וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיי צ'יז: מצלמים אהבה בדרך לחופה!

בשיתוף עידן מרציאנו

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 15:49

אחרי שנה וקצת של קורונה, שאם רצינו או לא, התרגלנו לאהוב מרחוק, אנחנו כבר שמחים לבשר לכם שעונת החתונות חוזרת רשמית!

צילומי חתונה. עידן מרציאנו,
צילומי חתונה/עידן מרציאנו

נסו לא להיות מופתעים אבל אחד הרגעים הכי קסומים ומהנים בחתונה מגיע בכלל אחרי שהיא כבר נגמרה. אנחנו מדברים כמובן על הרגע בו אתם מקבלים את כל התמונות מהצלם ומתחילים לשחזר לאט לאט את כל מה שהיה באותו הערב.

אז רגע לפני היום הכי מרגש שיש, החלטנו לשבת לשיחה קצרה עם עידן מרציאנו, מדובר באחד הצלמים הכי מבוקשים ומצליחים בתחום. אל עידן הגענו דרך שפע של המלצות אוהבות, צבעוניות ומרשימות. שמענו מעידן מה חשוב לדעת לפני החתונה ואיך הופכים את יום הצילומים לחוויה כיפית, קלילה, טבעית ולא פחות חשוב, פוטוגנית.

נעים להכיר: עידן מרציאנו

עידן החל את דרכו המקצועית כצלם חתונות לפני כ-6 שנים אבל האהבה לצילום התחילה כבר מזמן, כשלקח חלק במגמת תקשורת בתיכון "כצנלסון" בכפר סבא. מאז, עידן מתעד ללא הפסקה אלפי רגעים מרגשים בשנה דרך המצלמה.

כששאלנו אותו מה הדבר שהוא הכי אוהב במקצוע שבחר, הוא ענה לנו בחיוך שאין דבר שמסב לו אושר גדול יותר מאשר לספר סיפור דרך תמונות והיכולת להעניק מזכרת כל כך יפה ובלתי נשכחת לזוגות שלו.

צילומי חתונה. עידן מרציאנו,
צילומי חתונה/עידן מרציאנו

אהבה ממבט ראשון: לבחור צלם לחתונה

השאלה הראשונה ששאלנו את עידן היא: איך יודעים לבחור את הצלם שהכי מתאים לנו? "שאלה מצוינת. בראש ובראשונה, חשוב להתחבר לסגנון התמונות של אותו צלם. לכל אחד יש את הסגנון והייחודיות שלו כך שאם אהבתם, את הצעד הראשון כבר עשיתם.

"בשלב הבא נוצר הקשר עם הצלם. קיבלתם את המידע שהיה נחוץ עבורכם וקבעתם להיפגש. במהלך הפגישה הכי חשוב להרגיש בנוח, מדובר ביתרון גדול כשיש ביניכם לבין הצלם חיבור וכימיה החל מהרגע הראשון מהסיבה הפשוטה שאתם תהיו צמודים אליו לאורך כל היום שלכם, וכמה שאווירה טובה משחררת. בנוסף, יש עוד מספר שאלות שחייבים לשאול, כמו למשל על איזה צילום מדובר, האם סטילס בלבד או וידאו בנוסף?

"אליי באופן אישי תמיד מתלווה צלם סטילס נוסף לערב החתונה, ואם יש דרישה, מצטרף גם צלם וידאו שמגיע ביחד איתי החל משעת הצהריים, כך שהזוגות מקבלים שלושה צלמים שתופסים זוויות ורגעים בצורות שונות האחד מהשני ובדרך כלל גם יותר נוח להם להתנהל מול נותן שירות אחד. דבר נוסף שצריך לזכור הוא לסגור את כל עניין האלבומים מבעוד מועד, גם את מספר האלבומים וגם מתי תקבלו אותם לאחר החתונה, אני אישית מספק שלושה אלבומים מודפסים, אחד לזוג ועוד אחד לכל זוג הורים".

צילומי חתונה. עידן מרציאנו,
צילומי חתונה/עידן מרציאנו

הכי חשוב להנות!

אחד הדברים הכי מעניינים ומסקרנים שביקשנו מעידן לגלות לנו הוא, איך אפשר להתכונן ליום צילום וכיצד הוא מצליח להוריד את כל החסמים והלחצים שיש לכלה ולחתן לאורך יום הצילומים כולו? "מערכת היחסים שלי עם הזוג לא מתחילה ביום החתונה, הקשר נוצר משיחת הטלפון הראשונה שלנו. התהליך של לפני החתונה לגמרי משפיע לטובה. חשוב לי קודם כל להכיר אותם, לדעת מה הרצונות שלהם, להתעניין בהם ובאופי החתונה, ותוך כדי תנועה, לתת מענה זמין ויחס אישי אמיתי לכל התייעצות ושאלה במהלך הדרך, ואז, ביום החתונה, זה מדהים לראות, שהם כבר מגיעים מנקודת פתיחה מהממת.

"במהלך היום עצמו, צריך להבין את הסיטואציה. מדובר ביום שיש בו המון המון רגש, לא רק מצד הכלה והחתן, אלא גם מצד כל מי שמקיף אותם, ההורים, החברים ואחרים. להיות לצידם, לתת עוגן של וודאות ובטחון, זה לחלוטין הגורם המנצח. כל זה מוביל לכך שבזמן הצילום, השילוב שבין הכוונה מקצועית לצד אווירה משוחררת, שמחה והנאה אמיתית מהרגע, הן המתכון האמיתי לתמונות הכי יפות ומחמיאות".

לתפוס רגעים מושלמים!

האם יש רגע אחד במהלך יום החתונה, שאתה מחשיב כרגע הכי מרגש במהלך היום? אולי התמונה הכי מרגשת במהלך היום? "בעיניי זה בלתי אפשרי לבחור רק תמונה אחת, לאורך כל הערב יש המון רגעים קסומים שאני אוהב לתפוס וכל אחד מהם יכול לספר סיפור שלם, כזה שגורם להתרגשות עצומה. בסוף מדובר במזכרת שתישאר להם לכל החיים, זה עוצמתי בעיניי. למשל אמא שמביטה בילד שלה בזמן החופה, הסבא שמחבק את הנכדה שלו במבט מלא גאווה ונחת, רגעים עוצרי נשימה מרוב התרגשות והתפעלות. כמובן, הרגע הזה שבו החתן מחכה לכלתו, שתגיע אליו אל החופה ועוד המון רגעים קטנים של אושר. לכן האלבומים שאני מפיק כוללים בדיוק את זה, אלבום שכולו רגש".

צילומי חתונה. עידן מרציאנו,
צילומי חתונה/עידן מרציאנו

עידן מרציאנו - יצירת קשר

החלטתם להתחתן? שיהיה במזל טוב, אם עדיין לא סגרתם צלם לחתונה, אנחנו יכולים להמליץ מכל הלב על מי שנחשב לאחד מאנשי המקצוע הבולטים כיום בעולם החתונות, עידן מרציאנו.

ליצירת קשר טלפוני, חייגו עכשיו: 054-2523442

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף עידן מרציאנו
  • עוד באותו נושא:
  • חתונות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully