וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשחרר את הנפש: המטפלת ההוליסטית רונית מנשורי מאמינה שכל אדם יכול לעשות שינוי בחייו

בשיתוף רונית מנשורי

עודכן לאחרונה: 9.5.2021 / 11:55

בשנים האחרונות שיטת NLP מאפשרת לרבים לשנות את הדרך שבה הם חושבים או מתנהגים על מנת להצליח לעשות שינויים משמעותיים, להתפתח וליצור חיים טובים יותר. הכירו את רונית מנשורי, מטפלת NLP, דמיון מודרך וקוראת בקלפים, המסייעת לאנשים רבים לבצע שינוי משמעותי בחייהם

רונית מנשורי בהרצאתו של טוני רובינס בלונדון. יח"צ,
רונית מנשורי בהרצאתו של טוני רובינס בלונדון/יח"צ

החיים לא תמיד האירו פנים אל רונית, שהגיעה אל התחום בעקבות משבר אישי ונפשי שחוותה בעקבות מותה של אמה. בעיצומו של המשבר, החלה רונית לטפל בעצמה בעזרת מסע רוחני לאיזון הגוף והנפש במכללת לוטם. רונית מתארת את הטיפול כתפנית הדרמטית של חייה, שהובילה אותה לשנות ייעוד בחיים וליצירת תחושת שליחות לסייע לאנשים נוספים. "בקורס התחלתי להתחבר לעצמי ולעוצמות שבי. התחלתי להבין מי אני ומהם החוזקות שלי וכך נרשמתי לקורסים רבים נוספים ולאין ספור סדנאות, במהלכן למדתי מטובי המנטורים בארץ ובחו"ל".

השאר היסטוריה. לאחר 14 שנה בליווים אישיים בקליניקה בטיפולי NLP ושילוב שיטות נוספות רונית פיתחה את הנוסחה המדויקת ליצירת כריזמה אישית ובמהלך השנים האחרונות סייעה למאות לקוחות לשנות את חייהם מקצה לקצה.

ההתמחות העיקרית של רונית הינה בשילוב בין שיטת הNLP לבין הדמיון המודרך. הקסם של שיטת ה NLP בשילוב דמיון מודרך טמון ביכולת העצומה שלו לדבר בשפת התת מודע ע"י תהליך לשינוי גישה, חשיבה וכמובן פעולה. טיפול ה NLP מאפשר לפתור בעיות בזמן קצר תוך הגדרת מטרה באופן ברור ושימוש בכוח המופלא של הדמיון.

סדנה בהדרכתה של רונית. יח"צ,
סדנה בהדרכתה של רונית/יח"צ

התהליך מתחיל בפגישת ייעוץ ראשונה שרונית מקיימת עם המטופל, במהלכה היא שומעת פרטים על מצבו ומאבחנת את הקושי שהוא מתמודד איתו. עוד במהלך הפגישה הראשונה, רונית מתחילה להדריך את המטופל ומחברת אותו לתת מודע על מנת שיוכל להתחיל להרגיש בשינוי "השינוי שמתחיל בעזרת שיטת ה NLP + דמיון מודרך הוא מהיר ועוצמתי" היא מספרת "לרוב ללא כל מאמץ ניתן להגיע לתוצאות במהירות ולשמרם לאורך זמן".

עם זאת, רונית מקפידה כי במהלך הטיפול כל מטופל מקבל כלים פרקטיים להתמודדות עם מצבים דומים בעתיד "זוהי המטרה המרכזית של הטיפול. טיפול מוצלח ויעיל הוא טיפול שבסיומו המטופל יודע להסתדר בכוחות עצמו ולמעשה לא זקוק לעזרתי בפעמים הבאות".

בנוסף לטיפולי הNLP והדמיון המודרך, רונית מתמחה גם בקריאה בקלפים. הקריאה נעשית גם בקלפי הקבלה על פי עץ החיים וגם בקלפי הטארוט. "הקלפים עוזרים לנו במציאת דרכים וכוונים, מראים אפשרויות אחרות ומעניקים לנו תובנות חשובות", היא מדגישה. "בנוסף, הם מפגישים אותנו עם נקודות החוזק ונקודות שהיינו רוצים לשנות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רונית מנשורי. יח"צ,
רונית מנשורי/יח"צ

רונית מדגישה בפנינו כי היא בהחלט מרגישה את השפעת משבר הקורונה על אנשים רבים, בעיקר בכמות הפניות שהיא מקבלת לאחרונה. "בחודשים האחרונים יש יותר פניות של אנשים שחווים קושי בחייהם, חלקם במצב של דכאון, מרגישים שהם לא שלמים עם עצמם. כמו כן, הריחוק החברתי מדגיש בקרב הרווקים והרווקות את הרגשת הבדידות, ולכן הם פונים לעזרה. בעזרת שיטת האנ אל פי ניתן לשנות את התחושות הללו ובעזרת הכלים שהם רוכשים איתי הם צולחים את המשבר".

המטופלים של רונית חווים הצלחות כבירות כתוצאה מאיכויות הטיפול. במהלך השיחה היא שיתפה אותנו בסיפור הצלחה מרגש במיוחד. "הייתה לי מטופלת צעירה שהגיעה לאחר מספר ניסיונות התאבדות. בעיקר מתוך תסכול ובשל כך שהיא פירשה סיטואציות לא נכונות בחייה, והתת מודע הבין את זה בצורה אחרת. באמצעות טיפול בNLP ודמיון מודרך הצלחנו לצרוב אצלה סיטואציה חדשה. היא קיבלה פרשנות אחרת בעקבות הטיפול, השתחררה והתחיל לגדול, להתעצם ולהתחבר לעצמה יותר".

לסיום, ביקשנו מרונית את ''טיפ הזהב'' שלה לחיים טובים ומלאים יותר. "הזמן הממוצע ליצירת שינוי בתת מודע שלנו הוא 21 ימים. באמצעות תרגיל קטן ניתן לעשות שינוי גדול בחיינו - בכל בוקר הביטו בעצמיכם במראה ותאמרו לעצמכם כמה שאתם יפים ומוצלחים. גם אם אתם לא מאמינים בכך באמת, עשו זאת עם חיוך גדול ובבטחה ולאחר שתכניסו את זה לתת מודע שלכם, אתם תהפכו להיות טיפוסים אופטימיים יותר".

לאתר

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף רונית מנשורי
  • עוד באותו נושא:
  • nlp
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully