וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטושופ - ממלכת האופנועים של אילת

בשיתוף מוטושופ

עודכן לאחרונה: 12.5.2021 / 10:33

במערכת "הנבחרים" אנחנו תמיד אוהבים לגלות את החנויות ונותני השירות המשתלמים ביותר בישראל. הפעם, ולאור בקשה של קוראים רבים, החלטנו לבדוק ולתת את ההמלצה שלנו בכל הנוגע לנותני השירות של עולם האופנועים

מוטושופ. יח"צ,
מוטושופ/יח"צ

לאחר בדיקה מקיפה שערכנו לאורכה ולרוחבה של הארץ כולה של חנויות האביזרים לאופנועים, הגענו למסקנה כי בכל הנוגע לציוד הרכיבה והאביזרים השונים, אחד המקומות המשתלמים ביותר לרכוש מהם היא חנות "מוטשופ" באילת.

17% פחות על ציוד ואביזרים לאופנועים - זה משתלם כלכלית ובענק!

אם אתם, בעלי אופנוע וקטנועים, קוראים את השורות הללו, מגרדים בראש ושואלים את עצמכם האם משתלם לנסוע עד אילת כדי לרכוש ציוד ואביזרים שצריכים, אז התשובה היא חד משמעית: כן ובגדול.

הרי בדיוק כפי שעושים רבים שמבקשים לרכוש את מכשיר האייפון החדיש ללא הצורך להוסיף 17% מע"מ, כך הדברים נכונים גם בכל הנוגע לציוד המקיף.

מוטושופ. יח"צ,
מוטושופ/יח"צ

רוצים לדעת עד כמה זה משתלם?

ינון לוי, הבעלים של הסוכנות הרשמית והבלעדית של אופנועי הונדה באילת, ומי שמנהל גם מוסך מורשה בצמוד, ומחזיק בחנות לאביזרים וציוד של המותגים הכי נחשבים סיפר: "אם ניקח לדוגמא את המחיר של קסדת Arai האיכותית והפופולארית: באזור המרכז ניתן למצוא אותה במחיר של 5,000 שקלים וצפונה, בעוד בחנות שלי המחיר הוא 4,350 שקלים בלבד".

מוטושופ. יח"צ,
מוטושופ/יח"צ

מוטושופ - תחילת הדרך ועד היום

"מוטושופ" נפתחה בשנת 2009 בתור חנות אביזרים קטנה, וסדנה לצביעת קסדות ואופנועים, אך בזכות השירות והמקצועיות של ינון לוי, תוך זמן קצר השם של המקום שלו החל לקבל קרדיט עצום מצד כל רוכבי האופנועים והקטנועים בישראל.

מאז ועד היום, כל מי שעושה את הדרך מהצפון אל אילת הדרומית, מסמן לעצמו במפה את "מוטושופ" כמקום לעלייה לרגל, מקום בו לא רק מקבלים שירות של מלכים בדמות קפה טוב, שתייה קרה או תיקוני דרך בהתאם לצורך, אלא גם שיחה מקיפה ומרתקת על העולם הדו גלגלי. זאת הסיבה כי מדי פעם ב "מוטושופ" נערכים גם מפגשים של מועדוני אופנועים מכל רחבי הארץ.

תוך כדי תנועה, ינון הגדיל את השירות שמעניק במקום, כך שלצד החנות הייחודית שמחזיקה בתוכה מלאי גדול של כל המותגים המובילים בעולם, כיום הוא מחזיק גם בסוכנות רשמית ויחידה של הונדה באילת, כך שניתן לבוא ולהתרשם מהדגמים החדשים באולם תצוגה מפואר, ומוסך מורשה.

מוטושופ. יח"צ,
מוטושופ/יח"צ

מוטושופ - אופנוענים מספרים

באתרי הביקורת ברחבי האינטרנט, ניתן למצוא עשרות חוות דעת של רוכבי אופנועים שהגיעו לביקור ב"מוטושופ", והפרגון שינון לוי הבעלים, ולצידו בוריס המכונאי, הם חסרי תקדים ממש, לא מצאנו ביקורת אחת רעה!

בין היתר ירון ג. כתב: "אופנוען שמגיע לאילת, חייב לבקר את ינון ולו רק להגיד שלום, לשתות קפה ולהתחיל את החופשה.על הדרך, אפשר להתחדש בזוג כפפות חדשות במחיר זול".

גם סמי א. החמיא: "אתה מרגיש מיד מתי רוצים לעזור לך ולתקן את התקלה ומתי לא. הגעתי למוטושופ ביום שישי בבוקר עם הפתיחה, בחור בשם בוריס מיד ניגש אלינו. למרות שהם עובדים על הונדה ולי יש אופנוע של ב.מ.וו, הוא מיד הצליח להגיע לתקלה שהיתה לי במנורה הראשית. הוא הוציא אותה ובדק אם היא שרופה, ותוך מספר דקות המנורה הוחלפה ויצאתי משם מרוצה להמשך הדרך. גם המחיר שבוריס לקח היה סביר, וזו היתה חוויה מתקנת לעומת מוסך אחר באילת שפשוט עשה הכל כדי לא לתת לנו שירות".

רונן בר-און כתב: "בהמלצת יינון התותח, רכשתי פורצה 125 חדש. השירות, המקצועיות והאנושיות בהחלט גרמו לי להיות לקוח מאוד מרוצה, והכלי...חלום".

קובי עיני החמיא: "שירות מעולה עם המחירים הזולים בארץ. שווה היה לטייל מחדרה ולהתקין ארגזי צד, וגם בוריס טכנאי ומכונאי בחסד".

מוטושופ. יח"צ,
מוטושופ/יח"צ

מוטושופ - יצירת קשר

כאשר סיפרנו לינון על חוות הדעת המפרגנות שקיבל, הוא שמח לשמוע וסיפר: "אנחנו אוהבים אופנועים יותר מאשר כסף, אז אומנם הפרנסה חשובה, אבל ממש לא העיקר בתפיסת העולם שלנו ב"מוטושופ".

לפרטים נוספים אודות השירות, מחירי האביזרים וציוד נלווה לאופנועים, כמו גם דגמי הונדה החדשים שנמכרים במקום, חייגו עכשיו לטלפון:

08-6333223, או 054-4484086.

אתר

פייסבוק

בשיתוף מוטושופ
  • עוד באותו נושא:
  • אופנועים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully