וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארמה פיקס - מוצרי ספיגה לדור השלישי במחירים שפויים

בשיתוף פארמה פיקס

עודכן לאחרונה: 11.5.2021 / 15:01

תוחלת החיים מתארכת וכך גובר הצורך באספקת מוצרים המסייעים להתמודדות עם תחלואת הגיל השלישי - ובמחירים שלא קורעים את הכיס

פארמה פיקס. יח"צ,
פארמה פיקס/יח"צ

ב 20 השנה האחרונות אנו עדים לתופעה משמחת בה הרפואה המתקדמת מצליחה למצוא ולייצר עוד ועוד תרופות אשר מאריכות חיים. את ההשפעה של אלו ניתן לראות גם בנתונים היבשים, למשל, תוחלת החיים הממוצעת בישראל לשנת 2020 עומדת על 83 שנים, כאשר אנו מדורגים במקום השישי בעולם בקטגוריה הזו.

תחלואי הגיל השלישי

מאחורי הנתונים המרשימים והמשמחים הללו, ישנו גם צד עצוב וכואב שלא נוטים להעניק לו כותרות בעיתונים, אך כמעט כל אחד מאיתנו מכיר ומרגיש זאת מקרוב. העובדה שבשלב מסויים ההורים של כולנו נאלצים להתמודד עם תחלואי הגיל השלישי. לאלו יש השפעה פיזית, מנטלית ורגשית על כל בני המשפחה, וקושי נוסף ומכביד לא פחות, הוא הקושי הכלכלי, מאחר ומוצרי הצריכה של האוכלוסיה המבוגרת בישראל יקרה ביותר.

פארמה פיקס. יח"צ,
פארמה פיקס/יח"צ

פארמה פיקס - לא צריך לקרוע את הכיס עבור חיתולים למבוגרים

מי שהחליט לשנות את פני התמונה בהקשר זה הוא אביב רודיק, הבעלים של חברת "פארמה פיקס", חברת ייבוא ושיווק במחירים חסרי תקדים. מפיק מטעם מדור "הנבחרים" שוחח עם רודיק על מנת לשמוע על איכות המוצרים אותם הוא מביא לקהל הישראלי. כמו כן הוא עשה השוואת מחירים בין אלו, לבין מותגים אחרים, והממצאים שהביא עימו יכולים להשפיע גם על הכיס שלכם, על כך ועוד בכתבה הבאה.

פארמה פיקס - כדאי להכיר

"פארמה פיקס" היא חברה אשר עושה מהפכה של ממש בשוק המקומי, כאשר היא מייבאת מגוון רחב של מוצרי ספיגה למבוגרים, כריות תמיכה עשויות ויסקו, מוצרי אורטופדיה ומוצרים נלווים חשובים נוספים, בעלי ערך עליון מבחינת איכות ובמחירים שפויים.

פגשתי את אביב רודיק, בן 30, בחנות "פארמה פיקס" ברחוב עלי הכהן 14 בירושלים, הוא סיפר לי על עולם מוצרי הספיגה בישראל, וכיצד הוא שינה את פני התמונה: "משום מה לאורך השנים התקבעה בתודעה המקומית המחשבה כי מוצרי הצריכה לגיל השלישי חייבים להיות יקרים, אחרת מדובר במוצרים פחות איכותיים. כאשר הקמתי את חברת "פארמה פיקס" עשיתי מחקר שוק מעמיק בארץ ובעולם, וגיליתי כי מדובר בתמונה שונה לגמרי, כי יש מגוון גדול של מוצרים באיכות ללא תקדים, ובמחירים זולים הרבה יותר. לכן הצבתי לעצמי כאתגר לשנות את התפיסה המקובלת, מאחר וזה יכול לעזור לעשרות אלפי בתי אב בישראל.

"גם כך לא קל לראות כיצד ההורים שלנו מזדקנים ופתאום גם הם צריכים ללכת עם חיתול, זה קורע את הלב מבחינה נפשית, לזקנים וגם לילדיהם, אז בטח ובטח לא צריך לשלם על אלו הון תועפות. אני יכול להגיד בוודאות שבסיכום של כמה שנים, העלויות יכולות להגיע לעשרות אלפי שקלים ויותר, לחינם ממש".

פארמה פיקס. יח"צ,
יאסי לגברים/יח"צ

יאסי - מותג עולמי

למדתי כי המותגים המשובחים מבחינת איכות וביצוע שניתן למצוא ב"פארמה פיקס", מגיעים מכמה מוקדים ברחבי העולם. אחד מהם שבזמן קצר הפך להיות ללהיט ענק בקרב האוכלוסיה המבוגרת בישראל, הוא מותג אירופאי של תחתוני ספיגה לנשים וגברים בשם יאסי.

אלו בעלי ספיגה גבוהה של עד 2,200 מ"ל. הם עשויים מבד נושם, נעים לשימוש, מאחר והוא איכותי ודק , כמו כן יאסי מגיע בכמה דגמים: תחתונים לנשים / גברים , תחתוני יוניסקס ועוד. מדובר במותג שנמצא בבלעדיות של "פארמה פיקס" בישראל.

פארמה פיקס. יח"צ,
יאסי לנשים/יח"צ

השוואת מחירים

ביצעתי גם אני מחקר שוק ובדקתי את המחירים שמוצעים ב"פארמה פיקס" לעומת מקומות אחרים, כולל הרשתות הגדולות והידועות. מצאתי פער עצום של מחירים לטובת "פארמה פיקס", הבדלים שלעיתים באים לידי ביטוי בעשרות אחוזים. למשל, חבילת תחתונים סופגים 12 יחידות, ניתן להשיג במחיר של 45 שקלים בלבד!

חבילה של 15 סדיניות מצאתי במחיר של 30 שקלים. חבילת מגבונים ענקיים למבוגרים במחיר של 10-12 שקלים. והיופי הוא שכל הזמן ישנם מבצעים משתלמים, כך שאלו מוזילים את המחירים עוד יותר.

שלא תתנו למחיר להטעות אתכם ולחשוב כי מדובר במוצרים באיכות ירודה. ההיפך הוא הנכון, אלו מוצרים איכותיים ופופולריים בכל העולם, והיום גם אתם יכולים לעשות בהם שימוש.

פארמה פיקס. יח"צ,
יאסי יוניסקס/יח"צ

פארמה פיקס אונליין

מעבר לסניף הירושלמי, ניתן לרכוש את כל המוצרים של "פארמה פיקס" גם בחנות אינטרנטית נוחה וידידותית למשתמש. בחנות תוכלו לעקוב גם אחר המבצעים השווים שעולים לאוויר בכל שבוע מחדש.

שירות המשלוחים המהיר של "פארמה פיקס" מגיע לכל רחבי הארץ, עד שלושה ימי עסקים .

למדתי כי לאחרונה הגיע ליין חדש ומיוחד של מוצרי אורטופדיה עשויים ויסקו, מדובר על כ 30 סוגי כריות תמיכה לאזורים שונים בגוף,גב תחתון/גב עליון, עמוד השדרה, צוואר, כריות מיוחדות לפצעי לחץ, טחורים ועוד.

כמו כן, פארמה פיקס השיקו לאחרונה ליין כריות שינה מיוחדות עשויות ויסקו בדגמים שלא נראו בארץ, מדובר על כריות משולבות פחם, לבנדר, קמומיל, כריות אלו מיועדות להפגת לחצים וחרדות ולתחושת רגיעה כללית.

"פארמה פיקס", מוצרי ספיגה למבוגרים במחירים חסרי תקדים, כי אתם או ההורים שלכם לא צריכים לשלם יותר עבור מוצר בסיסי שנועד לשמור על כבודו של האדם.

לפרטים נוספים, המוקד הטלפוני עומד לרשותכם: 02-500-9555

אתר החנות

מייל: office@pharmafix.co.il

בשיתוף פארמה פיקס
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully