העוסקת ברכיבים ושבבים אלקטרוניים.

שאלנו את אבידן, מהם תחומי הפעילות של החברה:

"'בוס אודם' עוסקת ברכיבים שמגיעים לחלל ועד לרכיבים שמגיעם לרכבים אוטונומיים. רכבים שמגיעים לתעשיית החקלאות ורכיבים שמגיעים לתעשיית הבריאות בבתי חולים. רכיבים שמגיעים למערכות תקשורת, רכיבים שהצריכה הביתית משתמשת בהם. ניתן אם כן להבין שהצרכים שלנו בחיי היום יום דרושים וזקוקים לרכיבים אלקטרוניים".

מהם השימושים היום יומיים של הרכיבים האלקטרוניים?

"אם זה בטלפונים הניידים שלנו, בטלוויזיה, ברכב, במשרדים שלנו בעבודה, בחקלאות, ברפואה, בתעופה, בחלל, אפילו בכיפת ברזל ישנם רכיבים אלקטרוניים".

איך השפיעה תקופת הקורונה על הענף?

"הקורונה למעשה האיצה תהליכים שהיו מיועדים לקרות בעתיד. אם זה פס רחב, מחשבים יותר משוכללים, קניות אונליין, מחסנים חכמים ועוד. רכבים אוטונומיים, מערכות אוטונומיות במגוון של תחומים. למעשה בוס אודם בונים את ההווה והעתיד של המדינה".

לסיכום ניתן לומר שהרכיבים האלקטרוניים ימשיכו לצבור תאוצה גם בעתיד הקרוב, ואין טובה כמו "בוס אודם" כדי לקחת בתופעה זו חלק נכבד.


03-954-0000

אתר

בשיתוף בוס אודם
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully