וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד הגדול שיחסוך לכם המון כסף

בשיתוף אנדי קליימן

עודכן לאחרונה: 18.5.2021 / 12:19

אחת הדרכים הטובות ביותר לחסוך המון כסף ברכישת בית או בבנייה עצמית היא הוזלת משכנתא! אנדי קליימן, יועץ משכנתאות מנוסה, מספר לנו על הדרך הבטוחה לעשות זאת

אנדי קליימן, יועץ משכנתאות/אולפן הנבחרים

הרבה מאוד אנשים סבורים שפקיד בבנק הוא זה שיעזור לקחת משכנתא טובה וייתן שירות מעולה. אולם כל תפקידו הוא לייצג את הבנק, לדאוג לאינטרסים שלו ולעמוד ביעדים שהוצבו לו. בפועל, אתם עלולים לשלם לבנק עשרות עד מאות אלפי שקלים שלא לצורך.
לעומת זאת, יועץ משכנתאות מנוסה ומקצועי יכול לחסוך לכם המון זמן, טרטור, והכי חשוב, לחסוך עבורכם סכומים עצומים. אחד היועצים המוערכים והמנוסים בישראל הוא אנדי קליימן, בעלים של חברת מעגלים פיננסים.

כיצד יועץ משכנתאות מנוסה יכול לחסוך עבורנו כסף?

"החוכמה היא לבנות משכנתא מותאמת לצרכים שלכם. על מנת לעשות זאת, צריך לדעת לנהל מו"מ נכון מול הבנקים, דבר די מסובך לאדם הממוצע, מכיוון שתחום המשכנתאות הוא מאוד מסועף, זה מקצוע של ממש. כיועץ מנוסה יש לי כלים וידע מתאימים למהלכים האלו. מעבר לכך, יחד עם הצוות שלי אנחנו משקפים ללקוחות בבירור את שלבי התהליך בשפתם, כך שהוא הופך למובן, והדירה הופכת לבר השגה, במחיר נמוך יותר. אני גאה לומר שהניסיון הרב שלי בתחום אפשר לי לסייע למאות לקוחות לרכוש את דירות חלומותיהם".

יש לך דוגמה למקרה מייצג של חיסכון גדול בזכות ייעוץ משכנתא?

"הגיעה אלי לייעוץ משפחה מקסימה, זוג הורים לשלושה ילדים: דני הוא עובד מפעל עם משכורת ממוצעת של 8000 ₪ בממוצע, אשתו תמר שעובדת בתור פקידה במשרד רואה חשבון עם משכורת של 5000 ₪ בחודש. הם החליטו סוף סוף לעבור לדירה משלהם. הם מצאו דירה 4 חדרים ב -1.2 מיליון ₪. כאשר הם צריכים 900 אלף ₪ משכנתא.

דני ותמר חשבו שהם יכולים להסתדר לבד מול הבנקים. כל אחד מהם לקח כמה ימי חופש והלכו ביחד לבנקים. די מהר הם הבינו שמשכנתא זה לא דבר פשוט. כל הריביות והצמדות, ריבית דה ריבית, פריים ועוד הרבה מילים לא ממש מובנות. הם ביקרו בשלושת הבנקים הגדולים וסיפרו לנו מה הרגישו: 'הפקידים בבנקים היו מאוד נחמדים אבל הם הרגשנו סוג של לחץ מצדם, כאילו הם רוצים לסיים את הפגישה כמה שיותר מהר על מנת לעבור ללקוח הבא. האמת גם לא קיבלנו יותר מדי הסברים על המסלולים, נתנו לנו הצעה וזהו'.
הם קיבלו המלצה על המשרד שלי והגיעו לפגישה. בדקתי את ההצעות שהזוג קיבל, שאל המון שאלות על ההווה ועל העתיד שלהם".
בטבלה שמציג לנו אנדי, לראות עד כמה ההצעה שלו חסכונית וטובה יותר.

אנדי קליימן. יח"צ,
טבלת החיסכון של אנדי קליימן/יח"צ

"ניתן לראות שמשכנתא היא 900,000 ₪, תקופת ההלוואה שנתנו בבנק היא 30 שנים. עם החזר חודשי התחלתי של 3662 ₪. לאחר בניית משכנתא מותאמת לצורכי הלקוח ומו"מ מול הבנקים ניתן לראות שחיסכון של הזוג שלנו הוא 204,000₪. סכום עתק".
אין צורך לתאר את השמחה של דני ותמר שלא חסכו שבחים כלפי אנדי, היועץ שלהם. דוגמה הזאת מוכיחה שוב את העובדה שיועץ משכנתאות בעל וותק בתחום, בעל ידע רחב בעולם המשכנתאות יכול לחסוך אלפי שקלים והמון זמן!
חברת מעגלים פיננסים והעומד בראשה, אנדי קליימן מזמינים אתכם להצטרף למעגל הלקוחות הרחב שכבר הרוויח.

מעגלים פיננסים, חברה לייעוץ משכנתאות

לפייסבוק

054-9777619

072-2135247

בשיתוף אנדי קליימן
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully