וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהיום כשאתם אומרים פוקי, תגידו 'פוקי בול'!

בשיתוף פוקי בול

עודכן לאחרונה: 18.5.2021 / 12:48

רשת פוקי בול הישראלית - אמריקאית עושה עלייה, וסוף סוף אפשר ליהנות מהמאכל הבינלאומי בניחוח ישראלי

פוקי בול. Arik Akrov,
פוקי בול/Arik Akrov

אז איך אתם אוהבים לאכול את הפוקי בול שלכם? שכבה אחר שכבה או לערבב הכל יחד? לפני שאתם ניגשים למשימה, חשוב שתעצרו רגע ותכירו היטב את המאכל האהוב, שקיבל תפנית חדה ואיכותית על ידי שני יזמים ישראלים, בזכותם עשה עלייה גם לישראל.

מה זה פוקי בול?

פוקי - הוא שם של מאכל שהומצא על ידי הדייגים בהוואי. במהלך הדייג, רחוק בלב ים, לא היה מי שיכין לדייגים העמלים ארוחה טובה ומזינה. כדי להסתדר ב'שטח' הם היו לוקחים איתם ירקות, חותכים את הדגים שתפסו לקוביות, וכך מכינים ארוחה טעימה ומשביעה. טרנד הפוקי הגיע לארצות הברית, שם התקבל בהתלהבות עם תוספות כדוגמת פחמימות, רטבים וכדומה. ואז הגיעו שני הישראלים ניר טייטלר ונעם סוילם וכמו שרק הישראלים יודעים, הפכו את הפוקי ל'פוקי בול' (קערת פוקי) "poke bowl"- מעדן המשלב שכבות של רכיבים אשר אכילתם יחד וכל אחד לחוד, יוצרת טעמים חדשים ומרעננים בפה.

הפוקי בול עושה עלייה

"הפוקי בול המקורי והראשון שלנו נפתח במנהטן (ניו יורק) בחודש מרץ 2017. קבלת הפנים שם הייתה כל כך חמה ומקבלת, שהחלטנו להתרחב למקומות נוספים ברחבי העיר. כיום מדובר על 5 סניפים

26 East 17th St
840 8th Ave
104 Fulton St
386 Canal St
570 8th Ave

עם תורים ארוכים ולקוחות שחוזרים שוב ושוב. בשל אהבתנו הגדולה לארץ והחיבור שלנו לחום, לאהבה ולאוכל הישראלי, היה לנו ברור שגם לכאן אנחנו באים", מספרת בהתלהבות לימור טייטלר למי אחותו של ניר. אחיו של נועם, זהר סוילם שותף לעשייה כאן בארץ, וכך שני זוגות אחים מנהלים את הרשת המונה כיום 7 סניפים בהצלחה רבה. הסניף הראשון נפתח בפתח תקווה והשני בהרצליה, שניהם כשרים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
פוקי בול. יח"צ,
פוקי בול/יח"צ

פוקי בול ויש בו הכל

כדי להפוך את המאכל הוותיק נוסח הוואי, עם טוויסט ישראלי, למעדן קולינרי מיוחד המשלב מגוון טעמים, החליטו השותפים להרחיב את ההיצע הקיים ולשלב מרכיבים נוספים, כולם טריים, איכותיים ומתחדשים מדי יום. ההיצע המגוון להרכבת המנה כולל 8 סוגי פחמימות, 7 חלבונים קרים, 7 חלבונים חמים, המון ירקות , 11 רטבים ועוד.


כמה מרכיבים לדגמה, מהם ניתן להרכיב את מנת הפוקי שלכם:


* בסיסים: פחמימות - אורז לבן, אורז מלא.
* קטניות - אטריות סובה מכוסמת וקינואה אדומה.
* אטריות זוקיני ואורז כרובית טריים.
* בסשן החלבונים; דגים מבושלים או נאים,
* בשר - כולל עוף בטריאקי, עוף ברוטב חמוץ מתוק, עוף במיסו עם טעם פיקנטי, שניצל יפני עם פירורי פנקו טופו וספייסי טופו.
* מגוון עצום של ירקות טריים, אצות, פטריות שיטאקי, פירות טריים, כולל פירות העונה כדוגמת מנגו, אפרסמון, קיווי או רימון.
* רטבים חריפים מתוקים ומלוחים שישדרגו את כל הטוב,
* ותופינינגס כדוגמת ביסלי חומוס, בצל מטוגן מיובש, אפונת וואסבי או שום קריספיים.

פוקי בול. Arik Akrov,
פוקי בול/Arik Akrov

אווירה תוססת, שיח מהנה ולקוחות שחוזרים, לא רק בזכות האוכל

אם נחזור להתחלה, לימור ממליצה ליהנות מכל שכבת פוקי בנפרד. לדבריה, כל ביס מעניק טעם אחר, ורק כך תוכלו באמת למצות את הפוקי בול שלכם. את הגיוון תשאירו להרכב המנה, אותו תוכלו לבחור בכל פעם מחדש. בנוסף לאוכל המרהיב ביופיו, הטעים והטרי, גם העיצוב המיוחד מוסיף לאווירה התוססת והנעימה, כדוגמת שבלונות הפרחים המודפסות על ברזל, המקשטות את הקירות.

לימור מספרת כי הערך המוסף של הרשת הוא השירות המיוחד, האווירה החברמנית והשיח שנוצר עם כל אחד מהלקוחות, הקבועים והחדשים. "אנחנו בוחרים את הצוות בקפידה, כדי שידע להעניק שיח מהנה בכל שלב בבחירת המנה. זה כיף לראות איך הלקוחות הוותיקים שמביאים איתם חברים, נהנים להסביר בעצמם על החוויה ועל האוכל" היא מסבירה ומוסיפה: "התורים בישראל ובחו"ל מאוד ארוכים , דבר שלא מונע שיח נוסף עם הלקוחות והסבר לאורך כל הדרך, בנוסף לפעילות המתקיימת בתוך המסעדה. בכל פעם מחדש אני נהנית לשמוע אותם מפרגנים לאוכל הטעים והבריא שלנו שהוא בבחינת פסט פוד איכותי, וגם מתייחסים לחוויה עצמה ולאווירה המיוחדת".

פוקי בול. יח"צ,
פוקי בול/יח"צ

כמה זה עולה?

בנוסף לעובדה כי הפוקי בול בגרסתו הישראלית מתאים גם לצמחוניים, טבעוניים, חולי צליאק וסוכרתיים, תוכלו ליהנות גם מרמת מחירים מגוונת, המתאימה לכל כיס.

מנה ממוצעת הכוללת שני סוגי חלבון עולה 56 ₪; מנה קטנה הכוללת חלבון אחד 42 ₪;

קערת מקס הכוללת 3 סוגי חלבונים עולה 69 ₪

קערה משפחתית של 2.5 ק"ג פוקי בול, המתאימה ל5-6 סועדים וכוללת 5 סוגי חלבון ועולה 150 ₪.

המחירים בארה"ב דומים.

8.5$ לקטן
11.95$ לרגיל
14.95$ למקס. (לא כולל מיסים).

לימור מסבירה שחשוב היה לה ליצור תפריט מגוון שמאפשר לכל אחד ליהנות מהטעמים שהוא אוהב, וגם לנסות טעמים חדשים. כך גם לגבי המחיר הקבוע לכל מנה ללא הדרישה לעלות נוספת עבור כל מרכיב נוסף מהתפריט, אלא אם מדובר ב-3 תוספות מיוחדות.

אנחנו ממליצים!

לאתר בניו יורק www.pokebowlny.com

עמוד הפייסבוק והאינסטגרם

מוזמנים להיכנס לאתר בארץ>> www.pokebowlny.co.il

עמוד הפייסבוק והאינסטגרם

ולהתחיל לזלול!
בתאבון!

בשיתוף פוקי בול
  • עוד באותו נושא:
  • אוכל
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully