וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע הזמן לשדרג! חברת אשר רוב בע"מ מציעה את מערכת המיזוג המתקדמת בעולם

בשיתוף אשר רוב בע"מ

עודכן לאחרונה: 11.5.2021 / 13:32

חברת אשר רוב בע"מ מתמחה בהקמת מערכות VRF מתקדמות לדירות יוקרה ופנטהאוזים, המאפשרות חימום וקירור הבית בו זמנית, לצד מערכת חימום תת רצפתי מבוסס מים, שמתופעלת על ידי מעבה המיזוג

VRF אשר רוב. יח"צ,
מערכות VRF/יח"צ

חברת אשר רוב בע"מ היא חברה ותיקה שפעילה בשוק המיזוג מעל ל-30 שנה.
ב-20 השנים האחרונות, החברה מתמקדת בתכנון והקמת מערכות VRF מהמתקדמות בעולם בטכנולוגיה יפנית, לדירות יוקרה, וילות ופנטהאוזים, שכוללות אפשרות לשילוב מערכת של חימום תת רצפתי מבוסס מים.

שיטת VRF - שיטת המיזוג שכל בעל בית גדול חייב להכיר

השיטה מבוססת על טכנולוגיית אינוורטר, שעל ידי שינוי תדר, גורמת לשינוי בתפוקת המדחס, מה שמאפשר למקם מחוץ לבית יחידת חוץ אחת בלבד, שאליה מחוברות יחידות פנים רבות לפי הצורך. ישנה אפשרות ליחידות גלויות או נסתרות בתפוקות שונות, בחירת טמפרטורה שונה לכל חלל, ושעות עבודה שונות.

VRF אשר רוב. יח"צ,
מערכות VRF/יח"צ

הטכנולוגיה הייחודית חוסכת מקום ביחידות חוץ רבות בטכנולוגיה הישנה, חיסכון בהנמכות בתוך הבית, ומתן "מנה" מדוייקת של מיזוג לכל חלל נדרש.

בנוסף, המערכת עובדת תוך מתן דגש בתכנון על רמות רעש מינימליות, תחושת נוחות מקסימלית למשתמש הן בקירור והן בחימום, ועיצוב שמוסיף ליופיו של הבית, וכל זאת תוך כדי חיסכון ניכר בעלויות החשמל השוטפות.

VRF אשר רוב. יח"צ,
מערכות VRF/יח"צ

מיזוג אוויר, חימום וחימום רצפתי בחבילה אחת

ישנם בתים שיש בהם חדר כושר או סטודיו עבודה וכדומה, שבהם יש דרישה למיזוג, בזמן שבשאר חלקי הבית יש דרישה לחימום. לצורך כך, קיימת מערכת מסוג HEAT RECOVERY המאפשרת חימום וקירור בו זמנית, תוך כדי ניצול אנרגיה מקסימלי וחיסכון משמעותי בחשמל.

VRF אשר רוב. יח"צ,
מערכות VRF/יח"צ

ישנה גם אפשרות להוסיף למערכת ה-VRF יחידה שיודעת לחמם מים לצורך חימום תת רצפתי אחיד, נעים וחסכוני מאוד ביחס לחלופות.

שירות לקוחות אישי לאורך שנים

בתקופה בה התחרות גדולה והתאגידים הגדולים נוכחים בשוק המיזוג, היתרון המובהק של אשר רוב, לצד העבודה המקצועית הבלתי מתפשרת, הוא שירות לקוחות מוקפד ואישי. "רוב הלקוחות שלי לא מכירים את השירות של היצרן", מספר אשר. "הלקוחות מכירים אותי ופונים אליי גם זמן רב לאחר סיום העבודה. אני הכתובת עבורם לקבלת שירות, לא משנה כמה זמן עבר מביצוע העבודה, וזה חלק מהשירות והאחריות שאני נותן ללקוחות שלי".

VRF אשר רוב. יח"צ,
מערכות VRF/יח"צ
בשיתוף אשר רוב בע"מ
  • עוד באותו נושא:
  • מיזוג
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully