וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחתנים בקרוב? הכירו את המאפרת המבטיחה רחלי דהן

בשיתוף רחלי דהן

עודכן לאחרונה: 8.6.2021 / 12:22

עונת החתונות חזרה ובענק, וזה בדיוק הזמן המושלם לסגור מאפרת שתבליט את הזוהר הפנימי שלכן לאירוע הקרוב. רחלי דהן, מאפרת מקצועית ומי שמסתמנת ככוכבת עולה באזור הצפון, תגרום לכן להרגיש מוכנות יותר מתמיד עם לוק מושלם, זוהר וייחודי

איפור של רחלי דהן. יח"צ,
איפור של רחלי דהן/יח"צ

אחרי השנה האחרונה, שבה האירועים הענקיים והנוצצים הוחלפו בטקסים צנועים, עונת החתונות נפתחת כסדרה. בהתאם לכך, נשים רבות החלו את מסע חיפושים אחר המאפרת המושלמת לאירוע, כשכל המאורסות הטריות והמוזמנות הקרובות מנסות למצוא את דרכן בשוק רווי במאפרים.

הכר את המומחה

הכירו את רחלי דהן, אחת מהמאפרות המובילות כיום בתחום, שמסתמנת ככוכבת הבאה של עולם הביוטי באזור הצפון. היא מתמחה באיפור ועיצוב שיער לכלות וערב לצעירות ומבוגרות בהתאמה מלאה למבנה הפנים של הלקוחה. היא משתמשת במוצרים הכי איכותיים מהמותגים המובילים ותמיד מתחדשת עם מוצרים וטכניקות חדשות.

רחלי, שמביאה עמה המון ערך מוסף, שואפת להעצים כל אישה שמגיעה אליה ולגרום לה להרגיש הכי טוב עם עצמה. לכן, היא החליטה להציע גם סדנאות אישיות של איפור לנשים שרוצות לדעת איך להתאפר ביומיום ולשדרג את האיפור לערב.

מגוון רחב של סגנונות איפור ועיצוב שיער

המומחיות הגדולה ביותר של רחלי ואחד מהדברים שמבדלים אותה משאר המאפרים בשוק היא היכולת להתאים סגנונות איפור שונים לפי מבנה הפנים, צורת העין וצבע העור של הלקוחה. "אני לא מאפרת לפי סגנון איפור אחד, אלא מתאימה את הסגנון ספציפית לפנים של הלקוחה ולסגנון שהיא מתחברת אליו יותר", הסבירה. "לכל אחת מתאימות טכניקות שונות של איפור וצבעים שונים, ואני לוקחת את זה בחשבון באיפור עצמו כשאני מביאה את כל הידע והניסיון שצברתי עם השנים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
איפור של רחלי דהן. יח"צ,
איפור של רחלי דהן/יח"צ

"בנוסף, אני עושה איתן תיאום ציפיות כדי שאוכל לבוא מוכנה, כשלרוב הן שולחות לי תמונות שמשמשות כרפרנס. יש לקוחות שאוהבות טבעי עדין ולא מודגש, ולעומת זאת יש כאלה שאוהבות להתפאר ביומיום ונותנות לי יד חופשית - אני זורמת עם כל לקוחה ולא חושבת שסגנון אחד מתאים לכולם".

גם בעיצוב השיער, רחלי מציעה מגוון רחב של תסרוקות בהתאם לטרנדים ולטכניקות החדשות בתחום. "בניגוד לתסרוקות העשויות שהיו בעבר, היום עיצוב שיער שואף לשמור על מראה יותר טבעי בין אם זה באמצעות צמות או תסרוקות בסגנון רומנטי ואורבני", אמרה.

מתאימה את הטרנדים אליכן

כמו אופנה, איפור הוא תחום שמשתנה כל הזמן, כשבכל תקופה צצים טרנדים חדשים עם סגנונות מגוונים וצבעים משתנים. רחלי עוקבת אחרי הטרנדים החזקים בתחום ויודעת להתאים אותם בצורה נכונה ללקוחות, כך שהאיפור שלהן יתכתב עם מה שחם כרגע. למשל, הטרנד הבולט של הרגע הוא איפור קליל, עדין ופחות כבד.

"היום יש הרבה טכניקות שנותנות את אותן תוצאות עם שימוש בפחות מוצרים, מה שנותן מראה טבעי ולא עמוס על עור הפנים. מדובר בטרנד מדהים, אבל הוא לא בהכרח מתאים לכל אחת. לכן, צריך לדעת להתאים את הטרנד בצורה נכונה ולקחת בחשבון את הנתונים הטבעיים של הלקוחה במטרה להדגיש את היופי הטבעי שלה".

כל לקוחה היא אחת ויחידה

רחלי מקפידה להתייחס לכל לקוחה כאילו היא עולם ומלואו. היא מעניקה לכל אחת את שיא הביטחון ויוצרת איתן מערכת יחסים שנבנית מהרגע שהן סוגרות תאריך. "זה השלב שבו אנחנו מתחברות ויוצרות קשר אישי יותר, כך שביום האירוע היא מכירה אותי ויודעת מה היא תקבל מבחינת האיפור ועיצוב השיער. אני דואגת שכל לקוחה תצא ממני מרוצה ותאהב את מי שהיא רואה במראה".

איפור של רחלי דהן. יח"צ,
איפור של רחלי דהן/יח"צ

כשמדובר בכלות, איפור הוא אחד מהדברים החשובים ביותר שיכולים להפוך את היום ליותר ממושלם. לכן, רחלי מקפידה להעניק לכל כלה את מירב הזמן וההשקעה, ומתאמת רק כלה אחת ביום. כך, היא מקדישה לה את המקסימום ונותנת לה את העבודה הטובה ביותר. "אני מבינה כמה זה יום מרגש ומלא באמוציות והכי חשוב לי להיות שם עבורן, זה חלק ממני וזו האישיות שלי. האווירה שאני מעניקה היא נינוחה ורגועה, דבר מאוד חשוב ביום הזה.

איך הכל התחיל

רחלי הגיעה לתחום האיפור לגמרי במקרה. במהלך שירותה הצבאי היא חיפשה משהו שירענן ולממש את עצמה מחדש, החליטה ללמוד איפור והתאהבה בעולם הזה. בכל תמונה שהייתה מעלה לרשתות החברתיות, נשים התאהבו בעבודת האיפור המקצועית שלה, ויותר ויותר לקוחות החלו לסגור איתה לאירוע הבא שלהן.

"תוך כדי השירות הצבאי התחלתי לקבל לקוחות פה ושם. ברגע שהבנתי שזה מה שאני רוצה לעשות בחיים, ויתרתי על קריירה צבאית ויצאתי לעסק עצמאי. הרבה הרימו גבה ולא הבינו איך אני עוזבת משהו בטוח, אבל זה ממלא את הנפש שלי לעבוד עם הלקוחות והכלות ולעשות אותן מאוד מאושרות באירועים ובימים המשמחים שלהן, וזה מספק אותי מאוד", אמרה בגאווה.

איפור של רחלי דהן. יח"צ,
איפור של רחלי דהן/יח"צ

"אחד הדברים שהכי מחזקים אותי זה האמונה באלוהים, כשיש אמונה והאווירה היא טובה עם כל לקוחה הכל נפתח מסביב. בעסק מצליח לא הכל ורוד, יש חודשים שבהם היומן מפוצץ ויש חודשים שפחות. אני תמיד עם ראש מורם, מנסה להתמיד ובוטחת באלוהים. זה חוזקות של מאפרת ובעלת עסק, וזה מאוד עוזר לי להתמודד עם הכל".

אז כל מי שרוצה לפנק את עצמה באירוע שלה, של חברה או של משפחה, וחשוב לה לקבל איפור מקצועי, נכון ומדיוק לה - זה הזמן לפנות אל רחלי דהן, המאפרת שבנוסף למזוודת איפור מרשימה, מביאה עמה המון השראה.

לפרטים נוספים: 0535288981

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף רחלי דהן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully