וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטורי - המקום המושלם לאירוע שלכם

בשיתוף "סטורי"

עודכן לאחרונה: 11.5.2021 / 11:39

עונת האירועים כבר ממש בפתח, ובקרוב כולנו נפקוד את אולמות האירועים לשמחות שונות וחגיגות שיפצו על שנת הקורונה. אבי מזרחי, בעלי אולם האירועים "סטורי" בעפולה יספר לנו מדוע דווקא המקום שלו יהיה הבחירה המוצלחת שלכם

סטורי, אולם אירועים בעפולה/אולפן הנבחרים

הכירו את אבי מזרחי, בעלי אולם האירועים "סטורי" בעפולה. אבי, נמצא בעסק מעל 20 שנה והוא איתנו היום כדי לספר על האווירה, האוכל וכל מה שמייחד את המקום שלו.

שאלנו את אבי, מה הרקע שהוביל אותו לפתוח את אולם האירועים "סטורי":

"התחלתי ממש מלמטה כמלצר, אחר כך מנהל אירועים, משם להפקות, הפקות ממשלתיות, עבדתי באירועים קטנים ועד לאירועים של אלפי אנשים. משם החלטתי להקים את אולם האירועים בשם "סטורי".

מה מקור השם "סטורי" ?

"סטורי, כשמו כן הוא. סיפור, לכל אירוע יש סיפור משלו. לכל אחד יש את הסיפור על האירוע שלו, אם זה חתונה, אם זה בריתה, בריתה, או בר ובת מצווה לכל אירוע יש את הסטורי הייחודי שלו".

ספר לנו מה מיוחד באוכל שאתם מגישים במקום?

"בכל אירוע אנחנו מכינים את האוכל לבקשת הלקוח. יש לנו שף במקום. כמובן שהמקום כשר בהשגחת הרבנות הראשית עפולה. יש לנו סלטים מיוחדים, מנות בשר מיוחדות, קינוחים מיוחדים, כמובן הכל בהתאם לבקשת הלקוח. החומרי גלם שלנו הכי טובים שניתן למצוא , ולכן האוכל שלנו נחשב מעולה".

מה הייחודיות של המקום?

"בראש ובראשונה יש לציין שאנחנו אולם בוטיק, כלומר אירועים קטנים של 100-150 אנשים. אני מסתובב בין השולחנות ושואל לשביעות רצונם, בנוסף ישנה אפליקציה בה ניתן לפנות אונליין כדי לבקש דבר מה במהלך האירוע, ומנהל האירועים מגיע ישירות לשולחן".

אז אם גם אתם מחפשים היכן לחגוג את אירוע החלומות שלכם - אולם האירועים ''סטורי'' הוא הבחירה המושלמת עבורכם.


פייסבוק

1-700-509-503

בשיתוף "סטורי"
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully