וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארין פלווארס - חנות ההום סטיילינג המובילה במגזר

בשיתוף ארין פלווארס

עודכן לאחרונה: 9.5.2021 / 13:20

תחום ההום סטיילינג צובר תאוצה רבה בשנים האחרונות. מי ששידרגה את מעמדה בזכות כך היא ארין בלעום, בעלת חנות ריהוט ואקססוריז בעיר טייבה

ארין פלווארס, חנות אקססוריז בטייבה/אולפן הנבחרים

הכירו את ארין בלעום, שהקימה את חנות ההום סטיילינג "ארין פלווארס" בעיר טייבה. החנות נפתחה לפני שבע שנים בתמיכת בעלה, לאחר שרצתה לעסוק בתחום שנים רבות לפני כן. חלומה התגשם והיום היא מתאימה לכל לקוח את הפריטים התואמים לבית שלו.

שאלנו את ארין, מה ניתן למצוא בחנות שלה:

"ניתן למצוא אצלי בחנות עולם שלם של אקססוריז לבית כמו מראות, ואזות, פסלים. בנוסף אני מבצעת הזמנות ריהוט בהזמנה אישית, לפי עיצוב אישי שהלקוחות מבקשים".

חשוב לציין כי, כל הפריטים בחנות נבחרים בקפידה על ידי ארין ומתחלפים על בסיס קבוע מתוך מטרה להביא את הטרנדים החמים ביותר בעולם העיצוב אל הלקוחות שלה. בנוסף, ארין דוגלת בהתאמה אישית של המוצרים אל הלקוחות: שואלת על הסגנון האישי של הלקוח ובהתאם לכך מתאימה את המוצרים המתאימים לו.

מה הייחוד שלך?

"אני מגיעה ללקוחות עד לביתם ומתאימה באופן אישי את הריהוט והאקססוריז שמתאימים אל הבית שלהם. ניתן לשלוח אלי גם את התמונות של הבית ואני מתאימה את המוצרים מרחוק. אני עובדת 'מתוך הנשמה', הדבר החשוב לי ביותר הוא לא הכסף אלא ההרגשה של הלקוח - אני מבינה שיש לי אחריות כיוון שעיצוב הבית של הלקוחות תלוי בי ולכן אני תמיד מעניקה את השירות והיחס הטוב ביותר ללקוח במטרה שהוא יהיה הכי מרוצה שאפשר".

עם פריטים כאלה שווים, כדאי להגיע לחנות "ארין פלווארס" בטייבה ולחדש את הבית באקססוריז מהמם.


0505758803

בשיתוף ארין פלווארס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully