וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד תוכלי להגשים את חלום הקריירה?

בשיתוף ענתי נאה

עודכן לאחרונה: 9.5.2021 / 11:17

נשים בכל הגילאים ובכל שלב בחיים שואפות לצמוח, להתפתח ולהצליח בגדול בחיים המקצועיים והאישיים, אלא שהדרך להצלחה רצופה מכשולים. הכירו את ענתי נאה, מאמנת אישית ומטפלת רגשית המובילה נשים לפריצת דרך בקריירה ומסייעת להן להכיר מחדש את עצמן ואת הלביאה שבתוכן

ענתי נאה. מריה סלע,
ענתי נאה/מריה סלע

זה לא סוד שאחד מהאתגרים הקשים ביותר שאישה נאלצת להתמודד עמם היא הקריירה. מדובר באתגר מורכב ולא פשוט, ולמרות השינויים בחיים המודרניים ופריצת הדרך של נשים במובן המקצועי, קיימת עדיין תקרת זכוכית שהן נאלצות לנפץ. מעבר להתמודדות עם האתגרים היומיומיים, נשים רבות נדרשות לנהל את עצמן במישור רחב שכולל עבודה, בית, משפחה, חברים, תחביבים ועוד. הן מתקשות לשלב בין החיים האישיים לחיים המקצועיים, ומאבדות את האיזון והיכולת למקד את עצמן במכלול התחומים. מעבר לכך, הן מתחבטות לא פעם בשאלות כמו מה התחום הנכון עבורן, איך להתמודד עם תסכול במקום עבודה, כיצד יכולות להתפתח, מה החוזקות והערך המוסף שמביאות ועוד.

עד כמה שאתן חושבות שאתן מכירות את החיים, היום אפשר גם אחרת. האמת היא שבמקרים רבים בעיה נתפסת בעינינו ככזו, מכיוון שפשוט חסרים לנו הכלים הנכונים להתמודד איתה. כדי להבין מהם האתגרים שנשים פוגשות בדרך לקריירה וכיצד ניתן להתגבר עליהם בצורה נכונה, ישבנו לשוחח עם ענתי נאה, מאמנת אישית ומטפלת רגשית שמובילה נשים לפריצת דרך בקריירה ועוזרת להן לחבר את כל חלקי הפאזל.

ענתי נאה. מריה סלע,
ענתי נאה/מריה סלע

המסע של ענתי לגילוי עצמי

הכל התחיל במסע האישי של ענתי. "לפני כ-11 שנים אבא שלי חלה ונפטר מסרטן במהירות, ובמקביל התגרשתי לאחר 18 שנות נישואים. באותה נקודה הייתי צריכה להחליט אם להמשיך בדרך הצער והיגון ולשקוע פנימה או לעלות מהמקום הנמוך ביותר שאני נמצאת בו. בחרתי בדרך הקשה והמאתגרת יותר והחלטתי להמשיך להסתכל קדימה, וזה המסר שאני רוצה להעביר למתאמנות שלי - תמיד יש לנו את האופציה לבחור בעצמנו. אני שואפת לשמש כדוגמא אישית לכך שהכל אפשרי, צריך רצון והתמדה והשמיים הם הגבול".

ענתי היא אמא לשלושה ילדים וסבתא לנכדה, והחיבור שלה לעולם האימון האישי והטיפול הרגשי אינו מקרי. במשך כל חייה טיפלה במשאב האנושי כששירתה כקצינת משאבי אנוש במשטרת ישראל במשך 20 שנה. "תמיד היה לי רצון עז לראות את האנשים שסביבי מחויכים ומסופקים. במהלך השירות המשטרתי שוחחתי עם לא מעט שוטרים וליוויתי אותם בכל השינויים שעברו בחייהם, בין אם בהתאמה לתפקיד או במציאת קריירה אחרי הפרישה. עבדתי על זה ללא לאות, והדאגה האישית לאושר שלהם היא מה שדחף אותי לפעול למענם ולוודא שהצרכים שלהם מסופקים. המשרד שלי תמיד היה מקום שגרם להם להרגיש בטוחים, להתייעץ ולהיפתח בפניי על הקשיים שלהם", סיפרה. "יחד עם זאת, הקריירה השואבת ומסירות הנפש שבאה על חשבון על חיי, חיי המשפחה והילדים הביאו אותי להבנה שעליי לעשות שינוי בחיי, ומכאן החלטתי להתעורר ולטפל בעצמי על מנת שאוכל לצמוח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

לפרוץ דרך בקריירה

"לא הרבה מבינים, אבל כשזה נוגע לנשים, קריירה לא נוגעת רק בעבודה המקצועית", מסבירה ענתי. "בתור נשים, שמנו לעצמנו תקרת זכוכית ולוקח לנו זמן להבין ולהאמין שאנחנו יכולות לפרוץ אותה. מכורח הנסיבות, לא פעם אנחנו חיות בתחושה שאנחנו פחות טובות, ולכן צריכות להוכיח את עצמנו יותר. אין ספק שנשים יכולות להגיע הכי רחוק שאפשר ולזכות בתפקידים בכירים, אבל הן ישלמו על כך מחיר בחיים האישיים שלהן כשהקריירה תמיד תבוא על חשבון משהו אחר".

ענתי מסבירה שכדי להצליח ולפרוץ בחיים המקצועיים, מומלץ למצוא את האיזון הנכון, ולשם כך עלינו לעבור איזשהו שינוי. "יש המון כפתורים שלוחצים לנו עליהם שעלולים להחזיר אותנו אחורה ולגרום לנו לסוג של חוסר ביטחון ואמונה בעצמנו. לכן, חשוב שיהיה מישהו שיזקק את התחושות הללו ויהפוך אותן למוארות", אמרה. "אני שם כדי להאיר להן את הדרך ולהזכיר כמה עוצמתיות, לביאות ולוחמות הן. בתהליך האימון אני מסייעת להן לזהות את התשוקות שלהן, ומעניקה ליווי מגן ותומך שמאפשר להן לצאת מאזור הנוחות ולהשיג את המטרה".

ענתי נאה. מריה סלע,
ענתי נאה/מריה סלע

השינוי מתחיל בך

כשאת תהיי מסופקת ומאושרת, זה יקרין על כל הסביבה שלך. שינוי הוא דבר מאתגר ולא פשוט שמכריח אותנו לצאת מאזור הנוחות שלנו. מכיוון שהתהליך מלווה בהמון פחדים, הוא מצריך ליווי, סיוע ותמיכה ממישהו שיוכל לסמן את הדרך ולהאיר אותה. בזכות הניסיון, הוותק וההבנה של הקושי והמורכבות, לענתי יש את היכולת להיות האדם הנכון בזמן ובמקום הנכון עבור כל אישה. היא שואפת לחזק כל מתאמנת ולהחדיר בה חשיבה חיובית ועוצמה נשית ואישית.

"אני עוזרת להן לנפץ את החששות הגדולים מהשינוי ומהיכולת להשיג אותו באמצעות לימוד של שפה חדשה. מכיוון שמילים ומחשבות יוצרות מציאות, אני מלמדת אותן שפה מקדמת וחיובית. אני מאמינה שאם מתמקדים בחיובי והוא הופך להיות העיקר, מקבלים ממנו עוד ועוד. לכן, חשוב להבין איך לשלוט במחשבות ובמה להתמקד כדי לזמן עוד מהטוב".

איך זה עובד?

בתהליך האימון האישי ענתי תעניק לכן ליווי מלא בעזרת כלים רבים שרכשה לאורך השנים כל הדרך אל ההצלחה. "אנחנו מגדירות ביחד את הצורך ואת המטרה לשמה היא באה. אנחנו עוברות תהליך כדי לזהות איזו מטרה תצליח ליצור את השינוי המיוחל ולהביא להשגת התוצאה הרצויה. אני מפקסת את המתאמנת על המטרה, ומובילה הלכה למעשה לפריצת הדרך שתשליך על שאר הפלחים בחיים.

אחד מהדברים שמייחדים את ענתי בתור מאמנת אישית הוא שהיא מטפלת במגוון שיטות, ובכך תופרת את החליפה שמתאימה לכל אחת בהתאם לצורך או לאתגר. בנוסף, היא משלבת שיטות טיפול רוחניות יותר המבוססות על אנרגיה וקלפים טיפוליים שלוקחים את המתאמת צעד אחד קדימה ומאפשרים לה להגיע לתוצאה הרצויה.

אחת מהשיטות שהיא משתמשת בהן היא שיטת תטא הילינג - שיטת טיפול אנרגטית המאפשרת שחרור חסמים אנרגטיים, ריפוי ופתרון בעיות שנובעות בעיקר מאמונות מעכבות. שיטה נוספת היא שיטת אקסס בארס - תהליך אנרגטי שמתבצע במגע ב-32 נקודות על הראש ללא מאמץ ובקלות, מה שמאפשר ליצור את המציאות הרצויה.

ענתי נאה. ארז גרייניק,
ענתי נאה/ארז גרייניק

אימון אישי באווירה אחרת

כבר שתגיעו לקליניקה של ענתי תעטוף אתכן הרגשה נעימה וחמימה של בית. הקליניקה ממוקמת בקיבוץ כפר הנשיא שבצפון, ומהחלון תוכלו לראות את הר החרמון הקסום. ענתי תדאג להעניק לכן את מלוא תחושת הביטחון כדי שתוכלו לדבר על הכל ללא חשש.

אז במידה ואתן רוצות לעשות שינוי בחייכן, חשוב לזכור כי כל הכוחות נמצאים בכל אחת מכן. עדיין לא מאוחר למצוא את הדרך חזרה לעצמכן וליצור את החיים שאתן רוצות לחיות. זה יקרה בתהליך קצוב בזמן, מהיר יחסית ושיטתי, ובאופן חיובי ומחזק. כך תוכלו להעלות את הביטחון העצמי, להעז, להגשים חלומות, לאהוב את עצמכן ולהגיע אל ההצלחה המיוחלת בקריירה.

קיבוץ כפר הנשיא

אינסטגרם

מספר טלפון - 0505923190

בשיתוף ענתי נאה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully