וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשת איפור שיער מקצועי? מיטל עבדה היא הכתובת

בשיתוף מיטל עבדה

עודכן לאחרונה: 10.5.2021 / 14:51

אין ספק כי היום המאושר בחייה של כל אישה הוא יום חתונתה. על מנת להיראות במיטבן, הכלות הטריות יודעות כי עליהן להשקיע בעיצוב שיער ואיפור מקצועי שיגרום להן לזהור בערב המיוחד

מיטל עבדה, איפור שיער לכלות ואירועים/אולפן הנבחרים

הכירו את מיטל עבדה, מעצבת שיער ומאפרת מקצועית לכלות ולאירועים. עם פתיחת עונת האירועים, מיטל תספר לנו איך עברה עליה תקופת הקורונה ומה מייחד אותה בתחום. מיטל התחברה לעולם היופי כבר מגיל צעיר, לכן אין זה פלא שזה הפך כיום למקצוע שלה.

איך עברה עלייך תקופת הקורונה?

"תקופת הקורונה לא הייתה פשוטה לכולנו. למזלי הרב, התמכתי במספר רב של תחומים בהם יכולתי לעסוק בתקופת הקורונה. עסקתי יותר בעיצוב גבות, שפם, איפור קבוע, ניצלתי את המדיה החברתית להתמקצע בתחום כמה שיותר".

מהו הטרנד נכון לעכשיו בעולם עיצוב השיער לכלות?

"תקופת הקורונה שינתה חלק מהתפיסה של הכלות. היום מקובל להחזיק בגישה של 'את יפה כשנוח לך', מראה פשוט יותר, פחות מתאמץ, כמה שיותר קרוב למראה הטבעי".

מה המסר שלך לצופים ולצופות שלנו?

"הדבר החשוב ביותר הוא שאני קמה בבוקר ואני עוסקת בתחום שאני אוהבת. לומדים למצוא פתרונות לכל דבר. אני זוכה להיות ביום הכי חשוב בחייה של כלה וזה דבר שממלא אותי באושר ושמחה".

כאמור עונת האירועים בפתח, וזה בדיוק הזמן לשריין מקום ביומנה של מיטל עבדה, בכדי שתוכלו להראות במיטבכן ביום המאושר בחייכן.

0527471900

בשיתוף מיטל עבדה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully