וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל גל - משמחת כלה ביום חתונתה

בשיתוף דניאל גל

עודכן לאחרונה: 10.5.2021 / 15:19

תהליך התסרוקת והאיפור המקצועי הוא אחד האירועים המרגשים שעוברת כלה ביום חתונתה. הכירו את דניאל גל, מאפרת מקצועית ומעצבת שיער לכלות שתספר לנו את סודות המקצוע

דניאל גל, איפור, שיער מקצועי/אולפן הנבחרים

הכירו את דניאל גל, מעצבת שיער ומאפרת כלות ואירועים. עם פתיחת עונת האירועים, מספרת לנו דניאל, במה היא מתמחה במיוחד ומה מייחד אותה בתחום.

מה כולל תהליך העבודה שלך?

"העבודה שלי מתחילה כבר בשיחת הטלפון עם הכלה. אני קובעת איתה פגישת ניסיון, בה אנחנו מכירות האחת את השנייה ומבינות את הסגנון זו של זו. יחד אנחנו מגיעות לתוכנית שתגרום לכלה להראות הכי טוב ביום חתונתה".

מה מייחד אותך בתחום?

"היחס האישי הוא מה שמייחד אותי. אני לא עוד בעלת מקצוע, אני ממש חברה של הכלות שלי. החיבור שנוצר ביני לבין הכלות. אחרי החתונה אני נשארת עם הכלות בקשר, אני נמצאת שם כדי להרגיע אותן, כידוע זהו יום מאוד לחוץ, אז תפקידי להרגיע מעבר לאיפור ותסרוקת".

מהו הטרנד בתסרוקת כלה נכון לתקופה זו?

"המראה הטבעי הוא הטרנד העכשווי ביותר. שהשיער לא יראה עשוי מדי, פחות תוספות שיער כפי שהיה מקובל פעם. שהכלה תראה כמה שיותר טבעי, גם לגבי האיפור, שהכלה לא תראה מאופרת מדי. כמה שיותר קרוב למראה הטבעי כך טוב יותר".

מה החלום שלך?

"החלום שלי הוא לפתוח סלון כלות. שיהיה בו הכל, שמלות, איפור, שיער, שיהיה הכל מרוכז תחת קורת גג אחת, שהכלה תקבל את כל מבוקשה מא' עד ת' אצלי".

כאמור עונת האירועים בפתח, ואין כמו דניאל גל, המקצוענית שתגרום לך לאושר ושמחה ביום חתונתך.


פייסבוק

אינסטגרם

‏054-973-7917

בשיתוף דניאל גל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully