וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את נירית אהרון בבא - הכוהנת של עולם האיפור ועיצוב השיער לכלות בישראל

בשיתוף נירית אהרון בבא

עודכן לאחרונה: 6.5.2021 / 13:32

נירית אהרון בבא היא מאפרת ומעצבת שיער מקצועית המציעה שירותים לאיפור כלות, איפור ערב, איפור ועיצוב שיער מיוחד לאירועים

עבודה של נירית אהרון בבא. יח"צ,
נירית אהרון בבא/יח"צ

נירית אהרון בבא נבדלת מנשות המקצוע האחרות בתחומה. לא רק בגלל שהיא משמשת גם כמאפרת וגם כמעצבת שיער לכלות, כך שהיא יכולה להעניק מעטפת מושלמת עבור כל אחת, אלא גם בזכות היותה פרפקציוניסטית שדואגת לכל הפרטים הקטנים, ליחס האישי שהיא מעניקה, עם המון סבלנות ואווירה טובה.

נירית אהרון בבא מציגה: הגעה אל מקום ההתארגנות

במקביל לעבודה של נירית בסטודיו הפרטי שלה בראש העין, היא גם מגיעה להעניק את השירות המדובר אצל הלקוחות עצמן. אם מדובר בבית הפרטי, בית המלון ושאר מקומות אליהם היא נדרשת להגיע. כך הפכה נירית להיות אחת הנשים העסוקות ביותר כיום בתעשייה המקומית של איפור ועיצוב שיער לכלות, ובזכות המלצות מפה לאוזן ופידבקים מדהימים מקהל גדול של כלות, שחוזרות פעם אחר פעם, מגיעות עוד כלות חדשות.

"אני עצמאית כבר במשך כשמונה שנים. למדתי איפור ועיצוב שיער אצל מיקי בוגנים וברשת רשת נייל סטודיו, ועד היום אני דואגת לעבור כמה שיותר השתלמויות בכל שנה, על מנת להמשיך להיות עם היד על הדופק. ללמוד על כל הטרנדים החדשים, לראות מקרוב את הטכניקות השונות ולהיות בעניינים", סיפרה נירית.

נירית אהרון בבא - כך מגשימים את חלום הילדות

"מאז ומתמיד ראיתי את עצמי בתור מעצבת ומאפרת של כלות, ואני מאושרת כי הגשמתי את החלום הכי גדול שהיה לי. אני זוכרת כי כבר כנערה צעירה, בגיל 12, הייתי עושה לחברות ולשכנות תסרוקות ואיפור, כך שלא היה לי ספק כיצד אני רוצה להגשים את עצמי כשאהיה גדולה".

מעבר לסיפור הילדות האישי המרגש, בתור אשת מקצוע מובילה בתחומה, נירית יודעת מצויין כיצד להתאים את המייקאפ, מסקרה, פודרה ושאר חומרים, בהתאמה מושלמת לאישיות ולאופי של כל לקוחה בנפרד, מדובר בסוד מקצועי שעליו היא הסכימה לפרט: "יש לא מעט נשים שלמדו את מקצוע האיפור ונשענות בדיוק על הטמפלט שלמדו, בלי לצאת מהקווים. כך יוצא שכל העבודות שלהן נראות בדיוק אותו הדבר, בלי להתחשב בפנים שאותן הן מאפרות, אני לעומת זאת בוחרת לעבוד בצורה אחרת.

"אם אני מגיעה אל מישהי שיש לה פנים עדינות, אני לעולם לא אחשוב לאפר אותה באיפור גס. אומנם הדבר הכי קל לעשות הוא לעבוד על אוטומט, אבל אני מעדיפה להסתכל ולבחון את הפנים של כל אחת, גם לשוחח וללמוד על האופי של הלקוחות. האם מדובר בכלה מוחצנת או ביישנית, האם הכלה מבקשת לקבל אפקט של וואו, או לשמור על הקו העדין, רק אז אני אתחיל במשימה, כדי שהאיפור יחמיא לה בצורה מושלמת, ושהיא תהיה שלמה ותרגיש בנוח עם כל החוויה".

בנוסף לשירות האיפור ועיצוב השיער לכלות, נירית גם מציעה אביזרי שיער ותכשיטי כלה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
עבודה של נירית אהרון בבא. יח"צ,
נירית אהרון בבא/יח"צ

נירית אהרון בבא - טיפים מקצועיים

בזכות הניסיון הרב שצברה לאורך השנים, לנירית יש עוד לא מעט סודות מקצועיים, היא הסכימה לתת מספר טיפים של איפור, שכל אחת תוכל לעשות בהם שימוש:

הטיפ הראשון - נוגע בהסתרת כהויות מתחת לעיניים. על מנת להסתיר זאת כמו שצריך, חשוב שהעור יהיה חלק ונקי. אפשר לשים קורקטור כתום, ומיד לאחר מכן להניח את הקונסילר לסיום התהליך, עבור קבלה של תוצאה מושלמת. שלושת הסוגים הכי טובים והכי מומלצים שיש לכלות, כאלו שאני עושה בהם שימוש, הוא של אסתי לאודר, Dior ומאק.

הטיפ השני - קשור לעולם עיצוב שיער. כדי שהתסרוקת שלכן תצא ממש טובה, ושהשיער יראה בריא, חשוב מאוד לחפוף ללא מסכה וללא מרכך כמה ימים לפני שאתן יוצאות לאירוע.

נירית אהרון בבא - תוכניות לעתיד

"אני מתכוונת להמשיך לגדול בעולם הזה של האיפור ועיצוב השיער של כלות, לעשות מאסטר קלאס ולהעביר קורסים גם לאחרות שמבקשות להיכנס לתחום. כבר עכשיו התחלתי לעשות זאת בצורה הדרגתית, כשמעבירה השתלמויות באחד על אחד. מאחר ועולם העיצוב תמיד היה חלק ממני, אני יודעת כי בקרוב מאוד אני אשלב במעטפת שלי גם עיצוב של שמלות כלה, והמטרה הגדולה היא להעביר את כל הפעילות הזו אל סלון כלות אחת גדול שיהיה בבעלותי.

"למדתי כי את החלומות צריך להגשים, וכבר עשיתי כברת דרך ארוכה בכל הנוגע למה שביקשתי להגשים, ואני לא מתכוונת לעצור כאן, אלא להמשיך קדימה, הכי רחוק שאפשר".

עבודה של נירית אהרון בבא. יח"צ,
נירית אהרון בבא/יח"צ

נירית אהרון בבא - יצירת קשר

אם גם אתן מחפשות מאפרת ומעצבת שיער לכלות שתגיע עד דלת הבית, או חדר בית המלון, כאשר אתן מתכוננות לאירוע גדול, צרו קשר עכשיו עם נירית, בטלפון: 050-7135866

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף נירית אהרון בבא
  • עוד באותו נושא:
  • איפור
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully