וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית שלכם נראה מדהים עם ארנה רהיטים

בשיתוף ארנה רהיטים

עודכן לאחרונה: 18.5.2021 / 12:22

מדינת ישראל התברכה במתחמים רבים המציעים פריטים לעיצוב הבית, אך את הפריטים השווים באמת שיעניקו לביתכם סגנון ייחודי מוצאים במתחמי בוטיק המעצבים את הפרטים על פי טעמכם האישי

אהרון כהן, ארנה רהיטים/אולפן הנבחרים

הכירו את אהרון כהן, הבעלים של "ארנה רהיטים", חנות הבוטיק המאפשרת לכם להגיש כל חלום באמצעות ייצור ועיצוב פריטים בהתאמה אישי.

שאלנו את אהרון, אילו סוגי רהיטים ניתן למצוא אצלו בגלריה:

"אנחנו מייצרים את כל סוגי הרהיטים שניתן למצוא בבית. מערכות ישיבה מעוצבות, חדרי שינה מעוצבים, כיסאות, כורסאות וממש כל רהיט שהבית צריך, אפשר למצוא אצלנו".

מהו הסגנון העיצובי שלכם?

"המוצרים שלנו ברובם מותאמים אישית ללקוחות שלנו. כלומר, לקוח מגיע עם בקשה מסוימת לעיצוב של רהיט מסוים ואנחנו נעצב לו את הרהיט לפי בקשתו. לקוח יכול להגיע עם תמונה שראה באתר מסוים ואנחנו נעצב את הרהיט לפי התמונה, במידה שהוא רוצה, בצבע שהוא רוצה וכו'".

האם אתם מבצעים ייעוץ בהום סטיילינג?

"חלק מהעבודה שלנו היא לכוון את הלקוחות ולתת להם מידע עיצובי נכון. המעצב או האדריכל שלנו יושב עם הלקוח ובונה לו תוכנית עיצובית לדירה. כל אחד כאמור על פי טעמו האישי ומבנה הדירה שלו".

לסיכום - ב''ארנה רהיטים'' תוכלו להגשים את כל חלומות העיצוב שלכם ולעצב את חלל הבית שלכם על פי טעמכם האישי באמצעות ייצור רהיטים בהתאמה אישית.


0524744445

ארנה רהיטים

סלון פינתי

חדרי שינה מעוצבים

ספות פינתיות

בשיתוף ארנה רהיטים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully