וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הד"ר דוד מור-יוסף - רופא אסתטיקאי בארץ ובחו"ל

בשיתוף ד"ר דוד מור-יוסף

עודכן לאחרונה: 18.5.2021 / 10:44

בשנים האחרונות תעשיית היופי בישראל צמחה למימדים חסרי תקדים, כאשר כמעט בכל פינה ניתן למצוא מכוני יופי ורופאי שיניים שהחלו להעניק שירותי אסתטיקה כאלה ואחרים. אנחנו במערכת "הנבחרים" איתרנו קליניקת בוטיק השונה לגמרי מהנוף ההמוני

ד"ר דוד מור-יוסף. יח"צ,
ניתיה/יח"צ

מרפאה בה פעיל רופא מנוסה שמכיר את כל לקוחותיו באופן אישי ומעמיק, הרבה מעבר להסתכלות במבנה הפנים והגוף ובאיכות העור, מדובר בד"ר דוד מור-יוסף.

בזכות גישה אנושית הוא יודע לזהות את מצבי הרוח והנפש של מי שמגיעות אליו (לא בכדי הוא בעל רישיון להיפנוט ממשרד הבריאות) כאשר שם לעצמו מטרה, לא רק לגרום למטופלות שלו להיראות יפות, אלא גם לקרון מאושר. בשילוב של תמהיל רצונות המטופלות והדעה המקצועית שלו, ד"ר דוד מור-יוסף מצא את הנוסחה שמעניקה את השילוב המושלם: מראה מרהיב וטבעי.

בזכות ידע מעמיק באנטומיה, דרמטולוגיה, רוקחות פיזיולוגיה, סוגי חומרים והתאמתם לרקמות שונות, בנוסף לשליטה בכל הפרוצדורות הוותיקות ואלה שמפציעות חדשות לבקרים וכן , גם באומנות, ד"ר דוד מור-יוסף הוא כל מה שאישה מבקשת לעצמה.

ד"ר דוד מור-יוסף. יח"צ,
רפואה אסתטית/יח"צ

בניגוד לרבים מעמיתיו, ד"ר דוד מור-יוסף, בוגר הטכניון, בחר מראש לעסוק ברפואה אסתטית בלבד על מנת להעניק את הטיפולים הכי מדוייקים ולא עוד משהו צדדי שעושים על הדרך. "בעיניי רופא אסתטיקאי זה דבר מחייב, אי אפשר לתת 100% של איכות ומקצועיות אם לא עוסקים במשהו כמקצוע עיקרי ויחיד מיומנות היא תכונה נרכשת ו"אין חכם כבעל ניסיון".

"על מנת להגיע לרמה של אמן ידעתי כי לאחר לימודי הרפואה אני לא יכול להתפזר על כמה וכמה מוקדים, אלא להחליט לעצמי על כיוון אחד ובחרתי בעולם הרפואה האסתטית", הסביר ד"ר מור-יוסף בשיחה שערכנו עימו על מנת ללמוד יותר על פועלו.

הבחירה הזו הפכה את ד"ר מור-יוסף לאחר הרופאים הכי נחשבים ומוערכים בארץ ובחו"ל, הוא מוזמן באופן קבוע להרצות ולהשתתף בכנסים המובילים של הרפואה האסתטית ברחבי העולם, בין היתר היה נוכח בכנסים במוסקבה, מונאקו, פריז וברלין שם שוחחו על ההתקדמות בתחום, פרוצדורות וטכניקות הזרקה עם שילוב של חומרים חדשים ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ד"ר דוד מור-יוסף. יח"צ,
ד"ר דוד מור-יוסף/יח"צ

ד"ר מור-יוסף בן 45, נשוי ואב לארבעה מקיסריה, החל את דרכו בתחום האסתטיקה כאשר היה מנהל רפואי בבית רופאים לטיפולים אסתטיים, לאחר מכן חברת "אמריקן לייזר" גייסו אותו לשירותיהם כאשר כיהן שם כמנהל והרופא המוביל בתחום הדרמו אסתטיקה. לאחר מכן יצא לדרך עצמאית משלו וכיום הוא מחזיק ב 6 קליניקות שונות ברחבי הארץ, ת"א, קיסריה, חיפה, טבריה, עפולה ובית שאן.

בשונה מרשתות אחרות, ד"ר מור-יוסף בחר להיות הרופא היחידי שמעניק את השירותים השונים לקהל המטופלים שלו, על כך הוא סיפר: "היו תחתיי קודם לכן מספר רופאים שעבדו בכל הקליניקות שלי, אבל קיבלתי החלטה לשנות את דפוס העבודה מאחר ומדובר בקליניקות בוטיק ומבחינתי זה אומר שמדובר ויש צורך בקשר אישי אמיתי. לכן לפני שאני מסתכל על החלקת קמטוטים או פיסול תווי פנים, אני דואג להכיר את מי שעומדים "מאחורי הפנים" היכרות אמיתית והדדית.

"בין היתר זה אומר לשים לב לדברים הקטנים והחשובים עוד קודם לטיפול, למשל מהו מצב הרוח, כי המפגש הוא לא רק מפגש של רופא ומטופלת אלא מפגש חברי ומשפחתי לכל דבר, ככה אני רואה זאת ופועל בהתאם".

ד"ר דוד מור-יוסף. יח"צ,
ציטוסיאל/יח"צ

הקשר האישי המיוחד בין ד"ר מור-יוסף למטופליו מאפשר לו להביע את משנתו ודעתו המקצועית ללא חשש ובאופן טבעי מנסה להתאים את עצמו לכל בקשה אך לעולם לא מקבל את ההחלטה האחרונה. "תפיסת העולם שלי אומרת כי המטרה היא לשפר את המראה החיצוני שבתורו ישפיע על ההרגשה הפנימית, כלומר לייפות ו"להצעיר" את המטופלת אבל גם לגרום לה להיות קצת יותר שמחה",סיפר ד"ר מור-יוסף והמשיך לחדד את הדברים: "מה גם שמבחינה אתית לרופאים אסור להיות שיפוטיים. מי אני שאגיד למטופלת שבקשה מסויימת שלה היא מוגזמת, יפה או לא יפה? אני לרגע אחד לא מציב את עצמי בנקודה הזו אלא מכבד כל אחת, כל עוד זה לא גורם לנזק רפואי כמובן. אני תמיד אומר לכל אחת, המטרה של הרפואה האסתטית כפי שאני רואה אותה היא "להונות ולרמות" את כולם, כך שיוכלו להבחין כי ישנו שינוי אך לא יוכלו לשים את האצבע בבירור מה בדיוק נעשה ונראה אחרת".

שוחחנו עם כמה וכמה מטופולת של ד"ר מור-יוסף (השמות שמורים במערכת מטעמי חיסיון) אחת מהן סיפרה לנו: "באחד המפגשים שלי עם ד"ר מור-יוסף אמרתי לו כי מבחינתי הוא הגדה. ברגע הראשון הוא הסמיק מנחת אך מיד אמרתי לו בחיוך, הגדה ב- ה' כמו הגדה של פסח ולא אגדה באות א', זאת משום שלאחר כל טיפול חברות שלי מחמיאות לי כי אני נראית טוב, אבל לא מצליחות להגיד מה נשתנה".

מטופלות נוספות סיפרו על קשר אישי שנמשך כבר 15 שנים וכאשר לעולם לא צריכות לחכות יותר מדי זמן עבור קביעת תור או התייעצות בכל נושא, שיש להן קשר ישיר בטלפון בכל עת וצורך עם סימונה, המזכירה האישית של הד"ר ומנהלת הקליניקות.

מגוון הטיפולים אותו ד"ר מור-יוסף מעביר כולל בתוכו בין היתר:

*הזרקות בוטוקס להחלקת קמטים בחלק שבין הגבות, במצח, בצידי עיניים וסנטר וצידי האף, וגם כטיפול בהזעת יתר.

*חומצות היאלורוניות, סידן וכן שמן סיליקון רפואי, כל אלו נועדו למילוי קמטים ופיסול של תווי פנים.

*בנוסף ד"ר מור-יוסף מצעיר ומחייה את העור באמצעות סקין בוסטר, הזרקות קולגן טהור וטיפולי PRP (פלזמה).

*פילינגים כימיים רפואיים לקילוף העור כטיפול בפיגמנטציה והחלקת מרקם העור.

*שימוש בזריקת ליפוליזיס להמסת שומן.

*מתיחה ומיצוק עור הפנים באמצעות חוטים.

*הסרת נגעי עור באמצעים לא כירורגים ועוד.

ד"ר דוד מור-יוסף. יח"צ,
ד"ר דוד מור-יוסף/יח"צ

ביקשנו לשמוע מד"ר מור-יוסף על החומצות ההיאלורוניות בהן בחר לעשות שימוש, על כך הוא פירט:
"אני עושה שימוש בציטוסיאל ,CYTOSIAL מדובר בחומצה היאלורונית טהורה 100%. מדובר בחומצה מהדור החדש נטולת לידוקאין שהגיעה לישראל לפני כשנתיים בלבד, הפורמולה פותחה במעבדות ביוקסיס בצרפת. קודם לכן היו נוהגים להוסיף לכל החומוצות ההיאלורוניות חומרים ותוספים שונים, אך בגלל שזו נקייה לגמרי מאלו, אין שום תופעות לוואי לאחר ההזרקה, לא אדמומיות, נפיחות או אלרגיה, גם לא איזורים רכים או נוקשים מדי. מאחר ומדובר בחומר הומוגני שמשתלב נהדר, כך שניתן להזריק לכל האיזורים בפנים והוא עמיד ומחזיק מעמד זמן רב יותר".

למדנו כי חומר ייחודי נוסף שד"ר מור-יוסף עושה בו שימוש הוא ניתיה ,NITHYA החומר היחידי בארץ שמכיל קולגן להזרקה. זו מגיעה בדמות אבקת קולגן טבעית ומדובר בתכשיר רפואי לכל דבר. ניתיה משקמת ומחייה את רקמת החיבור בעור וכך מטפלת בעור מזדקן בעקבות חשיפה לשמש וגיל.

גם בכל הנוגע לפילינג הכימי התחום לא עומד במקום: "אני עושה שימוש בפילינג כימי BioRePeel מבית ,CMED חברה איטלקית שרוקחת פורמולות ייחודיות ובלעדיות. גם הפעם מדובר במוצר מהפכני שלהם בתחום של פילינגים כימיים מכיוון שזה הפילינג היחיד שמתאים לכל סוגי העור, לכל גווני העור ולכל האזורים בפנים, כולל שקע תת עיני. בנוסף ובניגוד לפילינגים אחרים, ניתן לעשות אותו בכל עונות השנה שזה דבר מהפכני בתחום. הפיליניג הזה הוא ללא תופעות הלוואי המוכרות : קילוף,בצקת,ותחושת שריפה וכאב מאחר והוא מכיל בתוכו 14 מרכיבים שונים ולכל אחד מהם יש פעולה שונה וקיים ביניהם סינרגיזם מה שמביאה לתוצאה מדהימה. לא מדובר בטיפול אחד אלא ארבעה וכל אחד מהם לא לוקח יותר מ 15 עד 20 דקות שבסיומו חוזרים לשגרה ללא צורך ב"החלמה".
 

לאתר הבית

לדף הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

אתר ציטוסיאל

לאתר ניתיה

אתר BioRePeel


ליצירת קשר:

055-6675067
Info@dr.mor-yosef.com

בשיתוף ד"ר דוד מור-יוסף
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully