וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוח רוקנשטיין - צימרים בליגה אחרת

בשיתוף אירוח רוקנשטיין

עודכן לאחרונה: 6.5.2021 / 15:00

עכשיו כשהאביב כבר כאן, זהו בדיוק הזמן לחופשה בישראל. דב רוקנשטיין, בעלי "אירוח רוקנשטיין" בהר כנען, יספר לכם מדוע כדאי לכם להגיע למתחם הצימרים שלו

אירוח רוקנשטיין בהר כנען/אולפן הנבחרים

משה רבנו לא זכה להגיע, אבל אתם בהחלט יכולים להגיע להר כנען למתחם ה"אירוח רוקנשטיין", הנאה מובטחת. מי שנמצא איתנו לראיון הוא דב, בעלי מתחם הצימרים המפואר.

שאלנו את דב, מה ניתן למצוא במתחם:

"במתחם הנופש חמישה סוגים של חדרי אירוח המותאמים לזוגות, משפחות ואפילו לתרמילאים: חדרי סטנדרט למשפחות, חדרי דלוקס המתאימים לזוגות וחדרי תרמילאים. במתחם ישנם מתחמים משותפים: מתחם חוץ ובו חצר גדולה ועטופה בירוק עם סאונה יבשה ומתחם פנים ובו חדר מחשב 24/7, מטבח מרכזי ומאובזר ורשת WIFI חזקה".

נוסף על כל זה, חשוב לציין שאשתו של דב, היא שפית מקצועית המכינה את ארוחות הבוקר לאורחים בעבודת יד ובשימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר שניתן למצוא כיום.

מה מיוחד במיקום הצימרים שלכם?

"המתחם נמצא במיקום מאוד מרכזי בצפון הארץ השופע באטרקציות: העיר העתיקה, קריית האומנים בצפת, אתר השחזור בראש פינה ואגמון החולה".

מהי הייחודיות שלכם?

"כל האורחים זוכים ליחס אישי ומקבלים מענה לכל דרישה או בקשה שלהם במהלך החופשה. אנחנו מאמינים מאוד בשקיפות ואותנטיות ולכן בניגוד לחלק ממתחמי הנופש וההארחה שמציגים את המקום בתמונות בצורה טובה יותר, אנחנו דוגלים באותנטיות ולכן כל לקוח יכול לראות את המקום בסיור וירטואלי המשקף בדיוק את איך שהמקום נראה. בהרבה מקרים האורחים מופתעים לטובה כאשר הם מגיעים למקום וטוענים כי הוא נראה טוב יותר מהתמונות עצמן".

0544650202

בשיתוף אירוח רוקנשטיין
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully